Lada Largus Cross jde do prodeje. Pětimístná verze stojí 235 000 Kč

38 komentářů

petan
3. prosince • 10:36

ale vždyť se nerozčilujte, v ČR se stejně prodávat tento vůz nebude.

lucenzo
9. listopadu • 8:46

za chvili to tady bude jak v čině, kde se vyrobí kopie BMW , dá se tam čísnké logo a tradáá. novinka je na světě....hnus... je fakt, že dneska už toho asi moc vymyslet nejde, ale vzít auto jine automobilky, přidat par plastu a změnit logo a prodavat to jako novou bombu to bych se jako majtel automobilky hambou musel propadnout ...

Fantomas
9. listopadu • 10:49

Hehe, vždyť to dnes dělají všichni. A některé ctihodné automobilky to dovedly ještě dál, kdy z jedné linky jedné fabriky kdesi ve východní Evropě sjíždějí identická auta s různými nápisy na kapotě. A nikdo se hanbou nepropadá, dokonce i Porsche to dělá. Ale to je asi něco jiného, že? :-)

cert
9. listopadu • 11:20

Kde to robi Porsche ?? Ci na akych modeloch ?

Fantomas
9. listopadu • 11:48

Cayenne sjíždí z linky VW v Bratislavě. Teda jen vnější slupka, ale v tom není velký rozdíl.
A stejný osud čeká značku Bentley.

Antiautomat
9. listopadu • 12:05

Upresnime to trochu: na tej istej linke sa vyrabaju touaregy a cayenny. Pomer cca 3:1. Cayenny sa potom supnu na vagony a ide to do Lipska na nalepenie podvozka.
Dalej, ta ´vnější slupka´ .... ta ´supka´ je plne a komplet vybavena a caka jedine na nalepenie podvozka. Ostatne onedlho bude Cayenne bude komplet vyrabany v Bratislave. Dalej, vyraba sa tam aj Q7 /a zase hlavnym dovodom po technickej stranke je masivne zdielanie komponentov a uz zabehnuta vyroba takmer identickeho modelu/.

cert
9. listopadu • 12:05

Uz podla bezneho pohladu ti musi byt jasne ze Cayenne nie je identicke (ako pises) s Audi Q7, VW Tuareg a spol.Cize nepises pravdu.P.S.: Inak som tusil ze tu zacnes argumentovat s vyrobou VW/Posche/Audi v Bratislave. ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Antiautomat
9. listopadu • 12:11

cert: Fantomas nema uplne presne informacie, ale v zasade ma uplnu pravdu. Ak hodnotis auto podla bezneho pohladu, to je samozrejme nedostatocne kriterium. Ked si pozries cisla dielov, budes prekvapeny, kolko ich je spolocnych. A to, ze nejaky zicherhajtzgurt /bezpecnostny pas/ ma trebars namiesto zandbajge pri toaregu farbu zandbajge dunkel pri porsche a tym aj rozdielne cislo dielu, je na tvrdenie, ze je to totalne odlisne, nedostatocne. V pripade mechanickych dielov su tie uplne rovnake. Oblozenie interieru sa bude lisit mozno farbou a tvarom, ale zase ten isty vyrobny proces Ta nuti aby tie diely bolo podobne ako sa len da. Co sa tyka kasne, je to uplne jedno. Co na zaciatku zvarovne hodis do pocitaca, to Ti ta zvarovna vyrobi.

cert
9. listopadu • 16:32

Tie auta identicke nie su ani zdaleka - napr. motorizacie Cayenne su "trosku" odlisne od koncernovych SUV montovanych v BA.Inak netvrdil som ze tie auta nemaju zdielane komponenty, rec obola o tom ze spominane SUV su identicke.P.S.: Vo VW v Bratislave som robil ako zamestnanec dodavatelskej firmy takze viem ako prebieha vyroba (nielen SUV). Aj to s montazou podvozku v Lipsku. B-]

Fantomas
9. listopadu • 17:08

No a s tou Ladou Largus to bude nejspíš podobné - také není úplně identická s Loganem a nejspíš má i jiné motory.

cert
9. listopadu • 17:33

Ale no tak - si to prave ty ktory tvrdis ze auto je identicke aj ked ma ine loga - co plati aj pre Ladu/Daciu.O inych motoroch mebola zmienak - ale podla mna najskor pouziju iba inak (softwarovo) nastavene motory.

Jirka
9. listopadu • 11:53

Cayenne,Q7,Touareg z jedné linky,se divím že to ten Slovák neví.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Antiautomat
9. listopadu • 12:19

a co je na tom? Mozno vie ine veci, ktore Ty nevies. Spytat sa nie je hlupost.

Jirka
9. listopadu • 13:08

No jo bača z Tater ani nezná auto natož nějaký VW group Bratislava.

cert
9. listopadu • 16:33

Ale tak urcite ked to hlavne tvrdis ty. :-D:-D

Jirka
9. listopadu • 10:48

Pro nechápavé: Stejné auto se může jmenovat VW,Audi,Seat,Škoda nebo v našem případě Renault,Nissan,Dacia,Samsung,Lada,Datsun,s tou čínskou kopií BMW si to nevystihl,ale až vyrosteš tak tomu porozumíš.

řidič
9. listopadu • 8:51

Když nevím, zeptám se. Skupina Renault-Nissan převzala vlastnictví Lady, a začíná vyrábět v Rusku co už v EU bohužel díky emisním limitům nejde.... stejně tak vyrábí Reanult Logana v Brazílili pro jihoamerický trh.. stačí...Tak tady neplácejte něco o kopirování...

Petr
7. listopadu • 16:21

Lada? :-D:-D:-D

Jirka
9. listopadu • 8:33

Každý nekupuje auto na machrování,někteří ho i používají na převoz lidí a nákladu.

Petr
9. listopadu • 12:02

Co to zvracíte za kraviny, ono jiná auta než Lada jsou machrování?

Antiautomat
8. listopadu • 11:34

Debil?

Jan Vomáčka
24. prosince • 11:01

Ano, je to debil. Zřejmě zastánce starých modrobolševických a pravdoláskařských pořádků. Prostě Havloid. Měl by si uvědomit, že již nemáme v čele státu Veškrnu a že vládu a magistrát v Praze řídí daleko chytřejší Slováci Babiš a Krnáčová.

Petr
9. listopadu • 12:25

:-)) Takový normální porjev zdejšího zastánce starých pořádků. Co od takových lidí čekat jiného? Slušnost, akeceptování kritických názorů nebo oponentů, tak to rozhodn ne, oni rádi zabíjeli, posílali do kriminálů a cenzurovali. Pořád se chovají stejně!

Antiautomat
9. listopadu • 16:35

mas uplnu pravdu, s takytmo naci - odpadom /po tom co si tu vyprodukoval naposledy/ sa vtedajsia spolocnost vedela vysporiadat velmi razne. A tak Tvoj fotrik museli zdrhnut a petrova odysea sa zacala....Ked pozeram na to, co s Teba spravil, vec je uplne jasna. Samozrejme netvrdim ze netrpeli aj nevinni, ale Ty /podla toho, co su predvadzas/ sa naozaj nemas na co stazovat.

Petr
9. listopadu • 17:51

dal jsem ti plus rudochu nic vás neukáže v lepším světle než takovéto komentáře

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
defender110
10. listopadu • 9:25

Hele tupoune zakomplexovaný, ještě jsi neodpověděl jaké tě potkaly s tímto autem problémy, Když je to takový křáp, můžeš tedy napsat co se ti za dobu používání pokazilo? A jelikož jde v zásadě o Logan klidně můžeš přihodit zážitky s Loganem. Je to fuk. Rád si poslechnu ..... Nic co , akorát blbě kecáš o věcech o kterých víš ho.... A jediný důvod proč sem lezeš je ponadávat si na komanče. Nic proti, ale to si jdi dělat jinam, a když autům nerozumíš tak sem nelez. Osle.

Petr
10. listopadu • 10:26

chtěl jste se zaptat jaká je spolehlivost Dácií a neumíte se zeptat bez nadávek, neudivuje mne to, vy takto komunikujet velmi často, vaší skupině je vlastní plivat na oponenty, takto to dělali komunisti, zde máte to, na co jste se jako primitivní hulvát ptal: http://www.kurzy.cz/tuv-testy-spolehlivosti-a... ...

defender110
10. listopadu • 12:39

S každým jednám, tak jak si to zaslouží. Vidím, jak jednáte vy, a to pokaždé. Vím , že asi máte problém s vyjadřováním, ale to je váš problém. Vaše neustálé narážky na komouše už si prosím schovejte pro ty , kteří jsou zatím vašimi řečmi neposkvrnění. A znovu apeluju, přestaňte ty politické kidy tahat sem, na tyto stránky. O autech opravdu nic nevíte, a o tom není sporu. Proto tady alespoň plivete nadávky na všechny co s vámi nesdílí názor a nadáváte jim do komunistů. Už se prosím vzpamatujte , není vám 5 (tedy snad) a nejste venku na pískovišti.
Jinak pokud , mi argumentujete tím, že sem hodíte odkaz, na "nějaký" test tuv....o kterém ví každý, že se jím absolutně nedá řídit. Tak jste jen pro srandu. Přečtete-li si jednou podstatu testu, asi pochopíte o čem mluvím. Až do tohoto auta (nemusí to být jen Dacia a Lada) sednete a budete s ním jezdit , poté se můžete zúčastnit diskuze o něm. Ale jelikož jste doposud tyto auta viděl jen na fotkách nebo na ulici , a řídíte se tupě jako ovce , jen tím co jedna paní povídala nebo jeden pán psal na internetu, nemáte tady co dělat. Takže se tím autem projeďte, nejlíp pár tisíc km a pak se tady rozkřikujte.

Petr
10. listopadu • 14:53

Normální lidé když nesouhlasí s něčím názorem napíší argument, vy nadáváte a lžete. Není potřeba nic dodávat! Nic na tom nezmění vaše plačtivé vulgárně vzteklé texty.

Marty
10. listopadu • 9:31

No přesně tak to je. O auta mu vůbec nejde, je jak bejk co když vidí rudej hadr, vystartuje. Trapný no...

Fantomas
9. listopadu • 13:08

Kdežto tvoje příspěvky jsou vzorem slušnosti a ukázkou správného akceptování jiných názorů.
Už to jak se bavíš názvem Lada krásně ukazuje, jak sám lpíš na tom, co bylo kdysi.

legnaw
7. listopadu • 13:37

takto sa zaraba... stare ksunty reinkarnovat stale a stale... napokon pre rusov je toto uz aj tak privela...

yxc
7. listopadu • 13:54

Náhodou, mně se to líbí. Logan MCV je jednoduché a velké auto, které funguje, tak proč ne

Antiautomat
7. listopadu • 17:46

Moja rec. Jednoduche, velke, prejde vsade, nenarocne. Netravim cas vylucne na letiskovej drahe, skor ocenim horeuvedene vlastnosti.

Petr
7. listopadu • 20:25

nekvalitní a poruchové věci jsou drahé a náročné

Jan Vomáčka
24. prosince • 10:59

Tak si to nekupuj ty "experte" a maž prudit na jiné stránky.

janis
8. listopadu • 11:27

Byznys s lidskou blbostí vždycky vynášel. Tenhle krám má tím pádem jasné ambice na ziskovost.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Antiautomat
8. listopadu • 11:33

Petr & janis ako dlhodobi uzivatelia s tymto autom maju najazdene kazdy aspon 1oo.ooo km. Chcel by som si nechat upresnit, na ake problemy ste pocas uzivania tohoto auta narazili. Tak sem s tym: na co si mame dat pozor, co sa Vam pokazilo, co sa Vam na aute pacilo a s cim ste spokojni pocas tych dlhych kilometrov neboli. Verim ze to kazdy oceni,

Doporučujeme

Články odjinud