Lamborghini Aventador LP750-4 SV přišlo o střechu a 50 kg

Nejostřejší Aventador ztratil střechu a půl metráku hmotnosti. Je to nejrychlejší otevřený model, jaký kdy Lamborghini vyrobilo.
Seznam kapitol
  1. Lamborghini Aventador LP750-4 SV Roadster
  2. Fotogalerie: Lamborghini Aventador SV Roadster

Lamborghini ukázalo na festivalu v Pebble Beach nový otevřený model Aventador LP750-4 Superveloce Roadster. Jeho produkce bude omezena na 500 kusů a jedná se vůbec o první Lamborghini, které nemá střechu a zároveň nese jméno SV.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Otevřený Aventador je první roadster značky Lamborghini, který nese jméno SV. Technika se proti uzavřenému kupé příliš nemění, motor má pořád šílených 750 koní

Novinka je o 50 kg lehčí než obyčejný otevřený Aventador, ale i tak má suchou hmotnost 1575 kg. O pohon se stará samozřejmě atmosférický dvanáctiválec 6,5 l o výkonu 552 kW (750 k) v 8400 ot./min a točivém momentu 690 Nm.

Převodovka je sedmistupňová sekvenční, auto má pohon všech kol a Lamborghini uvádí zrychlení 0 až 100 km/h za 2,9 sekundy. Maximální rychlost prý leží někde za 350 km/h.

Lamborghini Aventador LP750-4 SV zajede Nordschleife pod 7 minut

Lamborghini Aventador LP750-4 SV zajede Nordschleife pod 7 minut

Pokud jde o střechu, Lamborghini Aventador LP750-4 Superveloce Roadster má dva kompozitové panely o celkové hmotnosti pod 12 kg, která se dají snadno uložit do zavazadlového prostoru.

A zajímavá vás cena? Italská automobilka si za auto řekne 357 000 eur, což po přepočtu na naši měnu a dopočítání DPH dělá 11 660 000 korun.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Lamborghini Aventador LP750-4 SV Roadster
  2. Fotogalerie: Lamborghini Aventador SV Roadster
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků