Tak toto chcem....postavit sa na krizovatke trebars vedla 530i a poriadne mu to potom na...... :-D:-D:-D
na webe maju to iste co aj tu :)http://racing.lukoil.ru/projects/3/ale to druhe auto je tiez dobre:)http://racing.lukoil.ru/projects/1/
Pokud kouknete na stránky Lukoil racing team tak tam je 210 PS/8200 a 185NM/6500 takže asi tak...
Ale taky tam mají tuhle potvoru a článek je de facto přeložený do češtiny takže asi chybka v rusku :)
Ja nevim jak vy, ale kdyz hodnotim auto, tak ho hodnotim jako celek. Je mi uplne fuk, ze to ma 220k a udela to 100km/h za 5,5 vteriny, kdyz to vypada jak psi zadek. Omlouvam se vsem vlastnikum, ale tohle auto nemohla mit rada ani jeho maminka, FUJ!!! To radsi vytunenyho trabose, at se lidi aspon zasmejou, ale na tohle se jen podivaji a zdvihnou oboci.:-/
Jo nekdo to ma tak a nekdo jinak. Me je zase jedno jak to vypada, kdyz to ma stovku za 5.5 .U hodnoceni auta pokladam design za tresnicku na dortu, ktera pro me znamena nejakejch 5% hodnoceni auta.
presne tak.... lidi si tady zvykly hodnotit veci podle toho jak vypadaj a vubec je nezajima co je uvnit... Me se to taky nezna jako nejak designove zrovna povedeny,ale parametry vypadaj pekne... a jde o parametry...
naprosty souhlas. tuning ala CCCP :-/
Ja o tom uz pred nejakou dobou cetl, ale psalo se o motoru 2.0. To odpovida jak specifikacim pro superturismo, tak vykonu a predevsim kroutaku - ne, ze bych chtel ruske soudruhy podcenovat, ale vymlatit 220 Nm z 1.6 bez turba/kompresoru se mi i na ne zda az moc.
No tyhle hodnoty odpovidaji zavodnim motorum tridy Super 1600. To by asi na bezne jezdeni moc nebylo a hlavne by to bylo draheeee.
Vazne? Co jsem kdysi videl, tak 1.6 s takovym vykonem by byla mozna ve formuli a ten vykon by rozhodne nebyl pri 8300, ale tak o 3 tisice otacek vys a kroutak by zrovna 220 stejne nebyl. Mas ke specifikacim a vykonum S1600 neco vic? Celkem by me to zajimalo.
Parametry toho motoru vypadaji spis na dvoulitr B-]
Tak jsme se nakonec zda se shodli:-) Ze jde z 1.6 "vydolovat" pres 200 koni vim (konec koncu, jednu takovou CRX znam, 212 koni ze stejneho motoru, jaky mam i ja), ale ten kroutak tam prave 220 Nm rozhodne nebyl. Proto se mi zda, ze ta Lada je dvoulitr, kde ty hodnoty odpovidaji mnohem vic.
Tak o tom trochu vim :-)Nevim, jestli je i nejaka okruhova Super 1600, takze zustanu u rally (mezi tridami Super 2000 pro rally a okruhy neni v motorech rozdil, pokud se nepletu).Vykon soucasnych Super 1600 se pohybuje v rozmezi cca 215-225 Hp pri 8250-8750 otackach. Kroutici moment od cca 180-205 Nm pri 6000 az 7000 otackach. 220 Nm je na atmosferickou jedna-sestku opravdu moc. Ono by se teda dalo dat vice, protoze S1600 napr. nemaji povolene samostatne skrtici klapky pro kazdy valec...
Je pravda, že sem před nějakym rokem na ruskej str. možná přímo Lady čet o 2l motoru tuším z Opla se 110kW. Taky mi tato verze připadá reálnější.
Před časem jsem k tomudle autí někde na ruským webu něco četl a pokud mě paměť nešálí tak tam psali cenu v přepočtu asi půl milonu korun. což taky neni zlý :)
nemá špatná čísla :-))
:-)Já myslím že by to bylo zajímavé,jsem nezaujatý octávka je super ale LADU 2110vlastním a ty výkony už v základu jsou velmi dobré.
Bylo by zajímavé přehnta se s tím přes Octavii RS, co?:-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.