KW Automotive přichází s novým podvozkem pro VW Golf VI

KW Automotive přichází s novým podvozkem pro VW Golf VI

Věhlasná společnost KW Automotive zabývající se vývojem a výrobou sportovních pružin obohatila své portfolio o nové produkty speciálně určené pro šestou generaci modelu Golf. Vinuté pružiny a tlumiče jsou k dispozici ve třech verzích s originálními názvy V1, V2 a V3, přičemž při použití třetí možnost lze vůz snížit až o 65 mm.  Zároveň pružiny V3 umožňují rozličné úpravy a to nejen zmiňované světlé výšky vozu, ale třeba i tuhosti.

Očekává se, že největší zájem opět projeví množství tuningových společností, jež budou tyto komponenty využívat ve svých projektech. Nicméně, Golf jako jedno z neupravovanějších aut se zřejmě i přes svůj konzervativnější vzhled stane jejich oblíbeným cílem. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
VW Golf VI s podvozkem KW Automotive
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

VW Touareg 3
Rok výroby: 2010
Stav: 242 522 km
Cena: 300 000 Kč
VW Golf Plus 2
Rok výroby: 2011
Stav: 142 596 km
Cena: 236 000 Kč
VW Passat 2
Rok výroby: 2012
Stav: 161 359 km
Cena: 252 000 Kč
VW Golf 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 84 159 km
Cena: 300 000 Kč
VW Touran 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 128 565 km
Cena: 309 000 Kč
VW Lupo 1,7
Rok výroby: 2000
Stav: 186 955 km
Cena: 36 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků