Lamborghini Aventador LP750-4 SV zajede Nordschleife pod 7 minut

Lamborghini Aventador LP750-4 SV zajede Nordschleife pod 7 minut

Lamborghini Aventador LP750-4 SV zajelo během testování nových pneumatik Pirelli P-Zero Corsa na Severní smyčce Nürburgringu úchvatný čas těsně pod sedm minut. Tím se staví do klubu nejrychlejších silničních aut na planetě vedle Porsche 918 Spyder nebo McLarenu P1.

To nás přivádí k myšlence, jak by mohly být oba konkurenční supersporty rychlé, kdyby se netahaly s těžkými elektromotory a akumulátory. Lamborghini se totiž stále spoléhá na tradiční pohon.

Seat Leon Cupra ST je nejrychlejší kombi na Nürburgringu

Seat Leon Cupra ST je nejrychlejší kombi na Nürburgringu

Lamborghini představilo model Aventador LP750-4 SV na letošním autosalonu v Ženevě a jak jeho název napovídá, pohání ho atmosférický dvanáctiválec o výkonu 750 koní. Je tedy o padesát koní silnější než „obyčejný“ Aventador a také o 50 kg lehčí. Přesto ukáže na váze více než 1500 kg. Má ale také propracovanou aerodynamiku.

Záběry z Nürburgringu ukazují neuvěřitelné rychlosti, kterých toto Lambo dosahuje. Před skokem na Flugplatzu řidič, jehož identitu automobilka neprozradila, raději brzdí z 260 km/h. Před zatáčkou Schwedenkreuz si pak ve skoro třístovce skočí, aby v následující pasáži Fuchsrohre jel 285 km/h. Rovinkou Dottinger Hohe se prohnal rychlostí 325 km/h. Ostatně, pusťte si video a uvidíte sami.

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

včera | Miro Mihálik | 32 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků