Lada Niva v úpravě Bronto je terénní monstrum

Lada Niva se za dobu svého působení na trhu dočkala mnoha různých verzí. Z poslední doby si určitě vzpomenete na Urban, byl tu ale také třeba kabriolet nebo verze s trojicí náprav. Společnost Bronto přesto se svou přestavbou všechny ostatní v pohodě strčí do kapsy.
Lada Niva, tedy přesněji řečeno Lada 4x4, existuje v řadě úprav. Tahle je ovšem suverénně nejdrsnější

Jak dokazují zprávy z celého světa, Lada Niva je legenda, která existuje v mnoha různých variantách. Tu sériovou jsme před lety vyzkoušeli v rámci vánočního testu, letos na podzim došlo na provedení Urban, Niva se dočkala třeba také přestavby na kabriolet nebo zajímavého tuningu, který kompletně změnil vzhled tohoto automobilu. Jenže dnes tu máme něco opravdu velice speciálního. Ladu Niva (tedy Ladu 4x4) v provedení Marsh.

Test Lada Niva Urban: Z lesa do města snadno a rychle  

Test Lada Niva Urban: Z lesa do města snadno a rychle  

Asi už jste si všimli, že je tato úprava mírně řečeno nepřehlédnutelná. Klasickou Nivu přestaví na tohle monstrum ruská společnost Bronto. Karoserie je posazena na rámu, auto používá portálové nápravy z modelů značky UAZ a tomu všemu dominují gigantické nízkotlaké pneumatiky Trekol.

Lada Niva a další povedený tuning z východu  

Lada Niva a další povedený tuning z východu  

Jak můžete vidět v přiložené fotogalerii, Bronto nabízí více variant přestavby. Kromě základní třídveřové verze označené jako Marsh-1 je k dispozici také delší pětidveřové provedení nebo karoserie pick-up. Navíc existuje i speciál určený pro záchranou službu, hasiče nebo užitková varianta Marsh Combi.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Lada Niva v sériové verzi rozhodně nemá s terénem problém. Pokud byste ale přesto potřebovali něco ještě schopnějšího, tohle by mohla být dobrá alternativa

Rozvor krátké třídveřové varianty je 2685 mm, na délku vůz měří 4375 mm, široký je 2550 mm a vysoký 2160 mm. Světlá výška podvozku je 480 mm. O pohon se stále stará benzinová sedmnáctistovka disponující výkonem 59,5 kW (80 k). Nejvyšší rychlost dosahuje na 70 km/h a spotřeba činí 18,8 l/100 km. To při standardní nádrži na 42 litrů neslibuje zrovna velký dojezd, ale můžete si dokoupit nádrže přídavné (2 x 70 l), stejně jako přídavná světla, naviják, nebo přívěs taktéž opatřený nízkotlakými pneumatikami.

A Žiguli s motorem ze Subaru WRX STI jste už viděli?

A Žiguli s motorem ze Subaru WRX STI jste už viděli?

I když v českých končinách tohle auto zrovna moc smyslu nemá, společnost Made in Russia zvažuje, že svým zákazníkům Ladu 4x4 Marsh opravdu nabídne. Je zde tedy jistá šance, že se některá z těchto úprav objeví i v ČR.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Subaru Justy 1,3
Rok výroby: 2002
Stav: 128 442 km
Cena: 33 000 Kč
Subaru Impreza 2
Rok výroby: 2009
Stav: 120 586 km
Cena: 180 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

22.  8.  2017 | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků