Lada Niva dostala další dílčí modernizaci. Nový je i přístrojový štít

Petr  |  07. 09. 2018 15:33

No Niva je proste legenda. Da se koupit nova i u nas. Az skonci,a Uaz jednou taky,tak co bude pouzivat armada,lesnici atd...........Ty moderni dzipy? ha ha

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  07. 09. 2018 16:12

Land cruiser, Hilux, F-150, Jimny, Rubicon, Duster.

Odpovědět  |   | 
R  |  07. 09. 2018 17:03

Z malých poctivých off roadu už jen ta Niva a Jimny 😏

Odpovědět  |   | 
...  |  07. 09. 2018 20:00

nelepší off road je služebák

Odpovědět  |   | 
Marty  |  10. 09. 2018 09:52

Wrangler....

Odpovědět  |   | 
Petr7997  |  07. 09. 2018 17:24

Naše armáda Nivu nepoužívá a nepoužívala a nevím jak ostatní armády, ale Niva rozhodně není vojenské vozidlo. UAZů ještě jezdí posledních pár kusů, ale většina z dílen do dílen (často na laně). Dnes armáda používá hlavně Defender. Jinak Jeap, Mercedes, Iveco, Toyota, Puch, Nisan a další výrobci dělají vozy i ve vojenských provedeních (na silnici u nás asi nepotkáte, a většinu z nich nemáte šanci ani koupit a pokud jste v některém z nich seděl asi ani koupit nechtěl) a ty "moderní džípy" s nimi mají společné maximálně značku.

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  09. 09. 2018 18:59

Dost omezená představa, že všude na světě armády a lesníci používají tenhle ruský pravěk. Skoro nikde.

Odpovědět  |   | 
V3S  |  09. 09. 2018 19:47

ČS armáda ani České lesy tutu sračku nepoužívají. Zadarmo je to auto drahé.

Odpovědět  |   | 
jean  |  07. 09. 2018 21:32

Super, takže prístrojovka sa dostala do roku 1992 . Ešte tam posunúť aj motor a spoľahlivosť.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  08. 09. 2018 07:25

Niva je legenda, od r.1978 (!!) sa stale vyraba. Klasicky pragmaticky pristup k veci: vezmite fiata, skrizte to s ladou, pridajte vacsie kolesa a 4x4, prezente to /a narocnymi/ skuskami po Sibiri a ked to vydrzi, mate nenarocne pracove auto. Pripomina mi to tu story o NASA a pere (propiska po Vasom), ktore vyvijali pre beztiazovy stav. Co spravili Rusi? (vlastne Sovieti): vzali ceruzku, struhatko a klasicku 'bumazku'. Naco znovu vynaliezat bicykel?

Je lahucka, obratna, mechanicky jednoducha a v lese nema konkurenciu (snad len stary dobry Jimmy). Rad by som si preliezol tie posledne verzie, verziu spred 20 rokov+ mam prelezenu celkom slusne.

A je zastarala? Ze nema d-d-digi pristrojovku? Naco? Je to auto pre chlapa, pracovny nastroj. Inak, ako auto na jazdy po meste a okreske s tym ze na predlzeny vikend beriem stan, kotol, sekeru, spacaky a cln a hodim to niekde k jazeru, no parada.

Stale dava zmysel a to je po tolkych rokoch naozaj nadcasovy rekord.

Odpovědět  |   | 
preschly suchar  |  08. 09. 2018 09:54

Tak pokud je to takova parada, jak rikate, snad to neprestanou vyrabet jen tak bez patricne nahrady. To by asi byli uplne padli na hlavu, ne? A pokud ano, co brani komukoliv jinemu ve vyrobe a pripadne lehkych inovacich pokracovat?

Odpovědět  |   | 
JJ  |  08. 09. 2018 13:15

Story o NASA a peru je blábol... Na začátku vesmírných programů jak Rusové, tak Američané používali tužky. Od konce šedesátých let jak NASA, tak sovětští kosmonauti používali Fischer Space pen (vyvinutý firmou na vlastní náklady). Ony ty tužky totiž nebyly tak geniální řešení, jak legenda praví - mj. proto, že tuha je hořlavá. A mimochodem, nikdy se nepoužívaly klasické tužky a ořezávátko, ale jen mechanické tužky s tenkou tuhou. Umíte si představit použití ořezávátka v kosmické lodi?

S tou Nivou je to něco podobného. Není vyloženě špatná, ale konkurence v terénu má mraky, včetně některých vysmívaných nazdobených SUV. Asi jedinou reálnou výhodou Nivy v terénu je to, že člověk má menší zábrany někde odřít nebo lehce ťuknout auto (nota bene většinou služební) za čtvrt milionu, navíc levně a jednoduše opravitelné. Třeba Grand Cherokee nebo Discovery technicky vzato projedou vše, co Niva - ale jejich řidiči prostě do spousty takových míst raději nevjedou.

Odpovědět  |   | 
JH  |  09. 09. 2018 13:18

JJ máš môj hlas, úplne súhlasím tak ako si to napísal.

Odpovědět  |   | 
tom  |  09. 09. 2018 19:57

uz jen kvuli dlouhemu rozvoru nemohou projet to co niva

Odpovědět  |   | 
tom  |  09. 09. 2018 19:58

a v cem je problem s orezavatkem?

Odpovědět  |   | 
V3S  |  09. 09. 2018 19:49

to tak bývá komuši, že na rozvojových trzích se jednoduché a levné sračky prodávají desítky let

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  10. 09. 2018 08:10

Čím více se projevuješ, tím více je zřejmé, že sračky máš především v hlavě tam, kde by měl být mozek.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  09. 09. 2018 21:56

Ta story o pere a ceruzke je vymysel.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků

Nejčtenější články

Češi už postavili limuzínu ze Škody 105. Podívejte se, na čem teď pracují

Češi už postavili limuzínu ze Škody 105. Po…

Nadšenci z Ústí nad Labem se pustili do dalšího projektu přestavby staré škodovky na limuzínu. Karoserie má být hotová ještě letos.

22.  8.  2018 | | 78 N/A
Škoda 742 Oficiál: Pokus o luxusní stodvacítku pro papaláše. Nevyšel...

Škoda 742 Oficiál: Pokus o luxusní stodvací…

Měla to být náhrada užrané Volhy 24, ve skutečnosti však byla Škoda Oficiál spíše zoufalá snaha továrny BAZ vyrábět v podmínkách reálného socialismu alespoň nějaký vlastní osobní automobil.

27.  8.  2018 | | 88 N/A
Nástupce Škody Rapid na prvních fotkách! Vypadá to na revoluci

Nástupce Škody Rapid na prvních fotkách! Vy…

Již nyní je téměř jisté, že se nástupce Škody Rapid nebude jmenovat Rapid. Ukázat by se měl ještě před koncem letošního roku.

28.  8.  2018 | | 76 N/A
Seat Tarraco oficiálně: Má čtyři motory, šokující záď a nepřevrátí se

Seat Tarraco oficiálně: Má čtyři motory, šo…

Seat dnes večer oficiálně představil své největší SUV Tarraco. Vůz na platformě MQB je po Tiguanu a Kodiaqu třetím do party až sedmimístných mainstreamovým SUV koncernu Volkswagen.

18.  9.  2018 | | 49 N/A
Pravidlo zipu: Kdy nám jej zákon přikazuje a kde není na místě?

Pravidlo zipu: Kdy nám jej zákon přikazuje …

Pravidlo zipu je evergreenem silničních sporů. Nešťastný je fakt, že pokud jej chcete dodržet, zatímco ostatní nikoli, můžete se sami dostat mimo tento systém.

24.  8.  2018 | | 91 N/A