Lamborghini Bat LP 640: malý Reventon

Supersporty stárnou pomaleji, a tak ani kompletní představba pro roky staré auto není od věci. Řeč je o italském „Lambu” Murcielago.

Jeho provedení LP 640 si totiž vzal na mušku JB Car Design. I když se začalo vyrábet již v roce 2001 a jeho verze LP 640 debutovala před čtyřmi léty, do starého železa stále nepatří, a proto pro něj u JB připravili sadu modifikací s označením Bat. Ta se podepsala nejen na drobném zvýšení výkonu, ale především na kompletní změně vzhledu stroje.

Jakmile se na bílý vůz na snímcích podíváte, bude vám jasné, proč se jmenuje právě Bat. Možná vám už ale nebude jasné, proč co na něm stojí tolik peněz. Celý paket totiž není nijak levnou záležitostí a díky cifře 88 000 Eur (2,15 milionu Kč) je jen samotná sada úprav dražší než třeba zcela nové Porsche 911 Carrera.

Vzniknout má jen 75 těchto sad, což ale zřejmě plně postačí k uspokojení poptávky. Podle tvůrců modifikace vzhledu kombinují prvky verze Reventon s tvary aktuální generace Murcielaga pro modelový rok 2011. Na první pohled si proto všimneme ostřeji tvarovaného předního nárazníku s novými otvory pro odvod vzduchu po stranách a „lízátkem“ z uhlíkových kompozitů, „mračítek“ na světlech ze stejného materiálu, výraznějších prahových obkladů, mohutného zadního nárazníku či zadního spoileru zrobeného opět z kompozitních materiálů.

Výkon motoru může být podle přání zákazníka zvýšen na 710 koní (522 kW), nebo až na 750 koní (552 kW). Za výše zmíněný peníz dostanete od firmy JB Car Design také denní světla složená z LED nebo dvacetipalcové trojdílné lité ráfky. Stranou zájmu ladičů nezůstal ani interiér vozu, jenž je tvořen kombinací kůže, Alcantary a doplňků z uhlíkových kompozitů. Všimneme si též nového volantu s robustním středem a průměrem 320, nebo 340 mm, a výkonnější audiosoustavy s přídavným zesilovačem a subwooferem.

Pokud vás celková cena této sady vyděsila, pak vězte, že její jednotlivé prvky lze objednávat také samostatně. Ani ceny dílčich modifikací ale jistě nebudou z levného kraje.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Lamborghini Bat LP 640 od JB Car Design

Lamborghini

Ferruccio Lamborghini založil společnost vyrábějící sportovní automobily v roce 1963 coby konkurenta značkám, jako je Ferrari.

Po vyhlášení úpadku a změně vlastníků přešlo Lamborghini v roce 1987 pod Chrysler. Od roku 1998 ho vlastní Audi (Volkswagen Group).

Lamborghini Aventador • Lamborghini Huracán • Lamborghini Urus

TEST Audi Q5 Sportback 40 TDI quattro: Stylu hodně, válců málo? Ne tak docela

Audi Q5 SB 40 TDI quattro

Stylovější souputník klasické Q5 útočí na city, ale použitelnost bere smrtelně vážně. Kompromisů má opravdu málo.

včera | Richard Herbich | 12 příspěvků
Nový VW Golf R Variant je pořád božsky všestranný a je s ním sranda. I na dráze!

VW Golf R Variant

Novou generaci Volkswagenu Golf R Variant jste si mohli prohlédnout už na konci prázdnin na výstavě Světa motorů Auta na náplavce. My jsme se však poprvé svezli až o měsíc později v Německu a dalo nám to víc, než jsme si vůbec dokázali představit.

15.  10.  2021 | Jan Mička | 24 příspěvků
TEST SsangYong Musso Grand Premium 2.2 e-XDI: Fachman za cenu brigádníka

SsangYong Musso Grand

Korejský pick-up prošel omlazením, které poznáte na první pohled. Pod novou tváří se toho ale moc nezměnilo. Stačí to k udržení kroku s ostatními?

14.  10.  2021 | Vladimír Kadera | 4 příspěvky