KW-System: Golf 2.0 TDI s výkonem 176 koní

KW-System je menší specializovaná firma na úpravu dieselových motorů koncernu Volkswagen. Upravená řídící jednotka zvedne výkon u Golfu 2.0 TDI na 129 kW (176 k). Maximální kroutící moment se vyšplhá z 320 Nm na slušných 410 Nm. Ve spojení se sekvenční převodovkou DSG akceleruje Golf na stovku za 8,4 s a dosáhne rychlosti 220 km/h. K vyladěnému motoru nabízí firma také kit pro karoserii s logem KW-System. V nabídce nechybí ani speciální osmnáctipalcová kola z lehkých slitin a sportovní tlumiče s možností nastavení tuhosti a světlé výšky podvozku.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Tip: Přečtěte si, jak KW-System upravil motor V10 TDI pro Touareg a Phaeton.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků