Lambo jako žádné jiné. Tato šílená bestie má exoskeleton a dvě turbodmychadla

Pokud chcete své Lamborghini upravit opravdu originálně, s bodykitem, velkými koly a pestrou fólií dnes už ve světě neprorazíte.

Když peníze nehrají roli, možnosti úprav vašeho supersportu jsou dnes vlastně neomezené. Americký YouTuber Alex Choi tuto teorii naprosto potvrzuje. Poté, co osmnáctiletý mladík opakovaně vytáhl své Lamborghini Huracán LP610-4 mimo zpevněné silnice a italskému supersportu se toto zacházení zrovna nelíbilo, padlo rozhodnutí jít možnému využití Lamba naproti.

Vznikl tak unikátní Unicorn V3, tedy Huracán, u něhož se jaksi nemusíte obávat o stav karoserie při jízdě na šotolinových cestách. Většina dílů karoserie vozu je totiž nahrazena pouze trubkovým rámem (takzvaným „exoskeletonem“), jenž externě obepíná celé šasi vozu. Z původní kastle zůstaly na místě jen dveře a střecha vozu.

Jak vznikalo pojízdné Bugatti Chiron z Lega? Hračka to teda nebyla!

Jak vznikalo pojízdné Bugatti Chiron z Lega? Hračka to teda nebyla!

Možná překvapivě, auto nedostalo schopnější terénní pneumatiky a pořád jezdí na nízkoprofilových „slupkách“. Na zádi pak nechybí obří karbonové křídlo, které již Choi používá na svém driftovacím BMW M2, a rám Lamba zdobí i celá hromada osvětlení od přední rampy až po „policejní“ maják na střeše (svítí bílou barvou a neporušuje tak zákon).

Choi se zatím přesně nezmiňuje o výkonu svého Unicornu V3, klidně bychom ale čekali aspoň tisícovku koní. Dosažení takového výkonu totiž dnes není ničím překvapivým u firem, které se zabývají přeplňováním motorů Lamborghini (respektive Audi). V10 o objemu 5,2 litru zde totiž dostal dvojici velkých turbodmychadel.

Ares Panther je pocta klasickému De Tomasu. Chcete ho? Připravte si balík!

Ares Panther je pocta klasickému De Tomasu. Chcete ho? Připravte si balík!

Možná ještě překvapivější je, že tohle monstrum může v Kalifornii legálně na silnice, je tedy registrováno a „na značkách“. Choi teď plánuje na voze ještě pár dalších úprav, a poté chce s vozem jezdit po srazech a prostě a jednoduše udivovat okolí. Snad tedy Unicorn V3 ještě uvidíme pořádně v akci.

Lamborghini

Ferruccio Lamborghini založil společnost vyrábějící sportovní automobily v roce 1963 coby konkurenta značkám, jako je Ferrari.

Po vyhlášení úpadku a změně vlastníků přešlo Lamborghini v roce 1987 pod Chrysler. Od roku 1998 ho vlastní Audi (Volkswagen Group).

Lamborghini Aventador • Lamborghini Huracán • Lamborghini Urus

Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 45 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků
S elektrickým VW ID.3 poprvé v Česku: Velký skok pro VW, problém pro ostatní?

VW ID.3 1st Edition 150 kW

Volkswagen ID.3 se na našem trhu už nějaký ten pátek prodává, vůbec první kontakt na české půdě jsme s ním však zažili až minulý týden. A vy můžete taky.

14.  9.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků