Lada Vesta Hatchback na první neoficiální skice. Prodávat se začne za rok

Lada Vesta Hatchback na první neoficiální skice. Prodávat se začne za rok

Lada Vesta s karoserií sedan je v podstatě hotové auto, které jsme si nakonec už mohli prohlédnout na prvních fotkách. Ruská automobilka se ale nespokojí pouze s jednou verzí a po sedanu bude následovat také hatchback. Ten by se měl podle předběžných zpráv začít vyrábět zhruba v polovině příštího roku.

Lada Vesta: Finální verze se ukázala na prvních fotkách. Podívejte se!

Lada Vesta: Finální verze se ukázala na prvních fotkách. Podívejte se!

Závod AvtoVAZ před časem pozval novináře na prohlídku, v rámci které jim ukázal nejen konečnou variantu Lady Vesta v provedení sedan, ale ukázal jim i hatchback. Fotografování bylo samozřejmě zakázáno, nicméně pokud jste šikovný designér, není zas takový problém načrtnout, co bylo k vidění.

A to se přesné také stalo. Designér Artem Sinitsyn vytvořil skici, které následně zveřejnil server kolesa.ru. Z nich je patrné, že hatchback má splývavou záď a vypadá spíše jako liftback. Uvidíme, jaká nakonec bude realita. Prodávat by se tato varianta měla začít příští rok. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Foto: kolesa.ru

Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

dnes | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků