LaFerrari konečně míří k zákazníkům, mezi prvními je útočník Chelsea

LaFerrari konečně míří k zákazníkům, mezi prvními je útočník Chelsea

Jedním z prvních šťastlivců, kteří si převzali klíče od hybridu s výkonem 963 koní, je fotbalista Samuel Eto’o, který hraje v útoku Chelsea FC. Píše to web TheSupercarKids

Celebritám a jejich autům se na AutoRevue obvykle nevěnujeme. Zpráva nás ale zaujala z jiného důvodu. Vyplývá z ní, že Maranellští konečně dotáhli do konce vývoj, který podle zákulisních informací horečně probíhal ještě v létě.

LaFerrari si mohou koupit jen ti, kdo dokázali, že si ho zaslouží

LaFerrari si mohou koupit jen ti, kdo dokázali, že si ho zaslouží

Donedávna to vypadalo, že Ferrari nestihne spustit expedici svého vrcholného modelu dříve než během prvního čtvrtletí 2014. 

LaFerrari je nejrychlejší silniční Ferrari všech dob. Hybridní supersport poháněný kombinací vidlicového dvanáctiválce 6,2 l a elektromotoru dosahuje kombinovaného výkonu 963 koní, z nuly na 300 km/h zrychlí za 15 sekund a stojí milion eur bez DPH a dalších místních daní. 

Nejdražší auto všech dob je Ferrari 250 GTO, kupec za něj dal miliardu

Nejdražší auto všech dob je Ferrari 250 GTO, kupec za něj dal miliardu

V Eto’ově garáži se LaFerrari ocitne v dobré společnosti. Kamerunský útočník si na exkluzivní supersporty potrpí. Vlastní mimo jiné Aston Martin One-77, Bugatti Veyron nebo Aston Martin V12 Zagato.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků