Lamborghini Estoque: sedan vstupuje do vývoje

Vedení koncernu Volkswagen ústy Stephana Winkelmanna oznámilo, že přišel čas na zavedení třetí modelové řady pro Lamborghini. A projekt čtyřdveřového supersedanu prý zvítězil nad SUV, jež se mělo stát nepřímým následníkem někdejšího terénního modelu LM002. „Máme co nabídnout i mimo segment supersportovních vozů, což jsme předvedli také prezentací studie Estoque,“ tvrdí Winkelmann. „Dostalo se jí vřelejšího přijetí než jsme doufali. Dodnes mi lidé píšou a přemlouvají mě, abychom Estoque vyráběli sériově.“

Podle Winkelmanna sedan nabídne větší užitnou hodnotu než přísně dvoumístné modely a ke značce Lamborghini tím přivede nové zákazníky. Volba působí rozumě také v souvislosti s cílem značky prorazit v Číně, kde se luxusní sedany prodávají ve stále větších počtech, citovaný však slibuje, že tímto krokem nijak neutrpí základní hodnoty značky Lamborghini. „Většina automobilek musí své modely adaptovat pro potřeby čínských motoristů, ale u zákazníků luxusních značek je tomu opačně. Chtějí originál, žádné adaptace.“ Podle Winkelmanna je však nutné, aby sériový Estoque sdílel některé prvky s jinými vozy koncernu Volkswagen.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Lamborghini Estoque se roky po premiéře konceptu dočká výroby. U Porsche a Aston Martin mají o čem přemýšlet...

Lamborghini

Ferruccio Lamborghini založil společnost vyrábějící sportovní automobily v roce 1963 coby konkurenta značkám, jako je Ferrari.

Po vyhlášení úpadku a změně vlastníků přešlo Lamborghini v roce 1987 pod Chrysler. Od roku 1998 ho vlastní Audi (Volkswagen Group).

Lamborghini Aventador • Lamborghini Huracán • Lamborghini Urus

Za volantem Škody Octavia RS Combi 2.0 TSI: Kabel nechte Bruselu, berte tuhle!

Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI

Vyzkoušeli jsme Škodu Octavia RS. Tu správnou Škodu Octavia RS. A tady je pár důvodů, proč byste se měli zajímat právě o verzi, o které si dnes budeme povídat.

dnes | Jan Mička | 1 příspěvek
Za volantem Škody Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): To nejlepší z Mladé Boleslavi?

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

S novou Škodou Octavia Scout jsme poprvé jezdili už v pondělí, o dojmy se však můžeme podělit až teď. Jak jezdí s nejsilnějším a v současnosti jediným dostupným motorem v Česku?

včera | Jan Mička | 94 příspěvků
TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků