Lamborghini Gallardo Bicolore: pro Evropu jako čtyřkolka, pro Američany zadokolka

Na probíhajícím autosalonu v Kataru se značka Lamborghini předvedla prezentací zcela nové série Bicolore odvozené ze standardního modelu Gallardo LP 560-4. V tuto chvíli bude vhodné upozornit na to, že koncern Volkswagen Group bere tamní perspektivní odbytiště vážně, připomeňme na stejném místě prezentovanou premiéru „litrového konceptu“ Volkswagen XL1. Ale zpět mezi skutečné automobily.

Gallardo LP 560-4 Bicolore vyvinuté pro Evropu a Asii se bude pochopitelně vyznačovat vidlicovým desetiválcem s výkonem 560 koní (412 kW) a trvalým pohonem všech kol, nicméně v USA se bude dodávat jen s pohonem kol zadních a výkonem omezeným na 550 koní (405 kW). Jak již doplňkové označení nové série slibuje, Lamborghini Gallardo Bicolore bude vynikat dvoubarevným lakováním karoserie i příslušným laděním interiéru. Žádné „divočiny“ se ale nebojte, boky a konce vozu mají být zbarveny jediným odstínem (na výber budou Giallo Midas, Arancio Borealis, Grigio Telesto, Bianco Monocerus a Blu Caelum) a doplněny černě lakovanými sloupky, střechou a krytem motoru včetně spoileru. Impozantní vzhled nové edice bude podpořen instalací specifických patnáctipalcových kovaných ráfků a do vysokého lesku vyvedeného ladění zadního difuzoru a předního „lízátka“. Dvoubarevné ladění se v poněkud střízlivější podobě přenáší také do interiéru vozu. Ten je prakticky celý čalouněn černou kůží s kontrastním stehováním, jež může být v závislosti na zvoleném lakování karoserie žluté, oranžové, bodré nebo šedé.

Na ceny této zajímavé edice si ale ještě počkáme, do prodejů by se ale měla dostat co nevidět.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Lamborghini Gallardo Bicolore
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků