Kvalita benzínu a nafty se prudce zhoršila, nevyhovuje celá desetina

28 komentářů

Hana
24. září • 18:35

To by stačilo kdyby ty lidi co načerpali špatný benzín dali tu benzínku na internet, ale všichni

vk
26. května • 10:07

když nám ČOI nechce říct, kdo prodává šmejdy. Provádí i kontroly ve skladech odkud se palivo rozváží? Kdo to vlastně mixuje? Nedovedu si předestavit, že to někdo lije z kanistrů do zásobníku u pumpy. To mu někdo už doveze, ne? Ale k věci, co kdyby zveřejnili poškození ty pumpy, kde načerpali vadné PHM, byl jim zničen/poškozen motor a byly vadné PHM zjištěny např. zkušebnou, či prošlo to soudem. Chytne se toho třeba některý automotoklub??? A co velcí odběratelé, dopravní podniky, dělají si vlastní testy, jaké jsou výsledky?

Michalych
31. března • 16:16

že kdo jede ve velkém v PHM má možnost si testy pořídit minmálně stejné jako inspekce. Čerpadlářům dávat likvidační pokuty, ti mohou žalovat své dodavatele a oni zase své. Není žádný problém zavést vstupní kontrolu a uchovávat referenční vzorky. Stejně si tam čerpadláři jako poslední a nejproblémovější složka rtězce močí sami, protože velkoobchodníci to jednak nemají zapotřebí a jednak mají určitě vstupní a výstupní kontroly.

ABC
29. března • 22:08

Nevím jak tyhle organizace fungují ČOI, SOS atd., ale kdybych já nebo kdokoliv jiný podal stížnost na určitou čerpací stanici, musí tam provést kontrolu? Případně musí mi sdělit výsledek? (v případě že podáte podnět třeba na úřad třeba životní prostředí, tak vám musí odpovědět co a jak - tak jestli to nefuguje i tady tak) Nešlo by pak třeba nějakým periodikem podat takovou stížnost na více stanic a potom zveřejnit výsledek?

Michalych
31. března • 16:07

Tak ať si spotřebitelé najmou Sokola a žalují ČOI, to by nešlo?

tboi
29. března • 19:24

Kde si teda myslite ze je nejkvalitnejsi benzin?

Petis
29. března • 23:48

Tak ONO

Roman
29. března • 16:06

Me by akorat zajimalo jak to maji s kontrolami jinde treba v Nemecku jsme prece v Unii
tak proc na ne nezatlaci , kdyz to jde s jinyma nesmyslama kdyz si uvedomim kolik se proda benzinu za den tak to asi nebude jen tak ....

KKK
29. března • 15:20

Spalovací motor ve většině aut pojede v pohodě na E85. Problém je pouze ve studených startech.Etanol má velké výparné teplo(přeloženo,odpařuje se špatně za chladu) Favorit BMM ,Fiat 1,2 Fire(například) Může trvale jezdit na E50(v zimě) až do E85,krátkodobě i 100 v létě. Při vyšších koncentracích u neupravených motorů jde motor z nízkých otáček hůře za plynem . Spotřeba při koncentraci etanolu 60-80% vzroste minimálně o 20%. To se bavím o fungování motoru. Samozřejmě ,že vyšší koncentrace(nad30%) už působí negativně na motor a jeho příslušenství.Hadice,plasty,koroze motoru,opotřebení ventilů atd.

Spekulace
29. března • 15:15

Méně kvality za více peněz.

Kubat
29. března • 16:39

U nás to pochopilo vic lidi. Cena nižší a kvalita lepsi (je zajimave že jak jsem tam začal brat tak šla spotřeba o 0.5 litru dolu)... jenže to neni v ČR ale v PL...

simson
29. března • 9:15

Hlavně, že ČOI závadné benzínky nezveřejňuje, aby je náhodou nepoškodila. Spotřebitel je v Čechách na poškozování už jaksi zvyklý, tak proč to měnit...

m.
29. března • 12:19

ČOI za to nemůže. To by se musel změnit zákon.

simson
29. března • 14:37

Zvláštní je, že když se někde prodávají špatné potraviny tak jde označit konkrétní firmu, ale u nafty to prý není možné!

homer
29. března • 13:27

Tak ať nic nekontrolujou! Jako kdyby mohli doktoři jenom diagnostikovat ale ne léčit.

Pavel Ryba
29. března • 9:25

přesně! Ihned bych zveřejňoval seznam!

P
29. března • 8:25

23% lihu v benzínu kromě zvýšené spotřeby ničemu nevadí. Horší je nekvalitní nafta :-(

WinDiesel
29. března • 9:16

Omyl, vadí, zkus to na svém autě a uvidíš... :-/

p
29. března • 15:06

Tvůj omyl.Víš o tom hovno :-D:-D:-D

eLzyx
29. března • 9:25

není problém ... zkoušel jsem jezdit na E85 + N95 v poměru 1:1 a nebyl problém.

P
29. března • 15:08

Jelo by to i na E85 čistý. Akorát ráno blbé startování:-) 10x

Karel
29. března • 9:33

Ono to záleží na motoru, ethanol zvyšuje oktanové číslo a to spoustě motorů může vyhovovat (a některým naopak škodit, protože se směs dostane mimo limity, které zvládne čip).

Fofik
29. března • 8:21

Úředně schválená zlodějna / proč by ne, když v Česku skoro nic nefunguje správně/

blueflame
19. června • 11:47

napadlo někoho kdy byl benzín-várka vyrobena a jak dlouho je uskladněn než se prodá zákaznikovi.proto je ta kvalita mizerná.B-]

KArel
29. března • 9:34

Zlodějina to je (tedy spíš podvod), ale jak z toho plyne, že je úředně schválená?

vk
26. května • 10:04

protože úřad který nás má chránit chrání zloděje a nevaruje nás před nimi! Bylo by zajímavé načerpat u pumpy kontrolované vadné PHM a pak při škodě chtít náhradu po čoi.

Fofík
29. března • 14:53

Tento dojem vyplývá, z toho,že zatajují kdo to dělá,když Vám prodají někde
zkažené maso,je toho plná televize ale tady se to nesmí říci.Vím,můžete říci,že benzín nám neublíží na zdraví,ale prakticky je to stejné,kvalita toho masa i toho benzínu je pryč.

Ctihodný Dacan
29. března • 11:34

Pokud se nezveřejní závěry kontrol státního úřadu (což je už samo podivné), nic netlačí na prodejce příp. dodavatele, aby hlídali kvalitu...

Doporučujeme

Články odjinud