Lamborghini Gallardo: jeho éra končí, včera byl vyroben poslední vůz

5 komentářů

runner42
26. listopadu • 9:12

Tohle auto je nádhera a moc jsem si ho chtěl koupit, bohužel přišla recese a nestihl jsem si na něj vydělat. Teď s obavami sleduji tvary jeho nástupce Cabrery a nějak mu nemůžu přijít na chuť :-/

Dan
26. listopadu • 23:26

Gallardo leží v žaludku managementu Audi od samého počátku. Protože je servisně absurdní a nesplňuje standardy Audi. Srovnáte-li R8 a Gallardo se stejným motorem, tak Lambo vychází na servisních nákladech 11x dráž!!! Má problém s životností spojky a má problém s životností převodovky. Vyžaduje extrémně krátké servisní intervaly a konstrukčně to během výrobního cyklu nešlo změnit. I tak dostalo deset let života, ale čas nastal, nová generace to má vyřešené.

Zelí
27. listopadu • 14:24

Desetiválce nejsou tak špatné, když je převzalo i audi a dokonce ho i oturbovali.

runner42
27. listopadu • 14:03

Díky za info. Kolik ta převodovka dá? Já se sporťákem najezdím 10 tisíc za sezónu.

Dan
27. listopadu • 16:35

Malá prohlídka 12tkm, 30000kč. Velká včetně spojky 24000km,120000Kč. Robotizovaná převodovka 50-80tkm, pokud s ní zacházíš slušně.

Doporučujeme

Články odjinud