Lamborghini Gallardo a Murciélago: zmeny pre modelový rok 2008

Talianska automobilka Lamborghnini pripravila niekoľko noviniek pre modelový rok 2008. Zmeny sa týkajú modelov Gallardo a Murciélago LP640.

Začnime menším z modelov. Gallardo dostalo palubný počítač, vyhrievané spätné zrkadlá a USB konektor ako prvky sériovej výbavy. V príplatkovom cenníku zákazníci po novom nájdu sklápaciu strechu u modelu Spyder v novom bledom farebnom prevedení a za príplatok bude možné získať prípravu na i-Pod. Nové má byť aj obšitie jednotlivých interiérových prvkov.

Pre Murciélago LP640 automobilka pripravila možnosť voľby CD meniča spolu s navigačným systémom, čo doposiaľ nebolo možné. Nový má byť volant prešívaný jemnou perforovanou kožou a u verzie Roadster bude možné voliť okrem štandardnej čiernej plátenej strechy taktiež farbu tmavomodrú alebo šedú. Pre náročných je k dispozícii karbonový kit zahŕňajúci volant a pádla sekvenčnej prevodovky E-Gear z tohoto materiálu.

Na oba modely sa rovnako vzťahuje nová trojročná záruka bez obmedzenia počtu najazdených kilometrov.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Lamborghini Murciélago LP640

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 20 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků