někteří diskutující zapomínají, že diskuze je o autech a ne o politice. Vulgární nesmysly v reakcích na hodnocení aut jsou ukázkou, že idioti s inteligencí houpacího koně ještě nevymřeli . Určitě se poznáte , koho se to týká....
POHLED NA SEDADLA https://www.autorevue.cz/lada-vesta-cross-uz-je-ta... ... a člověk je hned doma, sračkožigulík příšerně dílensky zpracovaný, ani zadarmo
Ty bies podla pocitacoveho rendra zistit kvalitu, debile?
Je to stejně zpracovány jako Dacia. Je to prevlecene Sandero. To auto je úplně ok, jen je trochu drahé :)
Se Sandrem to nemá nic společného a hlavně Sandero nekoupíš s motry 1,6 a 1,8 atmo :-D
Vzhledem ruské kvalitě, mám obavu, že kvality Dacia nedosahuje
V tom pripade verim ze mate toto auto prelezene od unterbodenu az po strechu. Dajte nejake overene informacie o nekvalite tohoto modelu. A ak ich nemate, preco sa vobec ozyvate? Naozaj, toto mi, ako sa u Vas hovori 'hlava nebere'.
Ty se nech vyšetřit tobě hlava nebere už dávno.
Mne sa celkom pozdava. Jednoduche auto, pracant. Tot nedavno ma jeden zahradil na parkovisku tak, ze nemat (takisto) zvyseny pekac, mozem auto nechat zrovna doma. Preliezol som cez travnik a nasikmo dolu obrubnikom (v klude) na cestu. Na chatu (vyjazdene kolaje, zlom z tretotriedky na polnu) sa focus ani astra nedostali - a ani sa o to nepokusili, to zrovna dopredu objednat diely a prerazeny unterboden (to je trvale poskodenie auta). Tie ostali dolu kilometer pod lesom u suseda. Tato lada tieto discipliny zvlada urcite lavou zadnou. Preleziem si to dakedy, zaujima ma to.Takymto autam fandim, su jednoduche a univerzalne. Ostatne viz uspech Dacie. Minus nech sa zmieri s tym, ze kazdy nema na Q7. Co plati o.i. aj o drvivej vacsine tych minusov, ktore za toto obycajne konstatovanie skutocnosti dostanem. Podla podobnej poslednej minusovej skusenosti zrejme zijem v najbohatsej casti v Dubaji. No, isiel som sa pozriet von a nejako som to nezaregistroval. Prvy zaprdeny mastny kudol dymu od naprazdno zohrievaneho stareho Vita ma vratil do reality ;-)
Renaultí Ladu neberu jako seriozní automobilku, ale jinak je škoda, že těchto zvýšených běžných aut není více. V podstatě je na výběr jen Octavia, Golf a Leon (buď s paketem pro špatné cesty a nebo Sout, Alltrack a Experience) a to je asi tak všechno. S ohledem na to, kolik modelů nižší střední třídy je na trhu, nic moc...
Navyše to ani veľmi zvýšenie nie je. Je to výška osobných automobilov spred 30-40 rokov.
No, tak 20cm+ zrovna beznych nebolo. Ak sa teda nebavime o terennych autach. Taka svetla vyska pri tomto type auta je vynimocna a tu by sa patrilo mat 4x4. Tu by sa aj vyuzila, na rozdiel od mnohych, ktori ten haldex vozia ako zbytocnu zataz 365dni v roku.
Jestli se dobře pamatuji, tak Oltcit měl 21. A ještě silný plech pod motorem.
Oltcit bol vobec zaujimavym, ale nie zrovna beznym autom. A vobec nie sedanom. Zaoberal som sa tymto autom hodne, takze v klude.
Měl jsem dva. Prvního ještě z prvních dodávek, z mnoha fr. dílů. A nedám na něj dopustit. Potom to už zkazili, ostatně jako Dacie.
Tak tu sa zhodneme, situacia podobna. Auto bolo na tu dobu velmi pohodlne, nerovnosti prekonavalo s prehladom a ako na vlnach. Motor Visa bezproblemovy, vtedajsich 100kmh to davalo na celkom beznych 4.000 a relativne v klude. Udrzba svojpomocou bola v pohode a dostal sa naozaj vsade. Na ovladanie 'satelitov' sa dalo zvyknut takmer hned, ale kontrolky svietili tak slabo ze cez den nebola sanca zistit (okrem polohy kruhu), co tam vlastne mate. Zaujimavostou bola kontrolka teploty oleja a spiatocka v dnesnej polohe '5' ak sa dobre pamatam. Beznou praxou bolo ze sa vymenil karbec za ten z niektoreho fiata ale uz si nepamatam ktoreho. Ten nas po dlhej sluzbe skoncil ako kara na tahanie vsetkeho mozneho na chatu a ak by nebol hnily ako vrak titaniku, asi by jazdil s velfobinom dodnes ;-)
Z článku nevyplývá jedna podstatná věc a to zda Lada Vesta (nová) jde legálně v ČR koupit, co stojí v kč, zda ji lze legálně provozovat (přihlásit) v ČR, mám na mysli emisní normy EU, okolo toho se u Lady tradičně mlčí a mlží.. Šedý dovoz ze zahraničí není oficiální zastoupení automobilky, jak zajistíte záruční servis, když tu ofiko Lada vůbec není? Jinak na první pohled je to pěkné auto (viděl jsem ji na výstavě), ale bůhví, jak to jezdí, u auta nikdo nebyl, žádný zástupce, prodejce, prostě totální nezájem o potenciální klienty. Zkoušel jsme vyhledat alespoň českou cenu na webu, bez výsledku.
Na servis si zajedete na Slovensko nebo do Německa – na obou trzích oficiálně prodávají, případně ten Vyškov, tam by to měli servisovat a vede tamtudy D1. Ne každý bydlí v Praze, aby se mu to zdálo daleko.
Oficiální prodejci působí v Německu, Madarsku, Rakousku a Slovensku.Auta mají normálně EU homologaci. A od slovenského dovozce SlovLada to vozí sem Remoriad Vyškov. Jinak centrální sklad ND pro Evropu je u nás v ČR, v Mělníku.
Kdo hledá, najde:295 600 sedan Ice345 600 sedan LuxLada Vesta SW LUXE: 367 900 Kč (nezvednutý kombík)Vesta Cross ICE: 347 900 KčVesta Cross LUXE: 379 900 Kčmotor 1,6 16V 78 kW EURO 6, záruka 3 roky/100 000 km. Vůz na objednávku do výroby. http://remoraid-auto.cz/...
nekvalitní a poruchová auta jsou drahá za jakoukoliv cenu
No Jo, jenže informace o Cross sedanu je už dávno na světě. Existují zase jen prototypy a ne sériové modely. Článek je trochu pozadu. Navíc pořad půjde o drahou Dacii Sandero.
do kapsy možná strčí ale ta kapsa se hodně brzo utrhne, prorazit by na trhu mohli ale chtělo by to zákazníkovy dokázat že se ne zrovna levné auto brzo nerozpadne, stačí se inspirovat třeba sedmiletou zárukou
Komouši by měli jít přikladem.
Skvelé auto. Okamžite to musím mať. Nissan QQ a Infiniti FX rovno hodím do potoka a utekám po Ladu.
Nojo, pár takových Slováků znám. Drahá ojetina musí být, i kdyby to bylo na nejhorší spotřebitelský úvěr. Většinou je to ale 10 staré velké audi po nějaké paní, co to opečované a vpodstatě neježděné prodala z Německa.
Ja zasa poznám takých, ako sa vraví Brouk Pytlík. Všetko vie, všade bol a do všetkého má čo povedať. Aha a na dovolenke ich spoznáte aj keď sú náhodou ticho. Podľa bielych ponožiek v sandáloch...
Nevím, co by zákazníka přinutilo jít zas do ruského auta. Za totáče jsme potají se závistí prohlíželi západní plakáty. Dnes si můžeme pořídit cokoliv. Takže to je leda pro khomouše a Zemana. :-P
V Rakousku už jsem jich pár potkal.
v Německu a na slovensku a v Madarsku už jich jezdí tisíce dohromady...
Tak ono napr. Lada Niva ma svoje vyhody a svojich zakaznikov.
jo u nás několik desítek ročně, kteřá tu sračku už něchtějí nikdy vidět
ještě objektivní recenze, normální člověk si tu sračku nekoupí
A pro volizovače Putinovy prdele z SPD, ANO i ČSSD.
Dobrý den))Jsem velmi atraktivní a sexy dívka.Rád cestujuHledám někoho, kdo by mi zavolal.Zobrazit zemi nebo městoBavte se spolu.Moje intimní fotografie na webu >>> https://goo.gl/fW3MAJ... <<<Moje přezdívka je Natali93)))
Jdi ukojit Zemana B-]
Vždyť je to nadržený chlap a ještě navíc nezná češtinu, používá Google translátor a kdo ví z jaké prdele vylezl. Jen se divím, že ho, možná ji, redakce ještě nezablokovala."Rád cestuju"
Vrať se do bordelu
V takovém žiguliku by měl jezdit Zeman.
Jooo takového Žigulíka pro pátou kolonu, rudého kulhavého Zemana :-P
A nerezovým, von se v těch limuzínách přiliš často posrává. B-]http://forum24.cz/co-je-se-zemanem-zrusil-p... ...
nejenom se posrává, ale už by několikrát vyfocenej pochcanej http://g.cz/pomoceny-zeman-se-siri-ja... ...
Jednoduchý myšlení=jednoduchý názory(urážky)Opravdu vám to zvedá sebevědomí?
Na to se zeptej tý hradní jitrnice, ten je na urážky expert.
Na to lze říci jediné: "Zdechni, hloupé zvíře."
Takže se budete chovat stejně nebo ho musíte překonat?
Naivko, toho nepřekonám ani omylem. Zvláštní jak se lidi tak rádi urážej kvůli faktům. Moc se tady neprs, jednou to postihne i tebe.
Ty jsi ale idiot.
Bohužel má pravdu. Zcela vážně. Je to tak...
Já taky.
Ty se taky posráváš? No těpic :-O:-D
Bež po něm uklízet, hned tě to přejde.
Kdyz maji model Lada vesta sedan, tak prijde Lada minika jako combi? Nahodou kdyby to v cesku stalo v combi do 200.000 tak bych nad tim uvazoval. Automobilky by se mely zamerit na vetsinu cechu kteri kupuji ojeta auta jelikoz na nova nemaji a nabidnout jim levnejsi auta nez na zapade. tezko ci cesi budou kupovat auta jako nemci kdyz maame tretinove penize
Problém je, že často ti, co mají třeba 250000-300000 na auto a teoreticky by mohli koupit nové, tak koupí stejně starší z důvodů velikosti, výbavy, výkonu... Za 250000 to bude něco menšího, s výbavou základní a motorem nevýkonným. Spoustě lidí to stačí a mají bonus nového, těm co chtějí něco "lepšího" a nemají na nové, musí jít do ojetiny.
To si raději koupí novou Dacii, motor Renault, s tříletou zárukou, šest let záruka na prorezivění karoserie, prostorné auto, žádný prcek a motor bez výkonu, jako Citigo a podobné předražené motorové pasti na myši. A má po problémech s ojetinou, s neznámým nájezdem km a utajenou (ne)údržbou. Pořád platí, že do bazaru se auto odkládá až tehdy, když už se něco rozpadá a nevyplatí se už do něj investovat, ne když spolehlivě funguje.
To co kupují češi , o tom se může italům jen zdát. Ti mají Pandy. Žigul bude vždy žigulem, horší než 10 let stará Octávka.
To není Žiguli ale převlečený Renault!
A čo také má z Renaultu? Pár vypínačov?
tak tak, motor je vlastní kontrukce Lada, podvozková platforma taky...
Jasně, není ni lepšího jak kadla kadla dehtová Okátvka s 300 tis km na hrbu. to je výplod techniky.Jinak Xray tu sou dvě, přes šedý dovoz. Vest je tu 7 - dovoz Remoraid Vyškov nebo individuální z Německa.
Ta oktávka měla 250 na hrbu už tehdy, když ji lojza ojetou kupoval. Teď má 400, ale lojza to neví. Mluvím o Oct II. Pokud je to Oct I a kupoval z neprověřeného zdroje, má na hrbu aspoň 600 tisíc. To je běžný kilometrový proběh u těchto zgerbů s krátkým rozvorem, úzkým interiérem a malinkýma nepohodlnýma sedačkama.
Vzdyt si kupujeme auta jako Nemci - akorat s 10+ let zpozdenim ;-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.