KW-System: Golf 2.0 TDI s výkonem 176 koní

KW-System je menší specializovaná firma na úpravu dieselových motorů koncernu Volkswagen. Upravená řídící jednotka zvedne výkon u Golfu 2.0 TDI na 129 kW (176 k). Maximální kroutící moment se vyšplhá z 320 Nm na slušných 410 Nm. Ve spojení se sekvenční převodovkou DSG akceleruje Golf na stovku za 8,4 s a dosáhne rychlosti 220 km/h. K vyladěnému motoru nabízí firma také kit pro karoserii s logem KW-System. V nabídce nechybí ani speciální osmnáctipalcová kola z lehkých slitin a sportovní tlumiče s možností nastavení tuhosti a světlé výšky podvozku.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Tip: Přečtěte si, jak KW-System upravil motor V10 TDI pro Touareg a Phaeton.

Volkswagen Golf

Volkswagen Golf je dlouholetým bestsellerem nižší střední třídy v Evropě. Oblibu si získal širokou nabídkou verzí, přívětivou ergonomií a solidními jízdními vlastnostmi. V současnosti je na trhu osmá generace Golfu.

Ceny, výbava, data • Test VW Golf 1.5 eTSI • Minitest VW Golf 2.0 TDI • VW Golf GTI První jízda • VW Golf Variant a Alltrack • VW Golf GTI vs. GTE

Za volantem Škody Octavia RS Combi 2.0 TSI: Kabel nechte Bruselu, berte tuhle!

Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI

Vyzkoušeli jsme Škodu Octavia RS. Tu správnou Škodu Octavia RS. A tady je pár důvodů, proč byste se měli zajímat právě o verzi, o které si dnes budeme povídat.

dnes | Jan Mička | 19 příspěvků
Za volantem Škody Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): To nejlepší z Mladé Boleslavi?

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

S novou Škodou Octavia Scout jsme poprvé jezdili už v pondělí, o dojmy se však můžeme podělit až teď. Jak jezdí s nejsilnějším a v současnosti jediným dostupným motorem v Česku?

včera | Jan Mička | 94 příspěvků
TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků