Lamborghini Aventador LP750-4SV je další ženevský supersport

Tomu říkáme úroda! Porsche 911 GT3 RS, Ferrari 488 GTB, nové Audi R8, ostrý Aston Martin, koncept sportovního Bentley, nový McLaren a k tomu ještě nové ostré Lamborghini Aventador LP750-4SV, tedy SuperVeloce. To neznamená nic jiného jež „super rychlé“.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nové Lamborghini dostalo k dobru padesát koní a výrazně účinnější aerodynamiku. Kdo má zájem, ten ať si připraví devět milionů korun. 

Asi jste si už podle fotografií všimli, že má model SV proti „obyčejnému konzumnímu“ Aventadoru agresivnější body kit a aerodynamické doplňky. Vedle toho má také jeho dvanáctiválec o 50 koní větší výkon (odtud číslovka 750 v názvu auta) a o 50 kg nižší hmotnost. Přesto to není s 1525 kg žádná muší váha.

Sportovní auta | Zajímavosti | Design | Lamborghini

Lamborghini chce uhladit design a být politicky korektní

Jenže Lamborghini Aventador je velké auto a ten pohon všech kol a atmosférický dvanáctiválec přeci jen něco váží. Výrobce tvrdí, že nové auto má o 150 procent efektivnější aerodynamiku a generuje dokonce o 170 % více přítlaku! Uvnitř si povšimněte výrazného TFT displeje místo přístrojového štítu, který připomíná displeje v závodních autech.

Z dalších dynamických parametrů jmenujme třeba zrychlení na stovku za 2,8 sekundy, schopnost zastavit ze 100 km/h na třiceti metrech (běžná osobní auta potřebují zhruba o deset metrů víc) a maximální rychlost 350 km/h.

Za základní cenu doslova lidových 327 190 eur (9 030 000 korun) dostanete vedle ikonického jména také 20" kovaná kola vpředu a 21" kola vzadu obutá do pneumatik Pirelli P Zero Corsa, za kterými se ukrývají obří karbon-keramické kotouče.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 12 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků