Lamborghini chystá překvapení. Bude to Aventador Roadster?

Automobilka Lamborghini rozeslala do světa pozvánky na blížící se autosalon ve Frankfurtu. Máme přijít a prohlédnout si nový supersportovní model. Co na nás italský výrobce chystá?

Varianty se nabízejí dvě a obě stojí za to. Pravděpodobné je představení otevřené verze Lamborghini Aventador. Nasvědčovalo by tomu kromě jiného také to, že podle nedávných zpráv, které unikly na internet, získal Aventador Roadster certifikaci americké agentury pro ochranu životního prostředí EPA.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Druhou možností pak je sériové provedení extrémně lehkého konceptu Sesto Elemento. Spekuluje se o tom, že by mohlo vzniknout deset až dvacet kusů. Karbonový supersport váží pouhých 999 kilogramů, což v kombinaci s motorem z LP 570-4 Superleggera znamená zrychlení z nuly na sto za 2,5 sekundy a maximální rychlost 320 km/h.

Definitivní rozuzlení této hádanky se uskuteční třináctého září ve 12:45, kdy Lamborghini plánuje ve svém frankfurtském stánku tiskovou konferenci. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek     Klepněte pro větší obrázek    Klepněte pro větší obrázek

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 59 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků