Lada Niva Kamouflage: luxusní edice pro mysliveckou legendu

17 komentářů

mirozv
22. června • 12:26

Vyzerá to ako Niva Rys od ruskej firmy Bronto http://www.mosbronto.ru/bronto/active/8...

jaroslav
21. června • 8:54


Akorát Niva shnije dřív než se otočíš, tam kde se silnice nesolí možná vydrží.
Jaroslav

LOL
20. června • 21:28

Je to ještě hnusnější než Trapid,a to je teda už co říct! B-]Niva se dala ještě tak v roce 1985, kdy ve dvoubarvené kastli zazářila v Návštěvnících. Tohle počmárané monstrum se sedačkami z pěti koček, to si koupí jen magor.

Fantomas
20. června • 16:55

Doufám, že tomu vzhledu odpovídá i kvalita, protože jinak je to zoufalé. Například to kožené čalounění sedaček je k smíchu, když originální kovová sklápěcí kostra sedaček je vyrobená z jakéhosi bláta a po velice krátké době se vám sedadlo promění v beztvaré nesklopitelné cosi, na čem si vyhodíte tři plotýnky.
A tak dále.

Antiautomat
20. června • 16:08

V terene Niva premozitela doteraz nema ani mat nebude. Stvorcovy podorys, lahucka, pevna, obratna, cista mechanika, nenapada ma ani jedno auto, ktore by si na Nivu v lese truflo.

hawel
20. června • 19:07

srandisto :-), rusa zase porazí jen rus, tam kde nivěnka dodýchává, já s UAZem ještě ani neřadím 4x4

Lovap
20. června • 16:50

Suzuki Jimny a jeho predchodcovia.

Antiautomat
21. června • 10:45

Nie, tade kade Niva presla s vleckou / ! /, zuzugi nepresiel, skusenost pri odstranovani drevnej kalamity po lokalnej povodni.

Karel  Antonín
20. června • 18:04

To je , ale jiná kategorie. Suzuki Samuraj je OFF ROAD a NIVA je ,,zakladatelkou" SUV

Zelí
20. června • 15:01

Lada Niva je matkou všech moderních aut 4x4 :
- samonosná karoserie
- 3 diferenciál - trvalý pohon 4x4 - žádné offroadové zubové spojky)
- redukční převodovka
- nezávislé zavěšení předních kol (žádné banjo)
- vzadu žádné listové péra, ale vinuté pružiny
To vše v sériové produkci v roce 1976.
Totéž o 12 let později (včetně redukční převodovky) pajcnuto a zabaleno do plechové piksle s názvem subaru legacy.

Petr
9. listopadu • 20:16

to spíš asi Jeep Wrangler zde modelový ročník kdy se začala dělat Niva: http://www.cargurus.com/Cars/1977-Jeep-CJ7-Pictur... ...

subarist
22. června • 9:46

Pro pobavení moc dobré, až na to příteli, že Subaru LEONE 4WD přišlo na trh už v roce 1972... Trochu ti ty počty a kecy o pajcování nesedí. Příště než napíšeš výšplecht, nejprve ověřuj.

Zelí
23. června • 10:42

Subaru leone s tím nemá nic společného, byl to klasický předohrab s připojitelnou zadní nápravou - zubovou spojkou. Až v roce 1981 tuto zubovou spojku nahradili mokrou spojkou, která umožňovala připojit zadní nápravu nikoli pákou jako v praga v3s, ale tlačítkem. Ale pořád to byl předohrab, který v nouzi umožnil řidiči připojit zadní pohon. Takových aut s připojením druhé nápravy zubovou spojkou byly mraky desítky let před tím než něco takového jako subaru vůbec začalo existovat. To nemá s moderním trvalým pohonem 4x4 nic společného.

Zdenek
20. června • 16:02

ale jdi ty.

Zelí
21. června • 8:09

Normální asijský postup. Asijské mistrovství světa v pajcování. Zatím jsou na prvním fleku ostrovní šintoisté, ale jižní kimovci jim už dýchají na záda.

Karel  Antonín
20. června • 13:57
Petr
9. listopadu • 21:27

SVĚTOVÁ KONKURENCE V 1977
Niva byla a o to více je dnes velmi nekvalitní, poruchové, totálně reznoucí auto, které přežilo jen díky zaostalosti Sověckého trhu, která pokračuje dodnes, je to stejné jako s Hindustánem nebo Mahidrou v Indii, kde modely také vyrábí desetiletí a exportují je, hlavně proto, že je tam zaostalý trh, u nás se postoj k tomuto střepu dán nostalgií budovatelů socialismu protože v té době nikdo nikdy neviděl západní teráňáky a Niva byla zjevením v zaostalém a chudém trhu ČSSR, svět byl v lehlkých teréňácích někde jinde (natož v jiných kategorií):
http://trialx.com/i/2013/03/13/looking-for-... ...
http://grabawrench.com/for-sale-1977-toyota-fj40... ...
http://suzukijeepinfo.blogspot.cz/2008/10/1977-suzuki-jimny... ...
Niva trpěla hlavně poruchami částí, které se pro takové auto nehodili z licenčního Fiatu 124 v ruské nekvalitní licenci s názvem VAZ neboli Žiguli, byly to hlavně: převodvka, spojka, brzdy, ložiska náprav, rozvodová skříň atd., ani nemuluvě o KONSTRUKČNÍCH VADÁCH, jako je křízení zadní nápravy

Doporučujeme

Články odjinud