Lamborghini Gallardo LP 550-2 Spyder: pohon vzad!

Po delší odmlce Lamborghini konečně přichází s vozem opatřeným ortodoxním pohonem zadní nápravy.

Bývaly časy, kdy se sportovní automobily vyznačovaly pohonem zadních kol, nicméně alespoň u Lamborghini se po převzetí Volkswagenem staly minulostí a zaměřili se na jakousi jistotu v podobě trvalého pohonu všech kol. Na řidiče žádající přednosti ryze zadního náhonu si však naštěstí u Lamborghini alespoň čas od času vzpomenou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Lamborghini Gallardo LP 550-2 Spyder: dočasný návrat k zadnímu pohonu

Lamborghini Gallardo LP 550-2 Spyder je poháněno standardním desetiválcem 5,2 l o výkonu 550 koní (405 kW). Konstruktéři údajně na tomto modelu s pohonem pouze zadních kol provedli celou řadu dílčích modifikací včetně nového nastavení tlumení a pérování a úprav aerodynamiky zohledňujících změnu dynamických sil.

Nové Lamborghini Gallardo LP 550-2 Spyder vykazuje pohotovostní hmotnost 1 520 kg, z klidu na 100 km/h zrychlí za 4,2 s a dosáhne rychlosti 319 km/h. 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2008
Stav: 252 737 km
Cena: 102 000 Kč
Renault Thalia 1,2
Rok výroby: 2007
Stav: 156 314 km
Cena: 56 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 53 870 km
Cena: 275 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2007
Stav: 249 235 km
Cena: 150 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků