Ladu Vesta SW Cross už koupíte i u nás. Ruský Scout je překvapivě dostupný

Vůz ve Vyškově prodává společnost Remoraid. Na výběr je ze dvou výbavových linií, záruka je tři roky nebo 100.000 ujetých kilometrů.

Zatímco české zastoupení Lady dělá, jako by tyto vozy vůbec neexistovaly, soukromé firmy se starají o to, aby byly na našich silnicích vidět. Jednou z nich je i společnost Remoraid, díky níž jsem měl loni možnost vyzkoušet Ladu Vesta. A víte co? Nebylo to vůbec špatné! Vozy se k nám dostávají z Německa, Maďarska či Slovenska a jednou z výhod je fakt, že firma zajistí i servis a tříletou záruku s omezením na 100.000 ujetých kilometrů.

Lada Vesta dostala od šéfa designu z Togliatti brutální tuning

Lada Vesta dostala od šéfa designu z Togliatti brutální tuning

Do nabídky skladových vozů Remoraidu přibyla další ruská novinka, a sice Vesta SW Cross. Je to takový kombík-crossover, který na délku měří 4410 milimetrů, má rozvor náprav 2635 milimetrů a světlá výška činí 203 milimetrů. Což je více, než u leckterých SUV. O pohon se stará šestnáctistovka MPI o výkonu 78 kW a točivém momentu 148 N.m.

Lada Vesta Sport: Prohlédněte si ruské sportovní náčiní

Lada Vesta Sport: Prohlédněte si ruské sportovní náčiní

Vůz v základní výbavě Ice vychází na 347.900 Kč. Ve standardu nechybí čtyři airbagy, posilovač řízení, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektricky ovládaná boční okna, klimatizace, rádio s USB a SD slotem, bluetooth handsfree, palubní počítač, tempomat, volant nastavitelný ve dvou osách, vyhřívaná sedadla či zadní opěradla dělená v poměru 60:40. Připlatit si můžete za plnohodnotnou rezervu (1800 Kč) či metalítu (10.900 korun).

Koncept Lada Vesta Cross se představil v Moskvě. Co na něj říkáte?

Koncept Lada Vesta Cross se představil v Moskvě. Co na něj říkáte?

Vesta SW Cross ve vyšší výbavě Luxe začíná na 379.900 Kč. Oproti linii Ice dostanete vyhřívané čelní sklo, automatickou klimatizaci, infotainment s dotykovou obrazovkou a zadní parkovací kameru. Pro ty, kterým vnější plasty nevoní a spokojí se se světlou výškou 178 mm, což je pořád docela dost, nabízí Remoraid i běžný kombík SW ve výbavě Luxe za 367.900 Kč. Ve všech případech platí zmíněná záruka na tři roky nebo 100.000 kilometrů.

TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

Royal Enfield Interceptor 650 Twin

Nové twiny od indického Enfieldu jsou pro svoji značku bez diskuse revolucí a po zásluze vzbudily enormní globální zájem. Efektní retro design, legendární znáček, zbrusu nový motor a více než dobrá cena jsou pádné argumenty. Dá se ale věřit radikální průlom značce, která až donedávna sveřepě bušila jediný model, vyráběný s drobnými změnami od poloviny padesátých let?

23.  6.  2019 | Petr Schnagl | 7 příspěvků
TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků
TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 14 příspěvků