Lada nabízí na českém trhu 3M folii pro model Niva. Stojí 23 000 Kč

Petr  |  30. 03. 2015 14:38

dobrý nápad, doba za kterou to auto začne rezavět se takovýmto moudrým opatřením posune o celých 50% z 2 na 3 roky

Odpovědět  |   | 
Barrichello  |  30. 03. 2015 15:59

Stačí nechat u nového vozu nastříkat podvozek a dutiny takovým Tectilem nebo Resistinem a neshinej vám vůbec nic :o))

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  30. 03. 2015 18:58

U Nivy to bohužel není jen o podvozku. Také všechny sváry, spoje a skuliny, všechny díly s plastovými kryty a lištami, kde se drží vlhko, všechny šrouby, no prostě Niva je na korozi dá se říct přecitlivělá. Materiály jsou málo kvalitní a povrchová ochrana velice slabá a tenká. Ale to vše v porovnání s jinými auty. Musíte s tím počítat a o auto se víc starat. Asi nějak takhle: pořád. Pak to jde. Ale jak se to na chvíli podcení, tak je pak o zábavu postaráno. Trochu bych to přirovnal k Favoritům a Feliciím. To je také takové Tamagoči.
Prostě kdo se stará, tomu to slouží dobře a dlouho. Kdo ne ...

Odpovědět  |   | 
honza  |  01. 04. 2015 12:57

Není se čemu divit, že to auto nedrží, když na místo svarů použili sváry... (svar-svár, svařovat - svářet, vratka - vrátka)

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  30. 03. 2015 15:57

Hm skor by som to bral v nejakej decentnejsej farbe, ale Nive vsetka cest ako sa potvora drzi. Jeden z poslednych klasickych pracantov. Toto je auto pre nas chlapov - no a legenda, nech sa to nagelovanym nackom paci alebo nie

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  30. 03. 2015 18:11

Jako ze je dostatecne primitivni,ze.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  31. 03. 2015 11:32

Jednoducha.
Primitivny moze byt ... no trebars ten, kto kladie blbe otazky

Odpovědět  |   | 
Srandokan  |  05. 04. 2015 12:45

Môžeš si vybrať medzi zelenou a zelenou

Odpovědět  |   | 
martin  |  30. 03. 2015 17:28

Hehe, aka karikatura!

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  30. 03. 2015 17:59

Tvoje mati je karikatura!

Odpovědět  |   | 
martin  |  30. 03. 2015 23:51

Ale ano, vkus aj uroven chlapca z mensej obce. Nehovorim, ze na tom nemozes jazdit. Do lesa po drevo.

Odpovědět  |   | 
Adolf  |  30. 03. 2015 18:33

Místo 3M folie bych si radfěji pořídil nástřik všeho co rezne,ale potom je to auto k nezaplacení. U aut tohoto určení je stáří spíše výhoda. Moderní doba přináší samá nespolehlivá a drahá kurvítka.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  31. 03. 2015 08:05

asi jste nikdy Ladu neměl nebo nevíte vůbec o čem píšete, Lada se vám bude porouchávat víc jak všechna moderní auta dohromady a je jedno zda jde o jednoduchou konstrukci, rusák co mohl posrat to posral, tak strašná nekvalita je dnes až k neuvěření, kdo neměl nepochopí

Odpovědět  |   | 
jjj  |  31. 03. 2015 09:33

presne tak. Niva je des. Mali sme jednu vo firme - prezila pri neustalych problemoch cca 100000km a potom skoncila v srote. Neskutocne poruchove auto.

Odpovědět  |   | 
Autař  |  30. 03. 2015 23:59

Niva je asi nejlepší Lada všech dob a spolu s 2103 i nejhezčí. Je to sice žijící veterán, ale zaplať pán bůh, že se ještě vyrábí také nějaké jednoduché levné terénní auta bez choulostivé elektroniky. Spousta lesníků, těžařů, horalů apod. by o tom mohla vyprávět... A když je po 5 letech drsného provozu na odpis? Žádný problém si za těch 250 000 koupit zase novou!

Odpovědět  |   | 
Petr  |  31. 03. 2015 08:07

A proč ji ti lesníci, těžaři i horalé v hojnousti neužívají a skoro vůbec se neprodává?
Ona je totiž více poruchová než moderní auta, nekvalita zpracování je strašná.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  31. 03. 2015 11:44

Nie je to auto, ktore spravi vsetko za Teba. Ale ked ide do tuheho, nepozna supera. Viem o par kuskoch, ktore stale sluzia a prezivaju tam, kde *moderne* auta zlyhavaju, resp radsej ostanu doma. Nezabudnem na vlecku cez rubanisko po kalamite, traktor ostal radsej dolu, tahat ho odtial LKTckom...uf to by bolo na dlho...no a Niva slavila uspech, dosla tam aj prisla aj naspat. Chce to samozrejme skusenosti, tam elektronika, nagelovane haro a natrenovany ovladac z playsationu nepomoze.

A daj dalsi vygrcok, nech sa pobavime

Odpovědět  |   | 
Petr  |  31. 03. 2015 11:49

proč píšete stále o nějakých nagelovaných fárech, copak nevíte, že v nabídce jsou auta jako Defender, Suzuki Jimny aj. které nejsou takový nespolehlivý šrot jako Niva, který díky poruchovosti vás nechá na holičkách několikrát do roka

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  31. 03. 2015 13:33

Má to vůbec cenu se s ním bavit? Přece rádio z roku 70 je taky lepší než současné. U současného se ti může pokazit mechanika a u starého si umíš vyměnit kondík sám.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  31. 03. 2015 13:33

Má to vůbec cenu se s ním bavit? Přece rádio z roku 70 je taky lepší než současné. U současného se ti může pokazit mechanika a u starého si umíš vyměnit kondík sám.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  31. 03. 2015 15:45

...takze ocividne s tou jednoduchostou vs primitivnostou som mal pravdu, ze

Odpovědět  |   | 

rozhodně v primitivnosti se tu přetahujete se Zelím

Odpovědět  |   | 
Petr  |  31. 03. 2015 11:53

pěkné dva články se sešly vedle sebe: Niva a Range Rover, signifikantní ukázka úrovně rusáků a západu

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  31. 03. 2015 15:46

tak schvalne, ktore z nich je castejsie v oprave?

Odpovědět  |   | 
Petr  |  31. 03. 2015 17:38

asi desetinásobně víc ten džigul

Odpovědět  |   | 

to jste napsal, velkou hloupost, ale u vás je to běžné

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

S elektrickou Mazdou MX-30 poprvé v Česku: Když to musí být, ať je to takhle!

Mazda MX-30

Nenechejte se zmást německou espézetkou. Novou Mazdu MX-30 jsme poprvé zkoušeli na českých silnicích a doslova nás nadchla!

2.  7.  2020 | Jan Mička | 29 příspěvků
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

Dacia Duster 1.0 TCe LPG

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | Jan Mička | 107 příspěvků
Minitest Toyota Corolla GR Sport TS: Konečně už sportovně jenom vypadá

Toyota Corolla GR Sport TS

Když jsme se s označením GR Sport viděli naposledy, nebylo to zrovna příjemné setkání. Toyota nám ale teď dokázala, že to s ním myslí vážně.

26.  6.  2020 | Vladimír Kadera | 43 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
Škoda Felicia kdysi prošla i testem Top Gearu. Už tehdy byl Clarkson mistrem slova

Škoda Felicia kdysi prošla i testem Top Gea…

Škoda Felicia dostávala v britských médiích celkem dost prostoru. Dokonce vyhrála prestižní anketu.

4.  6.  2020 | | 3 N/A
Luxusní VAZ 2107 stál o trochu více než Škoda Favorit. Překonal ji snad ve všem

Luxusní VAZ 2107 stál o trochu více než Ško…

Narazit dnes na zachovalou „nula sedmičku“ není tak úplně snadné. Nám se to podařilo a kdybychom se měli v časech jeho největší slávy rozhodovat mezi ním a stejně drahou Škodou Favorit, měli bychom jasno.

7.  6.  2020 | | 85 N/A
V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX. Stojí jako dva vybavené Superby

V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX.…

Dvoudveřová varianta klasického „embéčka“ je pořádnou vzácností. Dali byste ovšem za ni takřka dva miliony korun?

11.  6.  2020 | | 31 N/A
Minitest Hyundai i30 N Project C: Těžko uvěřit, že tohle auto vzniklo v Česku!

Minitest Hyundai i30 N Project C: Těžko uvě…

Hyundai posunul jízdní vlastnosti svého hot-hatche o dvě úrovně výš. Výsledkem je i30 N Project C, přičemž kousek, který jsme vyzkoušeli v rámci redakčního testu, je v Česku poslední volný!

5.  6.  2020 | | 80 N/A