KW-System: Golf 2.0 TDI s výkonem 176 koní

KW-System je menší specializovaná firma na úpravu dieselových motorů koncernu Volkswagen. Upravená řídící jednotka zvedne výkon u Golfu 2.0 TDI na 129 kW (176 k). Maximální kroutící moment se vyšplhá z 320 Nm na slušných 410 Nm. Ve spojení se sekvenční převodovkou DSG akceleruje Golf na stovku za 8,4 s a dosáhne rychlosti 220 km/h. K vyladěnému motoru nabízí firma také kit pro karoserii s logem KW-System. V nabídce nechybí ani speciální osmnáctipalcová kola z lehkých slitin a sportovní tlumiče s možností nastavení tuhosti a světlé výšky podvozku.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Tip: Přečtěte si, jak KW-System upravil motor V10 TDI pro Touareg a Phaeton.

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků