Lada 2110 Red and Black: drsný Rus

Andre  |  20. 03. 2007 10:20

Bylo by zajímavé přehnta se s tím přes Octavii RS, co?

Odpovědět  |   | 
jiri  |  20. 03. 2007 10:41

Já myslím že by to bylo zajímavé,jsem nezaujatý octávka je super ale LADU 2110

vlastním a ty výkony už v základu jsou velmi dobré.

Odpovědět  |   | 
Deli  |  20. 03. 2007 10:50

nemá špatná čísla

Odpovědět  |   | 
FlipperTom  |  20. 03. 2007 11:10

Před časem jsem k tomudle autí někde na ruským webu něco četl a pokud mě paměť nešálí tak tam psali cenu v přepočtu asi půl milonu korun. což taky neni zlý :)

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  20. 03. 2007 11:27

Ja o tom uz pred nejakou dobou cetl, ale psalo se o motoru 2.0. To odpovida jak specifikacim pro superturismo, tak vykonu a predevsim kroutaku - ne, ze bych chtel ruske soudruhy podcenovat, ale vymlatit 220 Nm z 1.6 bez turba/kompresoru se mi i na ne zda az moc.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  20. 03. 2007 12:25

Je pravda, že sem před nějakym rokem na ruskej str. možná přímo Lady čet o 2l motoru tuším z Opla se 110kW. Taky mi tato verze připadá reálnější.

Odpovědět  |   | 
Mirek-607  |  20. 03. 2007 18:39

No tyhle hodnoty odpovidaji zavodnim motorum tridy Super 1600. To by asi na bezne jezdeni moc nebylo a hlavne by to bylo draheeee.

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  21. 03. 2007 08:49

Vazne? Co jsem kdysi videl, tak 1.6 s takovym vykonem by byla mozna ve formuli a ten vykon by rozhodne nebyl pri 8300, ale tak o 3 tisice otacek vys a kroutak by zrovna 220 stejne nebyl. Mas ke specifikacim a vykonum S1600 neco vic? Celkem by me to zajimalo.

Odpovědět  |   | 
Mirek-607  |  21. 03. 2007 11:00

Tak o tom trochu vim

Nevim, jestli je i nejaka okruhova Super 1600, takze zustanu u rally (mezi tridami Super 2000 pro rally a okruhy neni v motorech rozdil, pokud se nepletu).

Vykon soucasnych Super 1600 se pohybuje v rozmezi cca 215-225 Hp pri 8250-8750 otackach. Kroutici moment od cca 180-205 Nm pri 6000 az 7000 otackach. 220 Nm je na atmosferickou jedna-sestku opravdu moc. Ono by se teda dalo dat vice, protoze S1600 napr. nemaji povolene samostatne skrtici klapky pro kazdy valec...

Odpovědět  |   | 
Mirek-607  |  21. 03. 2007 11:02

Parametry toho motoru vypadaji spis na dvoulitr

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  21. 03. 2007 12:46

Tak jsme se nakonec zda se shodli Ze jde z 1.6 "vydolovat" pres 200 koni vim (konec koncu, jednu takovou CRX znam, 212 koni ze stejneho motoru, jaky mam i ja), ale ten kroutak tam prave 220 Nm rozhodne nebyl. Proto se mi zda, ze ta Lada je dvoulitr, kde ty hodnoty odpovidaji mnohem vic.

Odpovědět  |   | 
Jeník  |  20. 03. 2007 13:44

Ja nevim jak vy, ale kdyz hodnotim auto, tak ho hodnotim jako celek. Je mi uplne fuk, ze to ma 220k a udela to 100km/h za 5,5 vteriny, kdyz to vypada jak psi zadek. Omlouvam se vsem vlastnikum, ale tohle auto nemohla mit rada ani jeho maminka, FUJ!!! To radsi vytunenyho trabose, at se lidi aspon zasmejou, ale na tohle se jen podivaji a zdvihnou oboci.

Odpovědět  |   | 
theKing  |  21. 03. 2007 10:04

naprosty souhlas. tuning ala CCCP

Odpovědět  |   | 
Pavl  |  21. 03. 2007 10:16

Jo nekdo to ma tak a nekdo jinak. Me je zase jedno jak to vypada, kdyz to ma stovku za 5.5 .
U hodnoceni auta pokladam design za tresnicku na dortu, ktera pro me znamena nejakejch 5% hodnoceni auta.

Odpovědět  |   | 
Vít Pešek  |  22. 03. 2007 00:11

presne tak.... lidi si tady zvykly hodnotit veci podle toho jak vypadaj a vubec je nezajima co je uvnit... Me se to taky nezna jako nejak designove zrovna povedeny,ale parametry vypadaj pekne... a jde o parametry...

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  21. 03. 2007 14:13

Pokud kouknete na stránky Lukoil racing team tak tam je 210 PS/8200 a 185NM/6500 takže asi tak...

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  21. 03. 2007 14:20

Ale taky tam mají tuhle potvoru a článek je de facto přeložený do češtiny takže asi chybka v rusku :)

Odpovědět  |   | 
duuri  |  22. 03. 2007 18:06

na webe maju to iste co aj tu :)
http://racing.lukoil.ru/projects/3/
ale to druhe auto je tiez dobre:)

http://racing.lukoil.ru/projects/1/

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  24. 03. 2007 13:37

Tak toto chcem....postavit sa na krizovatke trebars vedla 530i a poriadne mu to potom na......

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Lexus UX 250h F Sport Top: Pro nejdůležitější lidi na světě

Lexus UX 250h F Sport Top

O tom, že Lexus navrhuje a vyrábí opravdu krásná auta, není pochyb. A já se k řízení jednoho takového krasavce dostala. Nový Lexus UX 250h je první auto s hybridním pohonem, které jsem měla možnost vyzkoušet, a byla jsem z něj nadšená. Samozřejmě hlavně z holčičího pohledu, jak jinak.

dnes | AutoRevue.cz | 28 příspěvků
Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A