Kupte si úplně poslední vyrobený Saab. V plné výbavě stojí jen půl milionu

bzzz  |  26. 02. 2019 10:21

Pekne i po letech. Skoda jich...

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  26. 02. 2019 14:14

nechybí ani hláška, že kromě ježdění vozu převážně v létě, byl tento využíván jakousi tchýní výhradně na dojetí do nákupního centra a v žádném případě tedy nemá za sebou vysoký nájezd km (vůz ne tchýně). ... Prostě bazarová pohádka s nadchnutím pro věc...

Odpovědět  |   | 
Michal  |  27. 02. 2019 08:14

Těch pár km na nákup pomalou rychlostí udělá větší paseku než 100tkm po dálnici

Odpovědět  |   | 
Baas  |  26. 02. 2019 14:32

Prostě olítaná Vectra za půl míče

Odpovědět  |   | 
CF  |  26. 02. 2019 15:22

Když už, tak Insignia, ta sdílela platformu s 9-5. Vectra byla s 9-3.. Každopádně poslední 9-5 v Aero verzi s XWD je jiný level oproti Insigni...

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  26. 02. 2019 15:41

Je to skoda tejto znacky. Vobec tento posledny pocin 9-5 je v mojich ociach super ultra brutalne podarene auto - vzhladom! Ma to stale podareny dizajn este aj v roku 2019 drzi dych s konkurenciou hoci je to stare auto a stare je aj zvnutra ci motoricky.... Aj som ho kedysi zvazoval ale tiez len 2.8 Aero XWD, no nie je to rodinne auto.
Ich najvacsi poklad a teda rovnake auto ale v kombiku ktore vlastne bolo ako posledne vyrabane v roku 2011 sa uz popredalo a je to uz "zberatelsky" klenot, alebo teda jeho cena nesla dole a pokial sa najde nejake na predaj tak stoji viac nez novy Superb vo fullke. Je to kus krasneho auta! a to malo prist potom kupe, ktore vychadzalo z toho dizajnu...

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  26. 02. 2019 15:51

len doplnim, skoro 2 roky dozadu boli posledne kusy kombikov co sa predavali este aj nove (kto stihol kupit v Saabe, neskor ryzoval)... ceny isli od 50.000€ a vyssie tie najvybavenejsie kusy

http://saabworld.net/wp/2012-saab-9-5-sportcom... ...
a tu prebraty povodny inzerat http://www.autoforum.cz/zajimavosti/kupte-si-1-z-... ...

v casoch ked som nemal prachy co je aj teraz som to asi pred 3 rokmi sledoval na autoscout24 a v belgicku, holandsku sa dali najst este v showroomoch co ponukali aj nove Saaby tak tieto kombiky s par desiatkami kilometrov isli okolo 40.000€...

Odpovědět  |   | 
Jano  |  26. 02. 2019 20:25

40k€ za OPEL????

Ktory blb by to kupil?


Aha! Ziadny..
ved preto aj skrachovali, nikto nechcel posraty sOPÉL

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  26. 02. 2019 20:58

O saaboch vies asi vela, si proste pan!

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  26. 02. 2019 22:38

No uplne mimo neni. Od jiste doby byl SAAB tak trochu Opel ovsem za cenu D3.

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  26. 02. 2019 23:52

ovšem s bezpečností převyšující D3

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  27. 02. 2019 10:38

Saab 9-5 bol Oplom tak trochu par rokov s prichodom Insignie z Opla prevzal ich techniku kedze sa uz znacka potapala snazil sa nejako zachranit bez velkych nakladov. Detaily nepoznam o Saabe. Avsak jeho kastla myslim Saab vseobecne bola v tej dobe snad bezpecnejsia nez mali a maju Volva. Smutne ze ich nezachranil nejaky Cinan.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  27. 02. 2019 22:05

Saab měl od těch podělaných amíků vnitřně nařízeno sdílet vývoj s Oplem. Ve skutečnosti ovšem ty díly z Oplu opravdu ladili, takže to nebylo takové šméčko jako samotný Opel.
Saabisti ovšem jako o zlaté éře mluvili vždy ve spojitosti se Saabem 9000 (tam byla platforma s Fiatem Croma). Tam nabral Saab nejvíce fans a já jsem v něm jel, takže vím proč to tak je....

Odpovědět  |   | 
pepa  |  27. 02. 2019 14:37

Sak to nevravim ze s oplom nemali co to spolocne. Len sa mi pacia ludia jak on. Vsetko na prd len on je pan :)

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  27. 02. 2019 10:45

nemas uplne pravdu.... posledne roky to bol Opel v motorizacii, ale 2009 a nizsi rocniky mali svoju koncepciu aj motorizaciu, az na Saab 9-3 ktory kombikovo bol surodenec s Megane... motoricky to ale mal pod kontrolou Saab 1.8, 2.0, 2.3 benziny boli ich...
Nemali zial stastie pred krachom na zachrancu asi to tam bolo spatne a kedze nevysli okrem poslednej generacie 9-5 s nicim novym do realii, tak umreli. Ved ich ponuka nebola nijak bohata. V ponuke mali len 2 modely aut 9-3 (sedan, kombi, kupe/kabrio), a 9-5 (sedan, kombi) resp tretim bolo SUV 9-7X.

Odpovědět  |   | 
Ušák  |  26. 02. 2019 17:38

Krasavec...za něj bych dal ledvinu

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  26. 02. 2019 19:47

Idealne ledvinu z noveho BMW

Odpovědět  |   | 
R  |  27. 02. 2019 19:13

být to v benzínu, proč ne...

Odpovědět  |   | 
Lukas  |  29. 12. 2019 20:47

Mám jednu 9-5 poslední generace doma. Najela už přes 270000km a pořád je boží. Samozřejmě údržbu vyžaduje, ale nic zvláštního proti jiným autům stejné kategorie. Je to diesel 118kw automat. Turbo i vstriky původní. Jen DPF bude brzo na výměnu... v každém případě je tohle auto bud pro nadšence, který umí anglicky, protoze dilenska dokumentace je v anglictine a navic nektere postupy v ni nejsou. Pak je zapotrebi hledat na internetu - sám. Nebo pro dostatečně movitého majitele, který autu dopřeje co potřebuje v servisu, co tyhle auta umí. A těch je málo...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Nová Škoda Fabia je luxusnější. Už jsme ji řídili, bude to největší malé auto na trhu

Škoda Fabia IV 1.0 TSI DSG

Čtvrtá generace Škody Fabia je za rohem, představí se už v květnu, od léta si ji budete moci objednat v rámci předprodeje a s podzimem dorazí na showroomy a k prvním zákazníkům.

dnes | Jiří Baborský | 2 příspěvky
TEST Volkswagen Golf GTE 1.4 PHEV: Dobrý přítel bohatého pendlera

Volkswagen Golf GTE

Plug-in hybridní GTE je nejvýkonnější eko verzí Volkswagenu Golf. Slibuje úsporný provoz i vysoký výkon, jak ale funguje v podmínkách české zimy?

včera | Richard Herbich | 21 příspěvků
TEST Kia e-Soul 64 kWh: Sladký život s volty a ampéry i v třeskutých mrazech?

Kia e-Soul 64 kWh

První generace Kie Soul se světu představila už v roce 2008 a pro značku představovala důležitý milník. V té době Kia nabízela vcelku fádně vypadající picanta, ria nebo cee’dy a funky krabička na čtyřech kolech byla konečně vozem, po které bylo možné toužit.

21.  2.  2021 | Richard Herbich | 42 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Rapid Convertible byla nejdražší lidové auto v ČSSR. Stála více než dům!

Škoda Rapid Convertible byla nejdražší lido…

Kupé Garde a Rapid si pamatujeme všichni. Zahraničním zákazníkům však standardní specifikace nestačily, a tak se dočkali různých přestaveb. Jednu z nich Britové dokonce připravili pro československého zájemce. Za kabriolet Rapid Standard však tehdy zaplatil víc než za rodinný dům!

30.  1.  2021 | | 49 N/A
Lukáš Prejzek
Škoda RapidHistorie
Tatra 8x8 s českou houfnicí DITA je nová zbraň ničivé síly. Má dostřel až 39 km

Tatra 8x8 s českou houfnicí DITA je nová zb…

Obliba techniky kopřivnické automobilky v armádním prostřední nepolevuje.

2.  2.  2021 | | 56 N/A
Daniel Fuglevič
ArmádaČeský trhTatra
Největší Tatra v historii je vrtný speciál 16x8. Jeho parametry fascinují dodnes

Největší Tatra v historii je vrtný speciál …

Ničivý obr s houfnicí není zdaleka tím největším strojem, který kdy u kopřivnické automobilky vznikl.

4.  2.  2021 | | 28 N/A
David Rusol
TatraNákladní auta
Tohle je nejlevnější Škoda Fabia, kterou si dnes zadáte do výroby. Jiná volba není

Tohle je nejlevnější Škoda Fabia, kterou si…

Kombík s ořezanou výbavou se již dostal do konfigurátoru značky. Můžeme se tak na něj podívat o něco podrobněji.

9.  2.  2021 | | 30 N/A
Daniel Fuglevič
KonfigurátorŠkoda FabiaKombi
Nová Škoda Fabia se oficiálně odhaluje. Bude mít obří kufr a stylové zadní lampy

Nová Škoda Fabia se oficiálně odhaluje. Bud…

Škoda už naplno rozjíždí vlnu upoutávek na novou generaci Fabie. Kromě prvního snímku odhaluje i pár informací.

11.  2.  2021 | | 40 N/A
Daniel Fuglevič
Nová FabiaŠkoda Fabia