Kupujeme ojetinu: Mercedes-Benz třídy G je mezi horaly oblíben

31 komentářů

Kontrola VIN
11. června • 13:47

Zkuste kontrolu VIN zdarma přes https://vincheckfree.net/cz/kontrola-vin

p. pravda
23. prosince • 18:19

Gecko nespolehlivy terenak?
Nejaky pan Holtorf se svou partnerkou v Gecku 300GD objel nekolikrat zemekouli, neboli si zahral na nekolikanasobneho Hanzelku a Zikmunda :-) :-))
26 let za volantem, v aute 26 let spali, projeli tusim pres 200 zemi vcetne tech politicky nejdrsnejsich jako je severni Korea a klimaticky drsnych jako je Base Camp Mt Everest .
Sam jsem mel cest zazit jeho prednasku pro cestovatele v Garmisch. Je mu ted kolem 80ti, jeho 300GD stoji se skoro 900 000 km asi rok nebo dva ve Stuttgarte v muzeu Mercedes.
Protoze tento vuz dojel s puvodnim motorem, prevodovkou, originalni vstrikovaci pumpou a obesel se bez jinych vetsich oprav. Nejlepsi reklama, jakou soukromy cestovatel mohl Mercedesu udelat - a nechte!Proste vedel pred ctvrt stoletim ze MB G je robustni terenak pro armadu a pro cestovani cesta necesta. Tehdy nebyl tak drahy ani luxusni.
Stoji zato podivat se link dole a pak v youtube nebo v googlu zadat Weltreise (cesta kolem sveta) Mercedes G Gunter Holtorf
nebo Weltrekord Holtorf a podobne.
Preji prijemne poctenicko vsem, cestovatelum inspiraci a tem citlivejsim treba husi kuzi z toho, co jedinec a soukromnik byl schopen uskutecnit.
https://www.mercedes-benz.com/de/mercedes-benz/classic/... ...

sula
28. října • 18:41

Lidská blbost je nekonečnááááá.

RoboS
10. ledna • 12:52

To by ma zaujímalo z akého zdroja ten "recenzent" čerpal informácie.
čo sa týka korózie ok
ale motor mercedes čo vydrží 100 000 km? nenechaj sa vysmiať, leda že by si nikdy nemenil olej.

mergl
9. ledna • 22:31

co to psalo za troubu............:-/

Fousek
9. ledna • 22:00

Tak autora článku bych za tuhle sprosťárnu nejraděj nakopal do prdele! Moc bych za to nedal že se jedná o ruďase jak hrom který dodnes brázdí silnice v žiguliku....

Vasek
3. února • 21:21

Velice neprofesionální popis Mercedesu G.

Mozna si autor precetl neco o starych modelech jeste s vyberem 4 pohonnych jednotek do max 150 koni.

Nejsem zadnym priznivcem Mercedesu, ale mel jsem moznost jezdit s vozem G a slysel jsem moc nazoru na tyto vozy.

Vubec mi neprislo jako pouze pracovni, opravdu, jak nekdo psal, jedna se o velice pohodlne auto, s naprosto dokonalymi jizdnimi vlastnostmi jak v terenu, tak po dalnici pri rychlosti 180 km/h.

Motor 400 CDI je vsemi uvaden jako nesmrtelny.Souhlasim, ze se jedna o drahy vuz, ale kdo na nej ma a koupi si ho, verim, ze toho nebude nikdy litovat. S par vozy jinych znacek si myslim, ze vevodi sve kategorii.

Jsem neprijemne prekvapen Vasemi informacemi o tomto voze!

pavel
26. prosince • 21:39

Tem kdo psal tento článek g neviděl ani na obrázku....!!!
Co se týče spolehlivosti: já g mám rok výroby 1989 280ge cabrio podle tachometru má najeto 584 000km Je pravda že motor vydržel 380 000km pak začal žrát olej.. ale co se týče převodovek náprav .... tak ty drží!!!!!
G-čko je v terénu jedno z nejlepších aut jezdim na srazy sumavského automoto clubu a v krátkých autech je lepší akorát Toyota lc 70 a 73 a to protože sou lehčí ale na druhou stranu ještě sem neviděl aby u g-čka někdo ukroutil poloosu rotrh diferák překroutil kardan..... Za to u toyoty se to občas stane. G-čko je jediné auto na které stačí dá pořádný gumy a naviják a je připraveno na ježdění v terénu!!!  Za to když si koupíte např: Toyotu lc 73 tak na ní musíte dát zvýšený podvozek uzávěrky diferencialu a samozřejmě taky gumy a naviják!! Ale jenom uzávěrky stojí 80 000kč a podvozek 30 000kč tohle g-čko má už v základu!!!
G-čko bylo původně určeno pro armádu.... tomu také odpovídala výbava ale zkuste porovna g-čko z roku 1990 a z toho samého roku třeba toyotu a uvidíte že ve výbavě nebude nějaký extrémní rozdíl ale když srovnáváte g-čko z roku 1990 a toyotu z roku 2005 tak v tom asi nejspíš nějaký rozdíl bude!!!
Jel sem i v novém g-čku a to pracovní vůz moc nepřipmíná spíš nějaký luxusní osobák!! A dá se koupit pracovní verze nového g-čka a ta stojí asi 1 600 000kč a ne 2 500 000 to stojí g v plné výbavě!!

Hanz
27. února • 10:06

Podezřívám autora, že si ty informace cucá z prstu a jen hledá, chyby. Neznalý člověk by si myslel, že není nic horšího než Géčko. Ale neznalý a jen trochu pozorný vidí, že jednou píše jak interiér nestojí za nic a jiném místě se mu zdá hezký  a zase je špatný exteriér. Co se týká počtů prodaných vozidel u oficiálního dovozce stačí zahledat na internetu a vidím, že kdybych bral v úvahu jen poslední rok (což v textu není řečeno), tak by autor článku musel být zajímavou hříčkou přírody, aby je spočítal na prstech

Kuba
26. února • 9:13

Lidi kteří ho tu kritizují, o něm vědí pramálo. Ve světě se dá pořídit pracovní verze G-čka ještě podstatně levněji než u nás 270 CDI. A pokud vezmeme v úvahu, že jsou to stroje spolehlivý, který bez větších problémů a zásadních oprav vydrží více než 20 let každodennního tvrdého provozu, tak by si měl někdo porovnat cenu s výdrží Géčka a jiných byť podstatně levnějších vozů (který se po několika letech rozpadnou za pochodu) a pak o tom mluvit. Zeptejte se lidí, co s G-čkem pracujou každej den, ať vám řeknou o čem to je - není to jen o hvězdě. Géčku dělá nejlepší reklamu jeho kvalita. A kdo se chcete opravdu dozvědět něco o těchle vozech, tak se raději podívejte na www.mb-g.cz

Bob
3. prosince • 10:19

Je to proste bomba auto

milovan
16. dubna • 9:45

K textu se vyjadřovat nebudu, ALE NA G KLASSE MI NEŠAHEJTE! Do terenu je lepší snad jen novej GAZ TIGER a původní Hummer... ale s těma se v normálním provozu jezdit neda...

H
13. března • 10:33

Hummer 4ever!

Pepa
3. dubna • 13:20

No zajimalo by mne jestli autor clanku v tom aute alespon sedel nebo ho videl zblizka ) Clanek je opravdu trosku zavadejici... podle nej to vypada jak se pise v prvnim prispevku: vsechno je na nic, ale ma hvezdu a proto se to prodava.. je a neni to uplne pravda.. coz taklhle  spis shrnout klady a zapory???... ne jenom kritizovat slabe mista... navic mercedes neni znacka pro chudaky a jako offroad je Gcko hodne vysoko ve sve kategorii a tomu taky bude odpovidat cena.. navic pokud nekdo chce luxusni auto typu SUV musi se poohlidnout napr. po modelu ML a nebo jine znacce..

Standa
3. dubna • 20:51

Dá li  Bůh, třeba se dočkáme testu nového. To auto stojí na samém vrcholu off roadů a po několika již provedených úpravách tam také ještě dlouho zůstane.

qeta
28. ledna • 14:36

S autorem článku mohu souhlasit, že G byl zkonstruován jako pracovní automobil pro potřeby lesníků, armády, policie atd. Ale zdá se mi jako matení čtenářů, že tento pracovní automobil stojí 2,5melouna, Viděl autor článku M-B G za tuto cenu, jak je tento model vybavený? Verze za 2,5mil. mi vnitřním vybavením opravdu nepřijde jako pracovní, vybavení a zpracování je na té nejvyšší úrovni včetně použitých mat., prvků výbavy, čalounění kůží atd a koresponduje se zaměřením M-B na trhu osobních automobilů.

Kamil Červinka
23. února • 23:44

Článek se věnoval spíše starším modelům. Nové, které zde zmiňujete, jenž opravdu míří svojí výbavou mezi luxusní automobily, jsou aktuální až v posledních letech. Původně yl Mercedes-Benz G zkonstruován pro armádu. Tomu většina modelů také odpovídá. Poněkud matoucí jsou jistě i fotografie, jenž mnohe zobrazují moderní modely. Ale ujišťuji vás, že ty v bzarech příliš k vidění nejsou. Mimo to se prodané kusy u oficiálního zastoupení dájí spočítat na prstech.

Jack D.
14. února • 12:06




G 270 CDI Sedan - 5 dveřový

250/184
1 523 770
1 859 000

G 270 CDI Sedan - 5 dveřový - užitkový

250/184
1 559 000
1 901 980

G 400 CDI Sedan - 5 dveřový

250/184
2 136 066
2 606 000

G 400 CDI Sedan - 5 dveřový - užitkový

250/184
2 179 000
2 658 380

 

tohle asi mluví za vše  400CDI stojí 2 600 000 ale 270 cdi je úplně v pohodě a stojí pod 2mil. Kdo by chtěl trochu zamachrovat a okusit pořídnou sílu, tak samozřejmě trochu přitlačí, G 55 AMG začíná někde na 3 mil.  (tohle je jen výběr, samozřejmě pohoných jednotek mohu nabídnout více )

Petr K.
27. ledna • 13:49

Teď teda nemyslím toho medvěda, ale samotnej článek! Bejt takovejch víc, přestávám kupovat papíráky a jdu jen do webzinu

Petr

Jaroslav
27. ledna • 10:03

Klasická návnada na zákazníky .  Je to hrozný krám, motor ani převodovka vám moc nevydrží, je starý a navíc strašně předražený, ale kupte ho, vždyť je to Mercedes !

 Vážně nechápu ty, kteří si ho koupí.....  Dovoluji si tvrdit, že kdyby to mělo místo Mercedes značku třeba KIA, tak by to stálo třetinu, ale stejně by to nikdo nekupoval. Tady je vidět, jak lidé naletí na všechno, co má přestižní značku. No, akcionáři Mercedesu si asi mnou ruce, prodávat takový krám za hodně peněz,....., na druhou stranu nám ukázali, že mají v Mercedesu schopné lidi, kteří to dokážou prodat.

Filip
19. května • 22:39

Jaroslave, možná kdyby si tady na místo sázení svých exkrementů na takové auto
někdy měl a jezdil v něm, pochopil by si, jaké kravské lejno si tady vykadil...

riso
6. ledna • 13:52

ty si asi jeden z tych nagelovanych blbeckov co sa vozia vo VW golf GTI,hovno sa rozumies do  off roadov tak do toho nekecaj.

Jaroslav
6. ledna • 15:38

Ne, vlasů mám pomálo a nagelované už vůbec ne !  A Golf GTI bych si v životě nekoupil.  (Mám Accord 2.4 kombi.)

Dusan
5. února • 21:20

Hochu, radsi nemluv o vecech, kterym nerozumis. Kdyz si tohle precte kdokoliv kdo jenom trosinku dela do offroadu, tak si hned musi rici: aaaa pan je blbec!

Nekdy je lepsi skutecne se jen divat na obrazovku a nepsat blaboly do diskuse.

Jaroslav
6. února • 9:20

Já neříkám, že v terénu není dobrý, to asi je. Ale ta cena, design, výdrž moc extra není, to uznáš sám.

Šakal
23. března • 21:28

Pánové,já vám poskytnu pár zaručených informací! Tak s Gerhardem jezdím třetí rok, každý den do lesa, každý den do civilizace.Mám 230 benzín v provedení 461 zděděný po jedné armádě, jako vyřazený.(kolik má najeto nevím)Mnou osobně najeto 50 000 km a to i v čase povodní, kdy jsem potkával jenom Tatry . Navíc jsem v letech 1995-1997 dělal šéfredaktora motoristického měsíčníku, tak že jsem seděl  skoro ve všem, ale jistě víte co je Pí Ár.Tak že se nečilte na redaktůrka, ten asi chválit Géčko nebude, (nejezdil s ním určitě, protože na testy se jezdí do Stutgartu, a ve článku postrádám osobní poznatky typu : " seděl jsem a ....." )Protože je třeba prodávat jiný kousky a i to koncernové stroje  třeba Jeep Grand Cherokee, má taky 270 CDI  a td....Co je důležitý za tři roky ježdění s Gerhardem slovy dvě poruchy: přerušovač světel Hella 700,.Kč, bezinová pumpa Bosch         6 400,kč.

No a ostatní jsou pocitový věci. Tak že pánové zase platí staré dobré MYSLET SI JE HOVNO VĚDĚT !!

Šakal
23. března • 21:28

Pánové,já vám poskytnu pár zaručených informací! Tak s Gerhardem jezdím třetí rok, každý den do lesa, každý den do civilizace.Mám 230 benzín v provedení 461 zděděný po jedné armádě, jako vyřazený.(kolik má najeto nevím)Mnou osobně najeto 50 000 km a to i v čase povodní, kdy jsem potkával jenom Tatry . Navíc jsem v letech 1995-1997 dělal šéfredaktora motoristického měsíčníku, tak že jsem seděl  skoro ve všem, ale jistě víte co je Pí Ár.Tak že se nečilte na redaktůrka, ten asi chválit Géčko nebude, (nejezdil s ním určitě, protože na testy se jezdí do Stutgartu, a ve článku postrádám osobní poznatky typu : " seděl jsem a ....." )Protože je třeba prodávat jiný kousky a i to koncernové stroje  třeba Jeep Grand Cherokee, má taky 270 CDI  a td....Co je důležitý za tři roky ježdění s Gerhardem slovy dvě poruchy: přerušovač světel Hella 700,.Kč, bezinová pumpa Bosch         6 400,kč.

No a ostatní jsou pocitový věci. Tak že pánové zase platí staré dobré MYSLET SI JE HOVNO VĚDĚT !!

Kuba
27. února • 22:08

To je přesně vidět, jak jste lidi najivní. V tom článku jsou bludy, ten člověk co to psal, neví o čem mluví. Kdyby Ti co tu kritizujou kritizovali podle svých skušeností, nebo podle zkušeností lidí, který o tom něco vědí a ne podle nějakýho pisálka, kterej neví ani kolik stojí a uvádí cenu několikrát vyžší, nemluvě o ostatních hovadinách a bludech, který uvádí za fakta. Kritizujte, áž ho sami poznáte.

Filip
19. května • 22:43

Přesně, ten článek není dobrý a závady v něm vyjmenované nejsou žádným
pravidlem, to je naprostý nesmysl. Moje staré G 300 D má najeto 600.000km
a jsou dělány pouze kříže... Žádná výměna převodovky, motoru, atd...

Flipper Tom
27. ledna • 10:31

No nevim, ta cena je skutečně docela šílená, a těch obvyklejch závad v článku taky nebylo vyjmenováno zrovna málo, ale když jsem "Géčko" viděl párkrát na závodech tereňáků, tak tam tenhle meďour jednoznačně kraloval. (byl i jasně lepší než moje oblíbená niva  ... no ale niv by se za jednoho takovýho dalo koupit sedum :))

Lubos
27. ledna • 18:27

Lada Niva je tiez moj favorit a potom Toyota Landcruiser. No, ale tu prvu nepotrebujem , a druhej mozem snivat

Doporučujeme

Články odjinud