Lamborghini Gallardo dostane další díly z Audi

Necelé čtyři roky od uvedení modelu Gallardo na trh se chystá razantní omlazení. Mimo nový styling vozu přijdou na řadu i potřebné technické změny, které mají vozu zaručit lepší jízdní vlastnosti.

Příslušnost pod křídla koncernu Volkswagen a hlavně automobilky Audi se projeví i v chystaném faceliftu. Nepůjde však o žádné detaily, ale o použití poměrně zásadních prvků, které vyvinula automobilka Audi pro svůj supersport Audi R8 (a to co se nezmění má již dnes R8 z Gallarda).

Stejně jako putoval desetiválec z Gallarda do Audi S6 a S8, bude putovat přímý vstřik paliva koncernu do tohoto motoru, který bude určen pro omlazený sporťák. Nasazení jiného vstřikování a mírné přepracování elektroniky zaručí nárůst výkonu o 30 koní na výsledných 550 koní. Stovku by tak mělo Gallardo zvládnout za 3,9 s místo současných 4s a také maximální rychlost má mírně vzrůst. Tím se odpoutá od velkého rivala v podobně Ferrari F430.

Další prvek z Audi se objeví mezi zadními koly. Přesněji, celá zadní náprava, včetně odpružení, bude převzata z Audi R8 a jen mírně modifikována pro potřeby Gallarda. Modernější a sofistikovanější provedení má zaručit zlepšení již tak výborných jízdních vlastností.

Pokud bylo dnes Audi R8 označováno za Gallardo se čtyřmi kruhy, pak po faceliftu „italské verze” si oba vozy budou ještě blíže. Že by se poté začalo Gallardu říkat Audi s býkem na kapotě? Uvidíme...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Lamborgnihi Gallardo
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků