Lambo jako žádné jiné. Tato šílená bestie má exoskeleton a dvě turbodmychadla

Pokud chcete své Lamborghini upravit opravdu originálně, s bodykitem, velkými koly a pestrou fólií dnes už ve světě neprorazíte.

Když peníze nehrají roli, možnosti úprav vašeho supersportu jsou dnes vlastně neomezené. Americký YouTuber Alex Choi tuto teorii naprosto potvrzuje. Poté, co osmnáctiletý mladík opakovaně vytáhl své Lamborghini Huracán LP610-4 mimo zpevněné silnice a italskému supersportu se toto zacházení zrovna nelíbilo, padlo rozhodnutí jít možnému využití Lamba naproti.

Vznikl tak unikátní Unicorn V3, tedy Huracán, u něhož se jaksi nemusíte obávat o stav karoserie při jízdě na šotolinových cestách. Většina dílů karoserie vozu je totiž nahrazena pouze trubkovým rámem (takzvaným „exoskeletonem“), jenž externě obepíná celé šasi vozu. Z původní kastle zůstaly na místě jen dveře a střecha vozu.

Jak vznikalo pojízdné Bugatti Chiron z Lega? Hračka to teda nebyla!

Jak vznikalo pojízdné Bugatti Chiron z Lega? Hračka to teda nebyla!

Možná překvapivě, auto nedostalo schopnější terénní pneumatiky a pořád jezdí na nízkoprofilových „slupkách“. Na zádi pak nechybí obří karbonové křídlo, které již Choi používá na svém driftovacím BMW M2, a rám Lamba zdobí i celá hromada osvětlení od přední rampy až po „policejní“ maják na střeše (svítí bílou barvou a neporušuje tak zákon).

Choi se zatím přesně nezmiňuje o výkonu svého Unicornu V3, klidně bychom ale čekali aspoň tisícovku koní. Dosažení takového výkonu totiž dnes není ničím překvapivým u firem, které se zabývají přeplňováním motorů Lamborghini (respektive Audi). V10 o objemu 5,2 litru zde totiž dostal dvojici velkých turbodmychadel.

Ares Panther je pocta klasickému De Tomasu. Chcete ho? Připravte si balík!

Ares Panther je pocta klasickému De Tomasu. Chcete ho? Připravte si balík!

Možná ještě překvapivější je, že tohle monstrum může v Kalifornii legálně na silnice, je tedy registrováno a „na značkách“. Choi teď plánuje na voze ještě pár dalších úprav, a poté chce s vozem jezdit po srazech a prostě a jednoduše udivovat okolí. Snad tedy Unicorn V3 ještě uvidíme pořádně v akci.

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

dnes | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik