motorka nema baterku,ale ma magneto,neco jako dynamo,auto ma alternator,takze kdyz otocis motor mas elektriku a tim elektriku pro civku a tim padem mas jiskru.:-O baterku nepotrebujes.
Samozřejmě že auto má alternátor, ale když tam necháš totálně vybitou baterku, tak při roztlačování alternátor udělá nějakou elektriku, ale ta vymlácená baterka ji všechny sežere (skoro jako by byl zkrat). Teprve až se drobet vzpamatuje po pár metrech tak teprve je dost elektriky aby to hodilo jiskru na svíčce. Se starým žigulíkem jsem to řešil milionkrát. Ano pokud je vybitá jeneom tak že neootočí motorem,ale rozsvítí kontorly, tak motor naskočí hned po otočení. (u žigula pokud byl studený, zahřátému se nechtělo :-))
Jezdil si někdy na pionýru nebo alespoň babetě? Kde se tam ta jiskra bere, když nemá žádnou baterku? ;-) Principiálně je to u auta naprosto stejný.Pokud ani s jedním z přibližovadel nejsou zkušenosti, můžeš si to "vygůglovat", jak že to tam vlastně funguje...
Co to tady kecáte za nesmysly, pro boha!BTW: Baterie a jiskra na svíčce spolu mají pramálo společného.
Jistě. Jiskru dělá křesací kamínek.;-)
u Lady bych se ani nedivil :-D
nesmysl, to je jen ukázka. Kdyby byla vybitá baterie tak to takhle rychle nechytne, první elektriku by sežrala baterka než by bylo tolik aby to hodilo jiskru. Se starým rodinným žigulíkem jsem se s tím hoodně natrápil :-)
Baterie je vybytá na to, aby roztočila motor, ale ne tolik, aby nehodila jiskru.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.