Ladu Vesta SW Cross už koupíte i u nás. Ruský Scout je překvapivě dostupný

Vůz ve Vyškově prodává společnost Remoraid. Na výběr je ze dvou výbavových linií, záruka je tři roky nebo 100.000 ujetých kilometrů.

Zatímco české zastoupení Lady dělá, jako by tyto vozy vůbec neexistovaly, soukromé firmy se starají o to, aby byly na našich silnicích vidět. Jednou z nich je i společnost Remoraid, díky níž jsem měl loni možnost vyzkoušet Ladu Vesta. A víte co? Nebylo to vůbec špatné! Vozy se k nám dostávají z Německa, Maďarska či Slovenska a jednou z výhod je fakt, že firma zajistí i servis a tříletou záruku s omezením na 100.000 ujetých kilometrů.

Lada Vesta dostala od šéfa designu z Togliatti brutální tuning

Lada Vesta dostala od šéfa designu z Togliatti brutální tuning

Do nabídky skladových vozů Remoraidu přibyla další ruská novinka, a sice Vesta SW Cross. Je to takový kombík-crossover, který na délku měří 4410 milimetrů, má rozvor náprav 2635 milimetrů a světlá výška činí 203 milimetrů. Což je více, než u leckterých SUV. O pohon se stará šestnáctistovka MPI o výkonu 78 kW a točivém momentu 148 N.m.

Lada Vesta Sport: Prohlédněte si ruské sportovní náčiní

Lada Vesta Sport: Prohlédněte si ruské sportovní náčiní

Vůz v základní výbavě Ice vychází na 347.900 Kč. Ve standardu nechybí čtyři airbagy, posilovač řízení, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektricky ovládaná boční okna, klimatizace, rádio s USB a SD slotem, bluetooth handsfree, palubní počítač, tempomat, volant nastavitelný ve dvou osách, vyhřívaná sedadla či zadní opěradla dělená v poměru 60:40. Připlatit si můžete za plnohodnotnou rezervu (1800 Kč) či metalítu (10.900 korun).

Koncept Lada Vesta Cross se představil v Moskvě. Co na něj říkáte?

Koncept Lada Vesta Cross se představil v Moskvě. Co na něj říkáte?

Vesta SW Cross ve vyšší výbavě Luxe začíná na 379.900 Kč. Oproti linii Ice dostanete vyhřívané čelní sklo, automatickou klimatizaci, infotainment s dotykovou obrazovkou a zadní parkovací kameru. Pro ty, kterým vnější plasty nevoní a spokojí se se světlou výškou 178 mm, což je pořád docela dost, nabízí Remoraid i běžný kombík SW ve výbavě Luxe za 367.900 Kč. Ve všech případech platí zmíněná záruka na tři roky nebo 100.000 kilometrů.

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 12 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 205 příspěvků