Lamborghini chce uhladit design a být politicky korektní

Lamborghini chce uhladit design a být politicky korektní

Pamatujete si na koncept Lamborghini Asterion z loňského pařížského autosalonu? Byla to vlastně jen zkouška, jak veřejnost zareaguje na uhlazený a ne tak agresivní design. Automobilka Lamborghini by totiž ráda zavedla ještě jednu modelovou řadu, která by nebyla tak výrazná jako ikonické supersporty.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Koncept Asterion naznačil, že i Lamborghini by rádo stavělo umírněné GT modely, u kterých vlastně v 60. letech začínalo

Šéf designu automobilky Lamborghini Filippo Perini pro Automotive News řekl, že značka potřebuje zjisit, zda si může dovolit vytvořit v budoucnu právě ještě jednu řadu modelů s uhlazeným a politicky korektním designem. To by se právě hodilo k luxusním GT modelů, kterými by se vlastně automobilka vrátila ke kořenům.

Lamborghini totiž začalo vyrábět nejprve luxusní cestovní vozy, výrazné supersporty vlastně přišly až s modelem Countach. Právě hybridní koncept Asterion se vrací k umírněnému designovému jazyku klasických modelů Espada a Miura.

Lamborghini Huracan LP 610-4 zvládne zrychlení z nuly na 200 km/h za 9,9 s

Lamborghini Huracan LP 610-4 zvládne zrychlení z nuly na 200 km/h za 9,9 s

Koncept Lamborghini Asterion také naznačil, že například ergonomie ovládání, efektivita a komfort mohou mít u Lamborghini větší prioritu než extrémní a snadno rozpoznatelný design.

Možná je to i tím, že původně mladí zákazníci, kteří kupovali Diabla a Murcielaga, teď stárnou a chtěli by něco decentnějšího a pohodlnějšího. Nicméně to nezmanená, že by Lamborghini úplně opouštělo radikální tvary. Výrazné supersporty v nabídce zůstanou, umírněné modely jsou zatím jen plánem do budoucna.

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků