Lada nabízí na českém trhu 3M folii pro model Niva. Stojí 23 000 Kč

26 komentářů

Petr
31. března • 11:53

pěkné dva články se sešly vedle sebe: Niva a Range Rover, signifikantní ukázka úrovně rusáků a západu

Antiautomat
31. března • 15:46

tak schvalne, ktore z nich je castejsie v oprave? :-D:-D:-D:-D:-D

Jan Novak
31. března • 20:35

to jste napsal, velkou hloupost, ale u vás je to běžné

Petr
31. března • 17:38

asi desetinásobně víc ten džigul

Autař
30. března • 23:59

Niva je asi nejlepší Lada všech dob a spolu s 2103 i nejhezčí. Je to sice žijící veterán, ale zaplať pán bůh, že se ještě vyrábí také nějaké jednoduché levné terénní auta bez choulostivé elektroniky. Spousta lesníků, těžařů, horalů apod. by o tom mohla vyprávět...;-) A když je po 5 letech drsného provozu na odpis? Žádný problém si za těch 250 000 koupit zase novou!:-)

Petr
31. března • 8:07

A proč ji ti lesníci, těžaři i horalé v hojnousti neužívají a skoro vůbec se neprodává?
Ona je totiž více poruchová než moderní auta, nekvalita zpracování je strašná.

Antiautomat
31. března • 11:44

Nie je to auto, ktore spravi vsetko za Teba. Ale ked ide do tuheho, nepozna supera. Viem o par kuskoch, ktore stale sluzia a prezivaju tam, kde *moderne* auta zlyhavaju, resp radsej ostanu doma. Nezabudnem na vlecku cez rubanisko po kalamite, traktor ostal radsej dolu, tahat ho odtial LKTckom...uf to by bolo na dlho...no a Niva slavila uspech, dosla tam aj prisla aj naspat. Chce to samozrejme skusenosti, tam elektronika, nagelovane haro a natrenovany ovladac z playsationu nepomoze. A daj dalsi vygrcok, nech sa pobavime :-)

Petr
31. března • 11:49

proč píšete stále o nějakých nagelovaných fárech, copak nevíte, že v nabídce jsou auta jako Defender, Suzuki Jimny aj. které nejsou takový nespolehlivý šrot jako Niva, který díky poruchovosti vás nechá na holičkách několikrát do roka

Kankunen
31. března • 13:33

Má to vůbec cenu se s ním bavit? Přece rádio z roku 70 je taky lepší než současné. U současného se ti může pokazit mechanika a u starého si umíš vyměnit kondík sám.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Antiautomat
31. března • 15:45

...takze ocividne s tou jednoduchostou vs primitivnostou som mal pravdu, ze :-D:-D

Jan Novak
1. dubna • 9:16

rozhodně v primitivnosti se tu přetahujete se Zelím

Kankunen
31. března • 13:33

Má to vůbec cenu se s ním bavit? Přece rádio z roku 70 je taky lepší než současné. U současného se ti může pokazit mechanika a u starého si umíš vyměnit kondík sám.

Adolf
30. března • 18:33

Místo 3M folie bych si radfěji pořídil nástřik všeho co rezne,ale potom je to auto k nezaplacení. U aut tohoto určení je stáří spíše výhoda. Moderní doba přináší samá nespolehlivá a drahá kurvítka. :-D

Petr
31. března • 8:05

asi jste nikdy Ladu neměl nebo nevíte vůbec o čem píšete, Lada se vám bude porouchávat víc jak všechna moderní auta dohromady a je jedno zda jde o jednoduchou konstrukci, rusák co mohl posrat to posral, tak strašná nekvalita je dnes až k neuvěření, kdo neměl nepochopí

jjj
31. března • 9:33

presne tak. Niva je des. Mali sme jednu vo firme - prezila pri neustalych problemoch cca 100000km a potom skoncila v srote. Neskutocne poruchove auto.

martin
30. března • 17:28

Hehe, aka karikatura!

Pepa
30. března • 17:59

Tvoje mati je karikatura!

martin
30. března • 23:51

Ale ano, vkus aj uroven chlapca z mensej obce. Nehovorim, ze na tom nemozes jazdit. Do lesa po drevo.

Antiautomat
30. března • 15:57

Hm skor by som to bral v nejakej decentnejsej farbe, ale Nive vsetka cest ako sa potvora drzi. Jeden z poslednych klasickych pracantov. Toto je auto pre nas chlapov - no a legenda, nech sa to nagelovanym nackom paci alebo nie :-)

Srandokan
5. dubna • 12:45

Môžeš si vybrať medzi zelenou a zelenou :-D

Kankunen
30. března • 18:11

Jako ze je dostatecne primitivni,ze.

Antiautomat
31. března • 11:32

Jednoducha.
Primitivny moze byt ... no trebars ten, kto kladie blbe otazky :-)

Petr
30. března • 14:38

dobrý nápad, doba za kterou to auto začne rezavět se takovýmto moudrým opatřením posune o celých 50% z 2 na 3 roky :-D:-D:-D

Barrichello
30. března • 15:59

Stačí nechat u nového vozu nastříkat podvozek a dutiny takovým Tectilem nebo Resistinem a neshinej vám vůbec nic :o))

Fantomas
30. března • 18:58

U Nivy to bohužel není jen o podvozku. Také všechny sváry, spoje a skuliny, všechny díly s plastovými kryty a lištami, kde se drží vlhko, všechny šrouby, no prostě Niva je na korozi dá se říct přecitlivělá. Materiály jsou málo kvalitní a povrchová ochrana velice slabá a tenká. Ale to vše v porovnání s jinými auty. Musíte s tím počítat a o auto se víc starat. Asi nějak takhle: pořád. Pak to jde. Ale jak se to na chvíli podcení, tak je pak o zábavu postaráno. Trochu bych to přirovnal k Favoritům a Feliciím. To je také takové Tamagoči.
Prostě kdo se stará, tomu to slouží dobře a dlouho. Kdo ne ...

honza
1. dubna • 12:57

Není se čemu divit, že to auto nedrží, když na místo svarů použili sváry... (svar-svár, svařovat - svářet, vratka - vrátka)

Doporučujeme

Články odjinud