Ladu Vesta SW Cross už koupíte i u nás. Ruský Scout je překvapivě dostupný

Vůz ve Vyškově prodává společnost Remoraid. Na výběr je ze dvou výbavových linií, záruka je tři roky nebo 100.000 ujetých kilometrů.

Zatímco české zastoupení Lady dělá, jako by tyto vozy vůbec neexistovaly, soukromé firmy se starají o to, aby byly na našich silnicích vidět. Jednou z nich je i společnost Remoraid, díky níž jsem měl loni možnost vyzkoušet Ladu Vesta. A víte co? Nebylo to vůbec špatné! Vozy se k nám dostávají z Německa, Maďarska či Slovenska a jednou z výhod je fakt, že firma zajistí i servis a tříletou záruku s omezením na 100.000 ujetých kilometrů.

Lada Vesta dostala od šéfa designu z Togliatti brutální tuning

Lada Vesta dostala od šéfa designu z Togliatti brutální tuning

Do nabídky skladových vozů Remoraidu přibyla další ruská novinka, a sice Vesta SW Cross. Je to takový kombík-crossover, který na délku měří 4410 milimetrů, má rozvor náprav 2635 milimetrů a světlá výška činí 203 milimetrů. Což je více, než u leckterých SUV. O pohon se stará šestnáctistovka MPI o výkonu 78 kW a točivém momentu 148 N.m.

Lada Vesta Sport: Prohlédněte si ruské sportovní náčiní

Lada Vesta Sport: Prohlédněte si ruské sportovní náčiní

Vůz v základní výbavě Ice vychází na 347.900 Kč. Ve standardu nechybí čtyři airbagy, posilovač řízení, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektricky ovládaná boční okna, klimatizace, rádio s USB a SD slotem, bluetooth handsfree, palubní počítač, tempomat, volant nastavitelný ve dvou osách, vyhřívaná sedadla či zadní opěradla dělená v poměru 60:40. Připlatit si můžete za plnohodnotnou rezervu (1800 Kč) či metalítu (10.900 korun).

Koncept Lada Vesta Cross se představil v Moskvě. Co na něj říkáte?

Koncept Lada Vesta Cross se představil v Moskvě. Co na něj říkáte?

Vesta SW Cross ve vyšší výbavě Luxe začíná na 379.900 Kč. Oproti linii Ice dostanete vyhřívané čelní sklo, automatickou klimatizaci, infotainment s dotykovou obrazovkou a zadní parkovací kameru. Pro ty, kterým vnější plasty nevoní a spokojí se se světlou výškou 178 mm, což je pořád docela dost, nabízí Remoraid i běžný kombík SW ve výbavě Luxe za 367.900 Kč. Ve všech případech platí zmíněná záruka na tři roky nebo 100.000 kilometrů.

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

včera | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků