Lada Niva Tsarina: ruský luxus pro Francii

20 komentářů

PoliceCollector
22. září • 23:01

Radši nežli tenhle srandovní a beznadějně zastaralý vytuzený stroj bych si koupil Toyotu Hilux. Není o moc dražší, je mnohem větší, uveze velký náklad na korbě...Proč kupovat Nivu, když je tu legendární Toyota... Jako recese je edice Nivy Carevna dobrá, ale fakt mě nenapadá kdo by si to byl schopen koupit...

Fantomas
23. září • 18:20

Sám sis tak trochu i odpověděl - Toyota je dražší (skoro dvakrát), taky mnohem větší (například do lesa může být velikost někdy zásadní, prostě s menším autem projedeš líp i mezi stromy) a když nepotřebuješ vozit velký náklad, tak Niva stačí. Navíc si Nivu opravíš ve stodole sám jen se základním vybavením a ceny dílů budou asi tak desetinové. A navíc bude velký rozdíl v cenách spotřebních věcí, třeba jen pneumatik.
Neboli proč kupovat obrovskou a drahou Toyotu, když někomu bohatě postačí ta Niva. Prostě každý má jiné potřeby a možnosti. Někomu bude vyhovovat ta Toyota, někomu zase Niva.

mirozv
22. září • 23:30

Za cenu toyoty kúpiš dve nivy

josephko
22. září • 14:56

Je neuveriteľné, ako dlho dokážu Rusi pri živote udržiavať automobily. O Lade Niva čítal veľa článkov už v roku 1983, kedy sa v časopisoch objavovali zábery z natáčania Návštevníkov. A už vtedy Niva nebola žiadna mladica.

Jamal
21. září • 18:16

Kdo neměl, nikdy nezjistí co je pořádné auto v terénu. Jakýkoli jiný offroad se může jít zahrabat..

defender110
22. září • 11:51

Niva je v terénu jistě skvělá, ale MBG, LR Defender, UAZ, Toyota Land Cruiser j4, Wrangler Rubicon,nebo Santana ji hravě předčí. Ty všechny jsou o třídu výš v prostupností terénem. Niva bude na tom podobně jako Duster , spíš o něco líp.

mirozv
22. září • 23:23

Porovnávať Hivu s UAZ-om, Defenderom a pod. dosť dobre neide. Niva je SUV. Skús porovnať Nivu a Jimnyho.

Fantomas
22. září • 13:54

Některá auta jsou lepší, některá horší. Normálka, ne? Jde o to možnost svobodné volby a výběru podle vlastních možností a potřeb.

furgon
21. září • 18:26

tak to ses asi nikdy nesvezl s autem se třema uzávěrkama diferenciálu, jako Mercedes G

Falco
21. září • 18:38

nyní je to vše s křížkem po funuse, před 30 roky patřil tento model k mým snům ....:-)):-D
ale časy - doba, práce, zraví ...... vše se změniloB-]:-(

furgon
21. září • 19:03

teď je ale sovětskej range rover zase dostupnější, než tenkrát :)http://www.youtube.com/watch...

furgon
21. září • 15:25

To je spíš jak zásah importéra do kazachstánu :-/

defender110
21. září • 13:51

Otřesný splácanec ! Není co dodat.

Aston Martin
21. září • 12:09

No přesně mě napadla expedice ADAM :-)
Jinak co je opravdu soda jsou švihadla v kombinaci s kůží. Když k tomu připočtu ještě pověstnou kvalitu zpracování a spolehlivost, tak ...

drakula
21. září • 10:59

No to je snad horší, než některé tuzingy z domácích garáží :-P

Josef II
21. září • 15:24

Ono to spíš bude o způsobu používání. Těžko se tenhle výtvor uchytí v náročnějším terénu, 85 koníků je dost málo, ale na pojezdy z vinohradu domů bude stačit. A +- 350 tisíc není zas tak moc. (Na frantíky :)

xxxx
21. září • 17:33

Výkon může klidně stačit. Slavná "vejtřaska" měla výkon necelých 100 koní a její prostupnost terénem je dodnes málokým překonaná.Starou Nivu měl jeden můj známý, který dělal lesáka. Velmi si ji chválil, že s ní projel skoro všude, nikde nezapadnul a neměl problém ani v zimě, ani v létě. Později si koupil "myši v buši" a byl velmi nespokojen. Několikrát ho v zimě musel přijet vytáhnout traktor. Ani nevím, čím jezdí dnes...

czk
22. září • 9:39

Niva určitě projede skoro všude. Jenže konkurence projede taky skoro všude a asi rychleji. Niva začne hrozně ztrácet v okamžiku, kdy za ni něco zapřáhnete - v normálním terénu (lesní cesta) je paradoxně lepší hodit se dřevo na vlečku za nějakým SUV.

Vasil Ujec
21. září • 12:09

jezkovy oci, to snad uz radeji ten zaklad nez takove sedacky.. a ta brutalni vsebarevnost plastu.. au.

ADAM 84
21. září • 10:58

To by Návštěvníci měli radost;-) ADAM 84

Doporučujeme

Články odjinud