Lada 4x4 Urban je nově dostupná také s pětidveřovou karoserií

21 komentářů

zemekf
24. března • 10:36

kdyz auto do terenu, tak nivu
klic 10-13, 13-17, 17-22, kombinacky, srubovak, velke kladivo na rovnani narazniku
je to terenak, ne prodluzovac penisu
Na TopGearu, velmi ale velmi tesne funela Defendru na zada, misty jej i trhla.
A za ty penize ............

legr
23. března • 16:26

Národ , který jako první vyslal člověka do vesmíru, staví nejlepší rakety a stíhačky na světě, ale nedovede sestrojit moderní konkurenceschopné auto. Nepochopím. A to mají neomezené surovinové zdroje. Snad se dočkaji teď, po tom co tam vstoupil Renault. Ty nové přeplechované dácie nevypadaj špatně.

řidič
23. března • 18:00

Renault je tam už 5 let, a toto je už v jejich režii, takže určitě vědí, co dělají...

Jarda
23. března • 13:32

Alespoň si na nic nehrají, na rozdíl od Hnůjdej. Kdybych si v tomto lowcost Lada-Dacia-Hnůj měl vybrat, tak u nás ani jedno a někde v lesní řiti nejspíš tu Ladu.

glosser
23. března • 14:08

Samozřejmě, zapomněl jsem napsat, že chtít srovnávat Ladu 4x4 s pseudocrossem Duster může opravdu jen všeznalec-diskutér od keyboardu "na síti".

legr
23. března • 11:02

Vývoj jde raketovým tempem dopředu, jen rusové mají času dost.

glosser
23. března • 13:59

To je jen ideologicky zkreslený pohled nezasvěceného zdálky. Spíš neutrácejí čas a peníze za věci, které nejsou v jejich podmínkách potřeba. B-] Bohužel ten náš "raketový vývoj" je tu především proto, aby za volantem mohl sedět každý idiot (neberte osobně). Proto je také cílem auto bez řidiče :-) I když v terénu to asi fakt nepůjde. Dalším "výdobytkem" opět nové doby je, že auto můžeme po pěti letech provozu leda tak vyhodit, což prý je samozřejmě ekologické a ekonomické... A když raketové tempo přinese něco opravdu užitečného, třeba filtr DPF pro diesely, tak si ho většina zdejších mudrlantů nechá vykuchat. :-(

josephko
23. března • 8:39

Lada Niva presne zodpovedá mužskej filozofii: nemeň niečo, čo funguje. :-))

řidič
23. března • 8:10

Milí kritici, také nato auto čumím. Když jsem ho viděl v Návštěvnících před 35 lety, netušil jsem, že ještě ve zralém věku se to auto bude vyrávět..... no, V.Británie má Defender, Německo VW brouk, a Rusko zřejmě bude mít Nivu ;-) je úžasné, že ty auta umí zaujmout i po 40 letech, ne?? A vy ho kupovat nemusíte, ani já ne, ale najdou se takoví, kdo ho potřebují.

Jan Taraba
23. března • 8:41

Defender už skončil....Brouk už není brouk .... ale Lenin a Niva jsou navěky.
Ale že umí zaujmout, ehmmmm, no to bych netvrdil.

glosser
23. března • 13:30

Jestli navěky, to se neví. Zdejší "zkušení znalci" ruských vozů ovšem dle očekávání opět "perlí". Ty názory jsou o ničem. Niva/4x4 je určená pro specifické podmínky venkovského provozu v Rusku. Ano, nasolené silnice jí moc nesvědčí, ovšem ona je určena především do míst, kde se moc nesolí ;-) - pro experty doporučuji pohled na mapu Ruské federace a států střední Asie. Jinak, jak tu někdo plácnul, shnije - ovšem dodávám, že shnije tak rychle, jak moc jí to dovolíte. Takže je to spíš i otázka majitele. Nechápu, že "odborníci" se tu diví, proč že se tohle auto vyrábí tak dlouho, a proč je o ně stále zájem, dokonce i ve zhýčkané západní Evropě 21.století. Odpověď je prostá: protože je to přesně to, co opravdový řidič v těžkých podmínkách potřebuje: velmi slušná průchodivost terénem, spolehlivost v zimním provozu, snadná opravitelnost svépomocí, a vynikající poměr výkon/cena. To není zrovna málo za ty peníze. Za komfort a rádoby moderní vychytávky si račte připlatit u konkurence.Jak už napsáno výše - obecně není rozumné měnit to, co dobře funguje. I anglosasové říkají totéž: don´t change the winning team. Samozřejmě - tahle auta chtějí řidiče-chlapa, který si umí poradit s volantem "klasiky" i s drobnými potížemi. Plná kapsa prachů a plná ústa keců vám v případě Lady opravdu nebudou nic platné. Proto radím: na parádu a reprezentaci tohle auto opravdu není.

řidič
23. března • 18:05

Jelikož jsem už také starší model, tak na projetí Bajkalu,Tajgy bych si toto auto také vybral raději, než nějakou novinku, a úplně nejraději s karburátorem a klasikou OHC 1,6, tu jsem měl a udržoval. Do kapsy bych si naházel guferka ventilů, kbyby začala brát olej a tralá!!! Nic by mne nerozhodilo, ještě má Niva na klikovce nástavc na kliku, nevíte ? To byla super věc, ani minus 30 vás neohrozilo...

JA-NE
23. března • 7:45

+ to ze Lada ma niektore skrutky vyrobene asi z makoveho kvetu alebo marcipanu:-D

Antiautomat
23. března • 8:06

Toto je auto pre chlapa, takze Ta to nemusi vonkoncom trapit.
A neprehanaj to uz s tym xboxom.

eLzyx
22. března • 21:02

napadá mě jedna otázka ... proč tohle a ne Duster 4x4? Cena stejná

Honza
24. března • 11:26

protože tohle je opravdový tereňák s uzávěrkou a redukcí... duster se v terénu může pochlubit například kratším 1. rychlostním stupněm :-D jinak je docela blbost srovnávat tyto dvě auta

USA
22. března • 21:26

az na to, ze niva za 5 let shnije.
do terenu v tyhle kategorii jeste suzuki jimny, sice drazsi, ale vydrzi dyl

řidič
23. března • 8:11

Já myslím, že naopak, v terénu ne,ale na posolené silnici...

Panamira
22. března • 20:28

Porad dokola kolem kostitřesu, který je stejny nedodělek uz několik desetileti . Nejsem zaujaty, ale uz jsme ve 21 stoleti.

Jan Taraba
23. března • 8:39

No jo, ale umíš si představit opraváře elektronické hračky s třiceti řídícími jednotkami a dvěstečtyřiceti čidly uprostřed sibiřské tajgy, když máš k dispozici kámen, klacek a možná kladivo?

zemekf
24. března • 10:28

spravne, chlapec si neuvedomil, ze jde o opravdovy terenak, ne o prodluzovace penisu

Doporučujeme

Články odjinud