Lada Revolution 3: závoďák pro nový seriál

Na letošním autosalonu v Paříží ruská Lada představila třetí generaci svého sportovně závodního vozu generace Revolution. Nový vůz, nazvaný prostě Revolution 3, spočívá na lehkém ocelovém rámu, osazeném plastovou karosérií, a jeho pohotovostní hmotnost činí slušných, nikoli však extrémně nízkých 1 103 kg. O jeho pohon se stará alternativně přeplňovaný „dvoulitr“ Renault s výkonem 245 koní, nebo nový šestiválec Nissan s objemem 3,7 l a výkonem 350 koní. V Paříži vystavený vůz byl nefunkční maketou, ale již na příštím salonu ve Frankfurtu se má představit jeho sériové provedení, určené soukromým majitelům a pro zvláštní závodní seriál, který by se měl jet v roce 2010.

První Lada Revolution byla v roce 2003 studií jednomístného vozu. Vybaven byl čtyřválcem o objemu 1,6 l naladěným na 215 koní a z 0 na 100 km/h údajně zrychloval za 6,5 sekundy. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Lada Revolution 3
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků