Lada Niva a další povedený tuning z východu

Před časem jsme vám ukázali povedený tuning legendárního Žiguli, do kterého se nastěhovala technika ze Subaru STI. Že i ve východní Evropě jsou schopní lidé, to dokazuje také dnešní zdařilá úprava, která se týká další východní legendy. Tentokrát se úpravám podrobila Lada Niva.

A Žiguli s motorem ze Subaru WRX STI jste už viděli?

A Žiguli s motorem ze Subaru WRX STI jste už viděli?

Obrázky vyladěné Nivy aktuálně kolují po ruských webech a objevují se také na různých fórech, ale ať jsme pátrali sebevíce, bližší technické informace se nám vyhledat nepodařilo. Přesto stojí tento tuning za pozornost. Minimálně designově se totiž podle našeho skromného názoru povedl.

Lada 4x4 Urban: Niva dostala upravený vzhled a výbavu z říše snů

Lada 4x4 Urban: Niva dostala upravený vzhled a výbavu z říše snů

Bezejmenný autor, který podle SPZ pochází z Ukrajiny, dopřál svému exempláři facelift. Ten pozměnil přední a zadní část a přinesl diodová světla. Pak už zbývalo nasadit velká litá kola, pořádnou koncovku výfuku a dílo bylo dokonáno. Jak se vám tahle Lada Niva líbí?  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Foto: drive2.ru

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

včera | Radek Pecák | 8 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků