Lamborghini Aventador Roadster představen

Automobilka Lamborghini oficiálně představila otevřenou verzi modelu LP 700-4 Aventador. Oproti klasickému provedení je těžší pouze o 50 kilogramů a nabídne pevnou karbonovou střechu, kterou lze odejmout. Celkem váží pouhých šest kilogramů.

První Lamborghini Aventador v Saúdské Arábii patří studentovi

První Lamborghini Aventador v Saúdské Arábii patří studentovi

O pohon se stará dvanáctiválec o objemu 6,5 litru, který je vybavený systémem start/stop, systémem deaktivace válců a který spolupracuje se sedmistupňovou automatickou převodovkou. Stovku zvládne novinka za rovné tři sekundy, maximální rychlost má hodnotu 349 km/h. Oba údaje platí pro případ, kdy je střecha na svém místě. Mimochodem střechu lze uklidit do přední části automobilu.

Pro větší komfort při jízdě bez střechy slouží deflektor na horní hraně předního okna a zadní elektricky ovládané okénko, které zároveň plní funkci větrného štítu (něco podobného má např. BMW 640d Cabrio). Aventador Roadster stojí na kovaných kolech Dione o velikosti 20 palců vpředu, respektive 21 palců vzadu. Pokud se vám vůz líbí, připravte si minimálně 300 000 euro. Bez daně…

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků