Lambo jako žádné jiné. Tato šílená bestie má exoskeleton a dvě turbodmychadla

Pokud chcete své Lamborghini upravit opravdu originálně, s bodykitem, velkými koly a pestrou fólií dnes už ve světě neprorazíte.

Když peníze nehrají roli, možnosti úprav vašeho supersportu jsou dnes vlastně neomezené. Americký YouTuber Alex Choi tuto teorii naprosto potvrzuje. Poté, co osmnáctiletý mladík opakovaně vytáhl své Lamborghini Huracán LP610-4 mimo zpevněné silnice a italskému supersportu se toto zacházení zrovna nelíbilo, padlo rozhodnutí jít možnému využití Lamba naproti.

Vznikl tak unikátní Unicorn V3, tedy Huracán, u něhož se jaksi nemusíte obávat o stav karoserie při jízdě na šotolinových cestách. Většina dílů karoserie vozu je totiž nahrazena pouze trubkovým rámem (takzvaným „exoskeletonem“), jenž externě obepíná celé šasi vozu. Z původní kastle zůstaly na místě jen dveře a střecha vozu.

Jak vznikalo pojízdné Bugatti Chiron z Lega? Hračka to teda nebyla!

Jak vznikalo pojízdné Bugatti Chiron z Lega? Hračka to teda nebyla!

Možná překvapivě, auto nedostalo schopnější terénní pneumatiky a pořád jezdí na nízkoprofilových „slupkách“. Na zádi pak nechybí obří karbonové křídlo, které již Choi používá na svém driftovacím BMW M2, a rám Lamba zdobí i celá hromada osvětlení od přední rampy až po „policejní“ maják na střeše (svítí bílou barvou a neporušuje tak zákon).

Choi se zatím přesně nezmiňuje o výkonu svého Unicornu V3, klidně bychom ale čekali aspoň tisícovku koní. Dosažení takového výkonu totiž dnes není ničím překvapivým u firem, které se zabývají přeplňováním motorů Lamborghini (respektive Audi). V10 o objemu 5,2 litru zde totiž dostal dvojici velkých turbodmychadel.

Ares Panther je pocta klasickému De Tomasu. Chcete ho? Připravte si balík!

Ares Panther je pocta klasickému De Tomasu. Chcete ho? Připravte si balík!

Možná ještě překvapivější je, že tohle monstrum může v Kalifornii legálně na silnice, je tedy registrováno a „na značkách“. Choi teď plánuje na voze ještě pár dalších úprav, a poté chce s vozem jezdit po srazech a prostě a jednoduše udivovat okolí. Snad tedy Unicorn V3 ještě uvidíme pořádně v akci.

TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

Royal Enfield Interceptor 650 Twin

Nové twiny od indického Enfieldu jsou pro svoji značku bez diskuse revolucí a po zásluze vzbudily enormní globální zájem. Efektní retro design, legendární znáček, zbrusu nový motor a více než dobrá cena jsou pádné argumenty. Dá se ale věřit radikální průlom značce, která až donedávna sveřepě bušila jediný model, vyráběný s drobnými změnami od poloviny padesátých let?

23.  6.  2019 | Petr Schnagl | 7 příspěvků
TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků
TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 14 příspěvků