Lamborghini Gallardo Bicolore: pro Evropu jako čtyřkolka, pro Američany zadokolka

Na probíhajícím autosalonu v Kataru se značka Lamborghini předvedla prezentací zcela nové série Bicolore odvozené ze standardního modelu Gallardo LP 560-4. V tuto chvíli bude vhodné upozornit na to, že koncern Volkswagen Group bere tamní perspektivní odbytiště vážně, připomeňme na stejném místě prezentovanou premiéru „litrového konceptu“ Volkswagen XL1. Ale zpět mezi skutečné automobily.

Gallardo LP 560-4 Bicolore vyvinuté pro Evropu a Asii se bude pochopitelně vyznačovat vidlicovým desetiválcem s výkonem 560 koní (412 kW) a trvalým pohonem všech kol, nicméně v USA se bude dodávat jen s pohonem kol zadních a výkonem omezeným na 550 koní (405 kW). Jak již doplňkové označení nové série slibuje, Lamborghini Gallardo Bicolore bude vynikat dvoubarevným lakováním karoserie i příslušným laděním interiéru. Žádné „divočiny“ se ale nebojte, boky a konce vozu mají být zbarveny jediným odstínem (na výber budou Giallo Midas, Arancio Borealis, Grigio Telesto, Bianco Monocerus a Blu Caelum) a doplněny černě lakovanými sloupky, střechou a krytem motoru včetně spoileru. Impozantní vzhled nové edice bude podpořen instalací specifických patnáctipalcových kovaných ráfků a do vysokého lesku vyvedeného ladění zadního difuzoru a předního „lízátka“. Dvoubarevné ladění se v poněkud střízlivější podobě přenáší také do interiéru vozu. Ten je prakticky celý čalouněn černou kůží s kontrastním stehováním, jež může být v závislosti na zvoleném lakování karoserie žluté, oranžové, bodré nebo šedé.

Na ceny této zajímavé edice si ale ještě počkáme, do prodejů by se ale měla dostat co nevidět.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Lamborghini Gallardo Bicolore
TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

včera | Miro Mihálik | 13 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků