Květen na českém trhu: Co se prodávalo nejvíce a o který vůz není zájem?

16 komentářů

Peter
14. června • 0:25

takze skofky -skodovky vedou je to domáci produkt,lenže domáci je aj Hyundai etc.že korejci ale preco sa nepíse že nemci na skodovky ceši maju rovnaké prd slovo ako aj u korejcoch,su len asistenti šefovia su nemci ,korejci japonci,francuzi..je to celé scestné okolo tzv skodovky,myslíte si ze je to ceské auto - velké PRD,nemci su spekulani chcu zarabat aj na servise so svojou zarukou do ubohých 60 000km"!!!etc etc.....bodaj by ste vyrabali ceské auto-to by som bral!!

Quebe
12. června • 12:16

Kromě již zmíněného by ještě bylo zajímavé ze statistiky vyřadit nákupy do firemních flotil, které tvoří hlavní část prodejů koncernu u nás. Takto je žebříček, pokud má reflektovat náklonnost běžných uživatelů, značně zkreslený.

Jiří Kokoška
12. června • 13:56

Tak to byly asi poněkud jiné a hlavně objektivní výsledky a zároveň velký propad Škodovky, předpokládám že někam až za Korejce!? :-D

Jiří Kokoška
12. června • 9:46

Tabulka min z 50% odpovídá finančním možnostem zdejších kupujících! Kdyby si každý mohl dovolit koupit to co by chtěl, tak by ta tabulka vypadala poněkud jinak! Bohužel těch co to mohou dovolit je stále méně! 60% nákupů se odehrává stále v bazarech a v dovozů ojetin!:-/

Jiří Kokoška
12. června • 10:19

Realita a sen jsou dvě naprosto rozdílné věci! B-]

Petr
12. června • 8:05

To se podle těch zdrojových stránek např. od začátku roku neprodala ani jedna V60 od Volva ?
Hm, tak to bude nějaký reálný .

petr
12. června • 9:25

Kde jste to našel? Nemůžu to najít - SDA je placený...

petr
12. června • 9:33

Už to vidím.

defender110
12. června • 6:43

Reál bude asi opravdu kapku jiný, ale spíš v číslech než v pořadí. Škodovka bude stejně obsazovat první příčky a to se nezmění. Prostě je to domácí produkt a drží určitý standard kvality a pohodlí a tak to je.(jestli tento standard dostačuje nebo ne , to je na každém). Jejich cenová politika je ovšem naprosto mimo mísu, a standardu neodpovídá. Za ceny , které škoda požaduje za své vozy , by měli předvést něco víc. Ale Češi jim to žerou i s navijákem, tak co by to měnili. Byli by sami proti sobě.
Tady každej bude brblat jak jsou ty šáde strašný a ubohý, ale pak pude a stejně si tu oktávku koupí nebo rapida. Tak co. A už je jedno jestli novou nebo starou ,proprděnou olítanou a utahanou se stočenými kiláky, hlavní je ukázat, že NA TO MÁM !!.

Jiří Kokoška
12. června • 11:03

JJ 15 div světa! :-D:-D:-D

Lukas-e30
12. června • 0:46

Jak muzete u registraci tvrdit, ze sou to prodeje???V kvetnu "prodam" auto do vyroby, to mi prijede v zari a zaregistruju ho v rijnu....A v rijnu vyskoci registrace a vy budete psat o tom ze bylo prodano v rijnu, i kdyz v realu bylo prodano uz v kvetnu.

revan_21
12. června • 12:15

Proč? Protože nejdřiv někdo koupí NOVE auto, a teprve pak ho jde zaregistrovat. Je to jednoduché.

af
11. června • 22:05

Tak a teť bych prosil reálné prodejní čísla bez přeprodejů. By ste koukali jak by to potom vypadalo. ŠKODA slov.

revan_21
11. června • 23:54

Tak se podivej na stranky, kde je výpis kolik se registrovalo novejch aut v čr...
UTFG- use the fucking google.

Lukas-e30
12. června • 0:43

Jenze 90%preprodeju je registrovano a ihned odhlaseno tzv. Jednodenni registrace.

revan_21
12. června • 12:14

Mate dukaz podporující tuto "teoooorii"?

Doporučujeme

Články odjinud