Lamborghini Bat LP 640: malý Reventon

Supersporty stárnou pomaleji, a tak ani kompletní představba pro roky staré auto není od věci. Řeč je o italském „Lambu” Murcielago.

Jeho provedení LP 640 si totiž vzal na mušku JB Car Design. I když se začalo vyrábet již v roce 2001 a jeho verze LP 640 debutovala před čtyřmi léty, do starého železa stále nepatří, a proto pro něj u JB připravili sadu modifikací s označením Bat. Ta se podepsala nejen na drobném zvýšení výkonu, ale především na kompletní změně vzhledu stroje.

Jakmile se na bílý vůz na snímcích podíváte, bude vám jasné, proč se jmenuje právě Bat. Možná vám už ale nebude jasné, proč co na něm stojí tolik peněz. Celý paket totiž není nijak levnou záležitostí a díky cifře 88 000 Eur (2,15 milionu Kč) je jen samotná sada úprav dražší než třeba zcela nové Porsche 911 Carrera.

Vzniknout má jen 75 těchto sad, což ale zřejmě plně postačí k uspokojení poptávky. Podle tvůrců modifikace vzhledu kombinují prvky verze Reventon s tvary aktuální generace Murcielaga pro modelový rok 2011. Na první pohled si proto všimneme ostřeji tvarovaného předního nárazníku s novými otvory pro odvod vzduchu po stranách a „lízátkem“ z uhlíkových kompozitů, „mračítek“ na světlech ze stejného materiálu, výraznějších prahových obkladů, mohutného zadního nárazníku či zadního spoileru zrobeného opět z kompozitních materiálů.

Výkon motoru může být podle přání zákazníka zvýšen na 710 koní (522 kW), nebo až na 750 koní (552 kW). Za výše zmíněný peníz dostanete od firmy JB Car Design také denní světla složená z LED nebo dvacetipalcové trojdílné lité ráfky. Stranou zájmu ladičů nezůstal ani interiér vozu, jenž je tvořen kombinací kůže, Alcantary a doplňků z uhlíkových kompozitů. Všimneme si též nového volantu s robustním středem a průměrem 320, nebo 340 mm, a výkonnější audiosoustavy s přídavným zesilovačem a subwooferem.

Pokud vás celková cena této sady vyděsila, pak vězte, že její jednotlivé prvky lze objednávat také samostatně. Ani ceny dílčich modifikací ale jistě nebudou z levného kraje.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Lamborghini Bat LP 640 od JB Car Design
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků