Lada vstupuje do okruhových závodů WTCC (nové info a fotografie)

(Doplněno 13.11.2005) Největší ruský výrobce vozů Avtovaz oznámil účast v seriálu FIA WTCC, tedy v mistrovství světa cestovních vozů na okruzích. Přesnější informace přinese automobilka později, prozatím je známo, že nová Lada WTCC se objeví v poháru poprvé na konci roku 2006 a od sezóny 2007 již bude absolvovat celý seriál.

V tuto chvíli má Avtovaz k dispozici závodní speciál ve specifikaci S2000. Výrobce uvádí, že hodlá zlepšit renomé své značky, čemuž má dopomoci právě propagace při okruhových závodech. Tímto krokem se chce dostat do podvědomí po celé Evropě a zvýšit tak své prodeje. Avtovaz hodlá nasadit dva vozy, které postaví a připraví MTEC Sport z Německa společně s továrními inženýry.

Pro informaci, v seriálu FIA WTCC jezdí upravené cestovní vozy s dvoulitrovými motory a výkony okolo 280 koní. Je otázkou, co dokáže ruský výrobce ve spoluprácí s německým úpravcem připravit a zda bude Lada slavit úspěchy.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nové fotografie Lady 21106 WTCC

Foto: Autoweek

Klepněte pro větší obrázek
Lada 21106 S2000

Foto: www.fiawtcc.com

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

včera | Jan Mička
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků