pěkné dva články se sešly vedle sebe: Niva a Range Rover, signifikantní ukázka úrovně rusáků a západu
tak schvalne, ktore z nich je castejsie v oprave? :-D:-D:-D:-D:-D
to jste napsal, velkou hloupost, ale u vás je to běžné
asi desetinásobně víc ten džigul
Niva je asi nejlepší Lada všech dob a spolu s 2103 i nejhezčí. Je to sice žijící veterán, ale zaplať pán bůh, že se ještě vyrábí také nějaké jednoduché levné terénní auta bez choulostivé elektroniky. Spousta lesníků, těžařů, horalů apod. by o tom mohla vyprávět...;-) A když je po 5 letech drsného provozu na odpis? Žádný problém si za těch 250 000 koupit zase novou!:-)
A proč ji ti lesníci, těžaři i horalé v hojnousti neužívají a skoro vůbec se neprodává? Ona je totiž více poruchová než moderní auta, nekvalita zpracování je strašná.
Nie je to auto, ktore spravi vsetko za Teba. Ale ked ide do tuheho, nepozna supera. Viem o par kuskoch, ktore stale sluzia a prezivaju tam, kde *moderne* auta zlyhavaju, resp radsej ostanu doma. Nezabudnem na vlecku cez rubanisko po kalamite, traktor ostal radsej dolu, tahat ho odtial LKTckom...uf to by bolo na dlho...no a Niva slavila uspech, dosla tam aj prisla aj naspat. Chce to samozrejme skusenosti, tam elektronika, nagelovane haro a natrenovany ovladac z playsationu nepomoze. A daj dalsi vygrcok, nech sa pobavime :-)
proč píšete stále o nějakých nagelovaných fárech, copak nevíte, že v nabídce jsou auta jako Defender, Suzuki Jimny aj. které nejsou takový nespolehlivý šrot jako Niva, který díky poruchovosti vás nechá na holičkách několikrát do roka
Má to vůbec cenu se s ním bavit? Přece rádio z roku 70 je taky lepší než současné. U současného se ti může pokazit mechanika a u starého si umíš vyměnit kondík sám.
...takze ocividne s tou jednoduchostou vs primitivnostou som mal pravdu, ze :-D:-D
rozhodně v primitivnosti se tu přetahujete se Zelím
Místo 3M folie bych si radfěji pořídil nástřik všeho co rezne,ale potom je to auto k nezaplacení. U aut tohoto určení je stáří spíše výhoda. Moderní doba přináší samá nespolehlivá a drahá kurvítka. :-D
asi jste nikdy Ladu neměl nebo nevíte vůbec o čem píšete, Lada se vám bude porouchávat víc jak všechna moderní auta dohromady a je jedno zda jde o jednoduchou konstrukci, rusák co mohl posrat to posral, tak strašná nekvalita je dnes až k neuvěření, kdo neměl nepochopí
presne tak. Niva je des. Mali sme jednu vo firme - prezila pri neustalych problemoch cca 100000km a potom skoncila v srote. Neskutocne poruchove auto.
Hehe, aka karikatura!
Tvoje mati je karikatura!
Ale ano, vkus aj uroven chlapca z mensej obce. Nehovorim, ze na tom nemozes jazdit. Do lesa po drevo.
Hm skor by som to bral v nejakej decentnejsej farbe, ale Nive vsetka cest ako sa potvora drzi. Jeden z poslednych klasickych pracantov. Toto je auto pre nas chlapov - no a legenda, nech sa to nagelovanym nackom paci alebo nie :-)
Môžeš si vybrať medzi zelenou a zelenou :-D
Jako ze je dostatecne primitivni,ze.
Jednoducha. Primitivny moze byt ... no trebars ten, kto kladie blbe otazky :-)
dobrý nápad, doba za kterou to auto začne rezavět se takovýmto moudrým opatřením posune o celých 50% z 2 na 3 roky :-D:-D:-D
Stačí nechat u nového vozu nastříkat podvozek a dutiny takovým Tectilem nebo Resistinem a neshinej vám vůbec nic :o))
U Nivy to bohužel není jen o podvozku. Také všechny sváry, spoje a skuliny, všechny díly s plastovými kryty a lištami, kde se drží vlhko, všechny šrouby, no prostě Niva je na korozi dá se říct přecitlivělá. Materiály jsou málo kvalitní a povrchová ochrana velice slabá a tenká. Ale to vše v porovnání s jinými auty. Musíte s tím počítat a o auto se víc starat. Asi nějak takhle: pořád. Pak to jde. Ale jak se to na chvíli podcení, tak je pak o zábavu postaráno. Trochu bych to přirovnal k Favoritům a Feliciím. To je také takové Tamagoči. Prostě kdo se stará, tomu to slouží dobře a dlouho. Kdo ne ...
Není se čemu divit, že to auto nedrží, když na místo svarů použili sváry... (svar-svár, svařovat - svářet, vratka - vrátka)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.