Lamborghini Aventador LP750-4 SV přišlo o střechu a 50 kg

Nejostřejší Aventador ztratil střechu a půl metráku hmotnosti. Je to nejrychlejší otevřený model, jaký kdy Lamborghini vyrobilo.
Seznam kapitol
  1. Lamborghini Aventador LP750-4 SV Roadster
  2. Fotogalerie: Lamborghini Aventador SV Roadster

Lamborghini ukázalo na festivalu v Pebble Beach nový otevřený model Aventador LP750-4 Superveloce Roadster. Jeho produkce bude omezena na 500 kusů a jedná se vůbec o první Lamborghini, které nemá střechu a zároveň nese jméno SV.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Otevřený Aventador je první roadster značky Lamborghini, který nese jméno SV. Technika se proti uzavřenému kupé příliš nemění, motor má pořád šílených 750 koní

Novinka je o 50 kg lehčí než obyčejný otevřený Aventador, ale i tak má suchou hmotnost 1575 kg. O pohon se stará samozřejmě atmosférický dvanáctiválec 6,5 l o výkonu 552 kW (750 k) v 8400 ot./min a točivém momentu 690 Nm.

Převodovka je sedmistupňová sekvenční, auto má pohon všech kol a Lamborghini uvádí zrychlení 0 až 100 km/h za 2,9 sekundy. Maximální rychlost prý leží někde za 350 km/h.

Lamborghini Aventador LP750-4 SV zajede Nordschleife pod 7 minut

Lamborghini Aventador LP750-4 SV zajede Nordschleife pod 7 minut

Pokud jde o střechu, Lamborghini Aventador LP750-4 Superveloce Roadster má dva kompozitové panely o celkové hmotnosti pod 12 kg, která se dají snadno uložit do zavazadlového prostoru.

A zajímavá vás cena? Italská automobilka si za auto řekne 357 000 eur, což po přepočtu na naši měnu a dopočítání DPH dělá 11 660 000 korun.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Lamborghini Aventador LP750-4 SV Roadster
  2. Fotogalerie: Lamborghini Aventador SV Roadster
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Opel Corsa 1.2 Turbo (96 kW) GS Line: O důvod víc, proč kašlat na původ

Opel Corsa 1.2 Turbo GS Line

Na novém Opelu Corsa se hodně makalo. Výsledek je jedním slovem super, ale v určitých případech se dá snadno zaměnit.

25.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 27 příspěvků
Poprvé za volantem nového Hyundaie i10 1.2 MPi: Když se chce, všechno jde!

Hyundai i10 1.2 MPi

Hyundai představil třetí generaci nejmenšího modelu i10. Nabízí ji s dvěma zážehovými motory a manuální či robotizovanou převodovkou. Kromě designu chce lákat i racionálním zaměřením a stále příznivou cenou.

23.  1.  2020 | Svět motorů | 15 příspěvků
TEST Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG: Hodně rychlá horská turistika

Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG

Nabídka verzí Škody Superb je teď nejširší v historii. Jednou z nich je i oplastovaný Scout, který u tohoto modelu slaví premiéru. Vyplatí se o něm uvažovat, nebo jsou lehce přizvednuté kombíky v době vzestupu vozů SUV už přežitkem?

21.  1.  2020 | Jan Mička | 76 příspěvků