Lamborghini Aventador LP750-4SV je další ženevský supersport

Tomu říkáme úroda! Porsche 911 GT3 RS, Ferrari 488 GTB, nové Audi R8, ostrý Aston Martin, koncept sportovního Bentley, nový McLaren a k tomu ještě nové ostré Lamborghini Aventador LP750-4SV, tedy SuperVeloce. To neznamená nic jiného jež „super rychlé“.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nové Lamborghini dostalo k dobru padesát koní a výrazně účinnější aerodynamiku. Kdo má zájem, ten ať si připraví devět milionů korun. 

Asi jste si už podle fotografií všimli, že má model SV proti „obyčejnému konzumnímu“ Aventadoru agresivnější body kit a aerodynamické doplňky. Vedle toho má také jeho dvanáctiválec o 50 koní větší výkon (odtud číslovka 750 v názvu auta) a o 50 kg nižší hmotnost. Přesto to není s 1525 kg žádná muší váha.

Lamborghini chce uhladit design a být politicky korektní

Lamborghini chce uhladit design a být politicky korektní

Jenže Lamborghini Aventador je velké auto a ten pohon všech kol a atmosférický dvanáctiválec přeci jen něco váží. Výrobce tvrdí, že nové auto má o 150 procent efektivnější aerodynamiku a generuje dokonce o 170 % více přítlaku! Uvnitř si povšimněte výrazného TFT displeje místo přístrojového štítu, který připomíná displeje v závodních autech.

Z dalších dynamických parametrů jmenujme třeba zrychlení na stovku za 2,8 sekundy, schopnost zastavit ze 100 km/h na třiceti metrech (běžná osobní auta potřebují zhruba o deset metrů víc) a maximální rychlost 350 km/h.

Za základní cenu doslova lidových 327 190 eur (9 030 000 korun) dostanete vedle ikonického jména také 20" kovaná kola vpředu a 21" kola vzadu obutá do pneumatik Pirelli P Zero Corsa, za kterými se ukrývají obří karbon-keramické kotouče.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 39 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků