Kupte vašemu dítěti Bugatti! Pojízdná hračka Baby II stojí až přes milion korun

Na tuto hračku budou mít peníze jen majitelé opravdových vozů Bugatti.

Na minulém autosalonu v Ženevě ukázalo Bugatti koncept vozítka pro děti Baby II, které si vzalo inspiraci z historického modelu Type 35 a rovněž originálního dětského modelu Baby z poloviny 20. let. Hračku tedy nyní automobilka znovuzrodila do nové generace, v produkční verzi Baby II se však klidně projedou i dospělí.

Zatímco původní autíčko bylo 50% velikostí originálního Typu 35 a určeno pro děti do 8 let, nové Baby II je o trochu větší, přesněji zmenšeninou na 75% velikost slavného Bugatti a vhodné pro mládež od 14 let. To rovněž znamená, že tato „hračka“ není v žádném případě pomalá.

Klimatizace v Bugatti Chiron by uchladila byt 5+kk. Stojí za ní nadšená Němka

Klimatizace v Bugatti Chiron by uchladila byt 5+kk. Stojí za ní nadšená Němka

Bugatti nabídne zájemcům tři specifikace. Základní verze používá elektromotor s 1,4kWh baterií, který pracuje ve dvojici jízdních režimů – Novice limituje výkon na 1 kW a rychlost na 20 km/h, v režimu Expert už má dítě za volantem k mání výkon 4 kW a může uhánět rychlostí až 45 km/h. Díky rekuperaci energie z brzdění má základní verze dojezd přes 25 kilometrů.

Druhá specifikace Vitesse už dostává také celokarbonovou karoserii a především výkonnější ústrojí, které používá 2,8kWh baterii a nabídne výkon až 10 kW. Maximální rychlost zde stoupá na 70 km/h a dojezd díky větší baterce přes 50 kilometrů. Třetí a nejdražší verze Pur Sang má stejné ústrojí, ale karoserie vozítka má ručně zpracovanou hliníkovou karoserii, na které stráví karosář více jak 200 hodin práce.

3D dřevo v novém Flying Spuru. Bentley uvádí speciální výbavu pro svou limuzínu

3D dřevo v novém Flying Spuru. Bentley uvádí speciální výbavu pro svou limuzínu

Všechny verze Baby II mají pohon zadních kol, samosvorný diferenciál, hydraulický brzdový systém, funkční budíky na palubní desce (například původní budík tlaku paliva teď ukazuje kapacitu baterie) a všechny detaily interiéru a exteriéru odkazují na originální Bugatti Type 35.

Je tedy očividné, že „baby“ Bugatti nebude stát málo a je mířeno na zákazníky, kteří už mají nějaké to reálné Bugatti v garáži. Automobilka omezí produkci Baby II na 500 kusů, tudíž se bude jednat o sběratelský kousek. Základní verze startuje na částce 30.000 eur (asi 789.000 Kč), rychlejší Vitesse začíná od 43.500 eur (asi 1,14 milionu korun), kdežto vrcholná Pur Sang stojí minimálně 58.500 eur (asi 1,5 milionu korun).

Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

dnes | Lukáš Prejzek | 7 příspěvků
Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

6.  8.  2020 | Vladimír Kadera | 30 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 81 příspěvků