Lamborghini Gallardo LP 550-2 Spyder: pohon vzad!

Po delší odmlce Lamborghini konečně přichází s vozem opatřeným ortodoxním pohonem zadní nápravy.

Bývaly časy, kdy se sportovní automobily vyznačovaly pohonem zadních kol, nicméně alespoň u Lamborghini se po převzetí Volkswagenem staly minulostí a zaměřili se na jakousi jistotu v podobě trvalého pohonu všech kol. Na řidiče žádající přednosti ryze zadního náhonu si však naštěstí u Lamborghini alespoň čas od času vzpomenou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Lamborghini Gallardo LP 550-2 Spyder: dočasný návrat k zadnímu pohonu

Lamborghini Gallardo LP 550-2 Spyder je poháněno standardním desetiválcem 5,2 l o výkonu 550 koní (405 kW). Konstruktéři údajně na tomto modelu s pohonem pouze zadních kol provedli celou řadu dílčích modifikací včetně nového nastavení tlumení a pérování a úprav aerodynamiky zohledňujících změnu dynamických sil.

Nové Lamborghini Gallardo LP 550-2 Spyder vykazuje pohotovostní hmotnost 1 520 kg, z klidu na 100 km/h zrychlí za 4,2 s a dosáhne rychlosti 319 km/h. 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 697 km
Cena: 290 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2008
Stav: 252 773 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Octavia 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 108 423 km
Cena: 191 000 Kč
Renault Thalia 1,2
Rok výroby: 2007
Stav: 156 317 km
Cena: 50 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 235 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků