Kupte si úplně poslední vyrobený Saab. V plné výbavě stojí jen půl milionu

bzzz  |  26. 02. 2019 10:21

Pekne i po letech. Skoda jich...

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  26. 02. 2019 14:14

nechybí ani hláška, že kromě ježdění vozu převážně v létě, byl tento využíván jakousi tchýní výhradně na dojetí do nákupního centra a v žádném případě tedy nemá za sebou vysoký nájezd km (vůz ne tchýně). ... Prostě bazarová pohádka s nadchnutím pro věc...

Odpovědět  |   | 
Michal  |  27. 02. 2019 08:14

Těch pár km na nákup pomalou rychlostí udělá větší paseku než 100tkm po dálnici

Odpovědět  |   | 
Baas  |  26. 02. 2019 14:32

Prostě olítaná Vectra za půl míče

Odpovědět  |   | 
CF  |  26. 02. 2019 15:22

Když už, tak Insignia, ta sdílela platformu s 9-5. Vectra byla s 9-3.. Každopádně poslední 9-5 v Aero verzi s XWD je jiný level oproti Insigni...

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  26. 02. 2019 15:41

Je to skoda tejto znacky. Vobec tento posledny pocin 9-5 je v mojich ociach super ultra brutalne podarene auto - vzhladom! Ma to stale podareny dizajn este aj v roku 2019 drzi dych s konkurenciou hoci je to stare auto a stare je aj zvnutra ci motoricky.... Aj som ho kedysi zvazoval ale tiez len 2.8 Aero XWD, no nie je to rodinne auto.
Ich najvacsi poklad a teda rovnake auto ale v kombiku ktore vlastne bolo ako posledne vyrabane v roku 2011 sa uz popredalo a je to uz "zberatelsky" klenot, alebo teda jeho cena nesla dole a pokial sa najde nejake na predaj tak stoji viac nez novy Superb vo fullke. Je to kus krasneho auta! a to malo prist potom kupe, ktore vychadzalo z toho dizajnu...

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  26. 02. 2019 15:51

len doplnim, skoro 2 roky dozadu boli posledne kusy kombikov co sa predavali este aj nove (kto stihol kupit v Saabe, neskor ryzoval)... ceny isli od 50.000€ a vyssie tie najvybavenejsie kusy

http://saabworld.net/wp/2012-saab-9-5-sportcom... ...
a tu prebraty povodny inzerat http://www.autoforum.cz/zajimavosti/kupte-si-1-z-... ...

v casoch ked som nemal prachy co je aj teraz som to asi pred 3 rokmi sledoval na autoscout24 a v belgicku, holandsku sa dali najst este v showroomoch co ponukali aj nove Saaby tak tieto kombiky s par desiatkami kilometrov isli okolo 40.000€...

Odpovědět  |   | 
Jano  |  26. 02. 2019 20:25

40k€ za OPEL????

Ktory blb by to kupil?


Aha! Ziadny..
ved preto aj skrachovali, nikto nechcel posraty sOPÉL

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  26. 02. 2019 20:58

O saaboch vies asi vela, si proste pan!

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  26. 02. 2019 22:38

No uplne mimo neni. Od jiste doby byl SAAB tak trochu Opel ovsem za cenu D3.

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  26. 02. 2019 23:52

ovšem s bezpečností převyšující D3

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  27. 02. 2019 10:38

Saab 9-5 bol Oplom tak trochu par rokov s prichodom Insignie z Opla prevzal ich techniku kedze sa uz znacka potapala snazil sa nejako zachranit bez velkych nakladov. Detaily nepoznam o Saabe. Avsak jeho kastla myslim Saab vseobecne bola v tej dobe snad bezpecnejsia nez mali a maju Volva. Smutne ze ich nezachranil nejaky Cinan.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  27. 02. 2019 22:05

Saab měl od těch podělaných amíků vnitřně nařízeno sdílet vývoj s Oplem. Ve skutečnosti ovšem ty díly z Oplu opravdu ladili, takže to nebylo takové šméčko jako samotný Opel.
Saabisti ovšem jako o zlaté éře mluvili vždy ve spojitosti se Saabem 9000 (tam byla platforma s Fiatem Croma). Tam nabral Saab nejvíce fans a já jsem v něm jel, takže vím proč to tak je....

Odpovědět  |   | 
pepa  |  27. 02. 2019 14:37

Sak to nevravim ze s oplom nemali co to spolocne. Len sa mi pacia ludia jak on. Vsetko na prd len on je pan :)

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  27. 02. 2019 10:45

nemas uplne pravdu.... posledne roky to bol Opel v motorizacii, ale 2009 a nizsi rocniky mali svoju koncepciu aj motorizaciu, az na Saab 9-3 ktory kombikovo bol surodenec s Megane... motoricky to ale mal pod kontrolou Saab 1.8, 2.0, 2.3 benziny boli ich...
Nemali zial stastie pred krachom na zachrancu asi to tam bolo spatne a kedze nevysli okrem poslednej generacie 9-5 s nicim novym do realii, tak umreli. Ved ich ponuka nebola nijak bohata. V ponuke mali len 2 modely aut 9-3 (sedan, kombi, kupe/kabrio), a 9-5 (sedan, kombi) resp tretim bolo SUV 9-7X.

Odpovědět  |   | 
Ušák  |  26. 02. 2019 17:38

Krasavec...za něj bych dal ledvinu

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  26. 02. 2019 19:47

Idealne ledvinu z noveho BMW

Odpovědět  |   | 
R  |  27. 02. 2019 19:13

být to v benzínu, proč ne...

Odpovědět  |   | 
Lukas  |  29. 12. 2019 20:47

Mám jednu 9-5 poslední generace doma. Najela už přes 270000km a pořád je boží. Samozřejmě údržbu vyžaduje, ale nic zvláštního proti jiným autům stejné kategorie. Je to diesel 118kw automat. Turbo i vstriky původní. Jen DPF bude brzo na výměnu... v každém případě je tohle auto bud pro nadšence, který umí anglicky, protoze dilenska dokumentace je v anglictine a navic nektere postupy v ni nejsou. Pak je zapotrebi hledat na internetu - sám. Nebo pro dostatečně movitého majitele, který autu dopřeje co potřebuje v servisu, co tyhle auta umí. A těch je málo...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

včera | Vladimír Kadera | 22 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 79 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 18 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro