Lamborghini Aventador LP750-4SV je další ženevský supersport

Tomu říkáme úroda! Porsche 911 GT3 RS, Ferrari 488 GTB, nové Audi R8, ostrý Aston Martin, koncept sportovního Bentley, nový McLaren a k tomu ještě nové ostré Lamborghini Aventador LP750-4SV, tedy SuperVeloce. To neznamená nic jiného jež „super rychlé“.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nové Lamborghini dostalo k dobru padesát koní a výrazně účinnější aerodynamiku. Kdo má zájem, ten ať si připraví devět milionů korun. 

Asi jste si už podle fotografií všimli, že má model SV proti „obyčejnému konzumnímu“ Aventadoru agresivnější body kit a aerodynamické doplňky. Vedle toho má také jeho dvanáctiválec o 50 koní větší výkon (odtud číslovka 750 v názvu auta) a o 50 kg nižší hmotnost. Přesto to není s 1525 kg žádná muší váha.

Lamborghini chce uhladit design a být politicky korektní

Lamborghini chce uhladit design a být politicky korektní

Jenže Lamborghini Aventador je velké auto a ten pohon všech kol a atmosférický dvanáctiválec přeci jen něco váží. Výrobce tvrdí, že nové auto má o 150 procent efektivnější aerodynamiku a generuje dokonce o 170 % více přítlaku! Uvnitř si povšimněte výrazného TFT displeje místo přístrojového štítu, který připomíná displeje v závodních autech.

Z dalších dynamických parametrů jmenujme třeba zrychlení na stovku za 2,8 sekundy, schopnost zastavit ze 100 km/h na třiceti metrech (běžná osobní auta potřebují zhruba o deset metrů víc) a maximální rychlost 350 km/h.

Za základní cenu doslova lidových 327 190 eur (9 030 000 korun) dostanete vedle ikonického jména také 20" kovaná kola vpředu a 21" kola vzadu obutá do pneumatik Pirelli P Zero Corsa, za kterými se ukrývají obří karbon-keramické kotouče.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen T-Cross 1.5 TSI ACT DSG: Kluk z plakátu

Volkswagen T-Cross 1.5 TSI ACT DSG

Nebude trvat dlouho a nabídka pohonných jednotek Volkswagen T-Cross projde drobnou úpravou. Benzinová patnáctistovka však zůstane, proto není od věci si říci, co od ní vlastně můžete očekávat.

včera | Jan Mička | 11 příspěvků
Minitest Dacia Duster 1.0 TCe Prestige: V plné výbavě za cenu holé Fabie Combi!

Dacia Duster 1.0 TCe

Druhá Dacie Duster není žádnou horkou novinkou. Novinkou je ale akční ceník. SUV od Dacie totiž aktuálně můžete mít za necelých 220 tisíc, s plnou výbavou za 326.900 Kč. Vždy to ale bude tříválec s předním pohonem. Dává smysl?

31.  5.  2020 | Petr Schnagl | 114 příspěvků
První jízda s novým Seatem Leon 1.5 TSI: Tak dobrý, že vás dostane na kolena

Seat Leon 1.5 TSI ACT 110 kW

První dostaveníčko s novou generací Seatu Leon považujme za hodně letmé seznámení. Vyzkoušeli jsme benzinovou patnáctistovku s manuálem, největší radost nám však dělal podvozek.

28.  5.  2020 | Jan Mička | 52 příspěvků