Lamborghini Gallardo LP 550-2 Spyder: pohon vzad!

Po delší odmlce Lamborghini konečně přichází s vozem opatřeným ortodoxním pohonem zadní nápravy.

Bývaly časy, kdy se sportovní automobily vyznačovaly pohonem zadních kol, nicméně alespoň u Lamborghini se po převzetí Volkswagenem staly minulostí a zaměřili se na jakousi jistotu v podobě trvalého pohonu všech kol. Na řidiče žádající přednosti ryze zadního náhonu si však naštěstí u Lamborghini alespoň čas od času vzpomenou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Lamborghini Gallardo LP 550-2 Spyder: dočasný návrat k zadnímu pohonu

Lamborghini Gallardo LP 550-2 Spyder je poháněno standardním desetiválcem 5,2 l o výkonu 550 koní (405 kW). Konstruktéři údajně na tomto modelu s pohonem pouze zadních kol provedli celou řadu dílčích modifikací včetně nového nastavení tlumení a pérování a úprav aerodynamiky zohledňujících změnu dynamických sil.

Nové Lamborghini Gallardo LP 550-2 Spyder vykazuje pohotovostní hmotnost 1 520 kg, z klidu na 100 km/h zrychlí za 4,2 s a dosáhne rychlosti 319 km/h. 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Volkswagen Golf 1.598
Rok výroby: 2013
Stav: 51 057 km
Cena: 299 000 Kč
Volkswagen Passat 1.968
Rok výroby: 2005
Stav: 127 019 km
Cena: 125 000 Kč
Volkswagen Passat 1.968
Rok výroby: 2012
Stav: 123 153 km
Cena: 320 000 Kč
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků