Kuriózní svolávací akce: Jeden Rolls-Royce Ghost musí do servisu

Kuriózní svolávací akce: Jeden Rolls-Royce Ghost musí do servisu

Svolávací akce se nevyhýbají ani prestižním automobilkám. Jednu teď musela na americkém trhu vyhlásit značka Rolls-Royce. Podivné ale na celé svolávací akci je to, že se týká pouze jednoho auta. Ne jednoho modelu, ale jednoho jediného vyrobeného kusu.

Je jím Rolls-Royce Ghost vyrobený 23. ledna 2014. Jeho boční airbagy vpředu totiž neodpovídají americkým homologačním předpisům.

Majitelé vozů Rolls-Royce posílají své řidiče do autoškoly. Učí je tam tohle

Majitelé vozů Rolls-Royce posílají své řidiče do autoškoly. Učí je tam tohle

Podle amerických zákonů ale nestačí jenom auto opravit, musí být vyhlášena oficiální svolávací akce se všemi potřebnými administrativními úkony. Jinak bychom o tomto problému pravděpodobně ani nevěděli.

Podobně kuriózní svolávací akce na americkém trhu proběhly i v minulosti, například na Ferrari 458 Italia, z jehož kufru nešlo uniknout. Nebo svolávací akce na Koenigsegg Agera, která se také týkala pouze jediného auta.

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

dnes | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků