Lamborghini Aventador LP750-4 SV přišlo o střechu a 50 kg

Nejostřejší Aventador ztratil střechu a půl metráku hmotnosti. Je to nejrychlejší otevřený model, jaký kdy Lamborghini vyrobilo.
Seznam kapitol
  1. Lamborghini Aventador LP750-4 SV Roadster
  2. Fotogalerie: Lamborghini Aventador SV Roadster

Lamborghini ukázalo na festivalu v Pebble Beach nový otevřený model Aventador LP750-4 Superveloce Roadster. Jeho produkce bude omezena na 500 kusů a jedná se vůbec o první Lamborghini, které nemá střechu a zároveň nese jméno SV.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Otevřený Aventador je první roadster značky Lamborghini, který nese jméno SV. Technika se proti uzavřenému kupé příliš nemění, motor má pořád šílených 750 koní

Novinka je o 50 kg lehčí než obyčejný otevřený Aventador, ale i tak má suchou hmotnost 1575 kg. O pohon se stará samozřejmě atmosférický dvanáctiválec 6,5 l o výkonu 552 kW (750 k) v 8400 ot./min a točivém momentu 690 Nm.

Převodovka je sedmistupňová sekvenční, auto má pohon všech kol a Lamborghini uvádí zrychlení 0 až 100 km/h za 2,9 sekundy. Maximální rychlost prý leží někde za 350 km/h.

Lamborghini Aventador LP750-4 SV zajede Nordschleife pod 7 minut

Lamborghini Aventador LP750-4 SV zajede Nordschleife pod 7 minut

Pokud jde o střechu, Lamborghini Aventador LP750-4 Superveloce Roadster má dva kompozitové panely o celkové hmotnosti pod 12 kg, která se dají snadno uložit do zavazadlového prostoru.

A zajímavá vás cena? Italská automobilka si za auto řekne 357 000 eur, což po přepočtu na naši měnu a dopočítání DPH dělá 11 660 000 korun.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Lamborghini Aventador LP750-4 SV Roadster
  2. Fotogalerie: Lamborghini Aventador SV Roadster
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků