Lada dostane nového šéfa. Ten přejde k ruské značce od Dacie

Lada dostane nového šéfa. Ten přejde k ruské značce od Dacie

Ruská automobilka Lada dostane nového šéfa. Švéd Bo Andersson, který vedl Avtovaz poslední tři roky, odstoupí ze své pozice přesně čtvrtého dubna. Na jeho místo nastoupí Nicolas Maure, který dosud vedl prodejně velmi úspěšnou automobilku Dacia.

Test Lada Niva Urban: Z lesa do města snadno a rychle  

Test Lada Niva Urban: Z lesa do města snadno a rychle  

Nicolas Maure začal pracovat pro automobilku Renault v roce 2000. V posledních letech měl na starost aktivity franocuzské značky v Rumunsku a především pracoval jako šéf Dacie, která patří k nejrychleji rostoucím značkám v Evropě. Jeho příchod do vedení společnosti Avtovaz má přinést návrat Lady k zisku. Lada by se měla také stát největší automobilkou v Rusku.

Lada Vesta dostala od šéfa designu z Togliatti brutální tuning

Lada Vesta dostala od šéfa designu z Togliatti brutální tuning

Důvody odchodu Bo Anderssona z pozice vedení společnosti Avtovaz tisková zpráva samozřejmě nijak nekomentuje. Minulý rok ale nebyl pro Ladu vůbec úspěšným, když tato ruská automobilka skončila se ztrátou bezmála 900 milionů eur. Kdo nahradí Nicolase Maureho ve vedení Dacie, to Renault zatím neoznámil. 

Klepněte pro větší obrázek
Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

včera | Jan Mička | 10 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků