LaFerrari konečně míří k zákazníkům, mezi prvními je útočník Chelsea

LaFerrari konečně míří k zákazníkům, mezi prvními je útočník Chelsea

Jedním z prvních šťastlivců, kteří si převzali klíče od hybridu s výkonem 963 koní, je fotbalista Samuel Eto’o, který hraje v útoku Chelsea FC. Píše to web TheSupercarKids

Celebritám a jejich autům se na AutoRevue obvykle nevěnujeme. Zpráva nás ale zaujala z jiného důvodu. Vyplývá z ní, že Maranellští konečně dotáhli do konce vývoj, který podle zákulisních informací horečně probíhal ještě v létě.

LaFerrari si mohou koupit jen ti, kdo dokázali, že si ho zaslouží

LaFerrari si mohou koupit jen ti, kdo dokázali, že si ho zaslouží

Donedávna to vypadalo, že Ferrari nestihne spustit expedici svého vrcholného modelu dříve než během prvního čtvrtletí 2014. 

LaFerrari je nejrychlejší silniční Ferrari všech dob. Hybridní supersport poháněný kombinací vidlicového dvanáctiválce 6,2 l a elektromotoru dosahuje kombinovaného výkonu 963 koní, z nuly na 300 km/h zrychlí za 15 sekund a stojí milion eur bez DPH a dalších místních daní. 

Nejdražší auto všech dob je Ferrari 250 GTO, kupec za něj dal miliardu

Nejdražší auto všech dob je Ferrari 250 GTO, kupec za něj dal miliardu

V Eto’ově garáži se LaFerrari ocitne v dobré společnosti. Kamerunský útočník si na exkluzivní supersporty potrpí. Vlastní mimo jiné Aston Martin One-77, Bugatti Veyron nebo Aston Martin V12 Zagato.

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

dnes | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků