Lada Kalina Sport: Ruský „hot-hatch“ byl oficiálně představen

25 komentářů

martin
6. srpna • 17:41

Taketo vtipne spravy z ruskej automobilovej sceny sa tu v poslednej dobe objavuju castejsie a celkom sa mi zacinaju pacit:-D

Petr
6. srpna • 18:34

po embargu budou další zlepšováky, například loukoťov kola nebo znovu zavedení výroby licenčních 124 :-D:-D:-D

petr
6. srpna • 19:28

Asi už nemá cenu vyvracet zaběhnutou fámu, že VAZ 2101 byl licence Fiat 124. Šlo o vůz vyvinutý ve spolupráci s Fiatem, jenž si vzal za vzor Fiat 124. Ale: motor byl OHC na rozdíl od Fiatu, kde byl OHV, nápravy jiné, brzdy jiné, podlaha karoserie jiná, výlisky dveří jiné, struktura sloupků karoserie jiná atd. Ty rozdíly vím proto, že jsme tehdy stavěli soutěžáky a plechovky na autokros, jak z fiaťáckých, tak z vazovských dílů.

Petr
6. srpna • 22:37

Připadáte si zdráv nebo vám ta rudá knižka už vlezla i na mozek (ostatně to asi vždy)? Vámi jmenované díly nebyly jiné, ale upravené, ono když vystužíte nápravu nebo koupíte licenci na jiný typ, který se hodí lépe do ruského prstředí, není jiná, koupíte licenci na jiný motor, není "jiný" nebo dokonce Ruský...

pavel
7. srpna • 10:45

Hovořit v souvislosti s technickými řešeními vozidla o rudé knížce je primitivismus a dost to vypovídá o vašich technických znalostech. Ten petr s malým p, má samozřejmě pravdu. Pokud jste tak mladý, že jste vývoj VAZ 2101 nezažil, tak než se pustíte do nactiutrhání, seznamte se alespoň s historií. Víc k tomu není co dodat

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr
7. srpna • 11:08

servilní texty k šuntům ze SSSR mají velmí často lidé velmi zaujatí a to často s rudou knížkou, ostatně žádné technické znalosti jste nepředvedl, tak si tu neotvírejte hubu

Marty
7. srpna • 12:05

A debilní kecy jako Vy akorát fanatici školeníí NSA jako agenti, neúspěch ejjich misí jim ale obvykle vlezl na mozek, což je přesně Vás případ.
Míru zdar:-D

Petr
7. srpna • 22:07

Toto vám říkají na školení KSČM? Nebo je to výplod vašeho chorého mozku?

Marty
8. srpna • 9:32

Jediný kdo tu má chorý mozek a trpí paranoidní schizofrení jste Vy :o))

Well-being
5. srpna • 23:26

No, kdyby bylo toto vozítko představeno tak před dvaceti lety, mohlo mít šanci na úspěch ... ;-)

Petr
5. srpna • 23:42

:-D:-D:-D , ale muesli by zlepšit dílenské zpracování, i na dobu před dvaceti lety to vypadá strašně!!!

Marty
6. srpna • 9:04

Prej před 20ti lety, pánové zas snídali vtipnou kaši. Hlavně že váš Favorit, kterýho jste si před 20ti lety koupili a který vyvinul Bertone a vaši oblíbení komunisti v AZNP byl naprostá špička, stejně jako vehikly od VW z tý doby jako Passat B3, Polo a další zázraky z rajchu.Plastový jebky s kadla kadla motorem, kterej sice byl nesmrtnelenej, ale měl prd výkon a zvuk traktoru.Kdybyste měli aspon nějakou ameriku, pak byste se mohli opravdu smát, ale takhle je to velice trpanej smích od zastydlých fanatiků :o))

Petr
6. srpna • 18:33

bože, hovádko se rozepsalo a myslí si, že Favorita vyvinul Bertone, neví, že Passat B3 se vyráběl do 1993 a od 1994 byla už Felda, no prostě blbec, tolik hloupostí v jednom příspěvku, to je snad rekord :-D:-D:-D

Marty
7. srpna • 12:03

tupane, psal sem Bertone a AZNP, naučili vás v NSA číst?Tento fakt se občas mylně vykládá tak, že Bertone vytvořil celý automobil Škoda Favorit – není tomu tak, kompletní technické řešení je vlastním dílem vývoje AZNP, Bertone je autorem vnějšího designu karoserie a interiéru.[19] V červnu 1983 byla do Itálie odeslána podlahová plošina určená pro stavbu sádrové makety.[15]Bertone a AZNP...že. Naučt se číst, omezenče.Felicia se azčla vyrábět akorát v rom roce 1994 a je to převlečenej Favorit s jinou kastlí. Jestli je ti to známo. A jen ubožák při termínu před 20ti lety oepruje tím, že ten rok se azčlo vyábět neco nového, zatímco ještě minulý se plácalo to o čem mluvím....Rekrod je být omezený tupan jako ty. Asi ti v NSA dokonale vymyli mozek :o))

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr
7. srpna • 22:13

vy komunistické svině se vždy spolehlivě poznáte

Marty
7. srpna • 14:08

Navíc ta tvá slavná Felda blya představena v říjnu 1994, zatímco pojem před 20ti lety, ohraničující rok 1994 zanmená od 1.1.1994 a to byl milej zlatej antikomusntickej Favorit stále ve výrobě. Takže mě těšilo :o)))

Petr
7. srpna • 22:12

blbe a popíral to snad někdo, to že se vyráběla Felda neznamenalo, že se nevyráběl Favorit a dokonce déle ještě Forman, tak blbe nemachruj, nemáš na to

Michal
5. srpna • 10:07

Ty parametry mi na "hot-hatch" (i ruský) přijdou velmi slabé. To i můj rodinný kombík je na tom lépe :-/.

Marty
6. srpna • 9:01

Jako hot-hatch to označují pouze české redakce, na stránkách Lady není o hot-hatchi ani čárka. Je to sporotvní verze kaliny a pořád to má větší výkon než chcíplé tříválce apod. šidítka.

Tobias Valach
5. srpna • 11:09

Aj naša 406 je na tom lepšie, ale toto nie je rodinné, ale malé auto, niečo ako Fóbia II, takže výkon je adekvátny, rovnako ako aj Felda sa so svojimi 50 koňmi sa vie rozbehnúť na 150km/h a netrvá to ani minútu a to je plne naložená (na vlastnej koži vyskúšané - 5 chlapy každý cca 75kg), a myslím že u Kaliny bude rozhodovať hlavne cena.

pavel
6. srpna • 14:54

:-) Nic ve zlém, ale 75 kg hmotnosti jsou chlapci. Chlapi začínají na 95 kg.:-)

Tobias Valach
6. srpna • 20:26

A prečo by malo byť v zlom ? Môj hrubý odhad, lebo náš šofér má vyše 110kg, a ja mám zhruba 75kg a bolo náš 5, takže je to diskutabilné ...

Marty
5. srpna • 9:46

Velmi povedené autíčko, k dokonalosti by to chtělo dvě koncovyk výfuků, a místo těch černých plastů nějaké z nich v barbě, třeba červené, sv. modré, zelené atd.Pokud někdo v tomhle vidí ještě fiata 124 tak má vlčí mlhu a to autíčko splnuje parametry zajímavého , levného auta pro sportovněji založené řidiče.

Petr
5. srpna • 23:40

Co je na tom hnusu povedeného?

JA-NE
5. srpna • 9:00

preco nie ;-)

Doporučujeme

Články odjinud