Lamborghini Aventador LP750-4 SV zajede Nordschleife pod 7 minut

Lamborghini Aventador LP750-4 SV zajede Nordschleife pod 7 minut

Lamborghini Aventador LP750-4 SV zajelo během testování nových pneumatik Pirelli P-Zero Corsa na Severní smyčce Nürburgringu úchvatný čas těsně pod sedm minut. Tím se staví do klubu nejrychlejších silničních aut na planetě vedle Porsche 918 Spyder nebo McLarenu P1.

To nás přivádí k myšlence, jak by mohly být oba konkurenční supersporty rychlé, kdyby se netahaly s těžkými elektromotory a akumulátory. Lamborghini se totiž stále spoléhá na tradiční pohon.

Zajímavosti | Kombi | Seat

Seat Leon Cupra ST je nejrychlejší kombi na Nürburgringu

Lamborghini představilo model Aventador LP750-4 SV na letošním autosalonu v Ženevě a jak jeho název napovídá, pohání ho atmosférický dvanáctiválec o výkonu 750 koní. Je tedy o padesát koní silnější než „obyčejný“ Aventador a také o 50 kg lehčí. Přesto ukáže na váze více než 1500 kg. Má ale také propracovanou aerodynamiku.

Záběry z Nürburgringu ukazují neuvěřitelné rychlosti, kterých toto Lambo dosahuje. Před skokem na Flugplatzu řidič, jehož identitu automobilka neprozradila, raději brzdí z 260 km/h. Před zatáčkou Schwedenkreuz si pak ve skoro třístovce skočí, aby v následující pasáži Fuchsrohre jel 285 km/h. Rovinkou Dottinger Hohe se prohnal rychlostí 325 km/h. Ostatně, pusťte si video a uvidíte sami.

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků