Kupte si Porsche 912 s výkonem 600 koní. Zatím nestojí ani 400 000 Kč

Porsche 912 z roku 1966 ve velmi dobré kondici a hlavně v závodní úpravě s osmiválcovým motorem, to zní jako hodně lákavá věc. A co teprve když přidáme informaci, že se tohle auto prodává zatím v přepočtu pouze za necelých 400 tisíc korun?

Retro | Sportovní auta | Technika | Kabriolety | Volkswagen | Porsche

Porsche 914 (1969-1976): Volks-Porsche

Zajímavá věc se objevila v aukci na ebay.com. Na prodej je Porsche 912 s pestrou minulostí. Nabízený automobil byl vyroben v roce 1966, nedlouho poté byl odcizen a kromě několika částí z něj byl vymontován také motor. Vůz se nakonec dostal k závodnímu jezdci Dennisu Aase, který do něj dal motor z Porsche 911 a úspěšně objel několik závodů. Auto si následně koupil Rod Simpson, nicméně opět bez motoru.

Testy | Sportovní auta | Kupé | Porsche

Test Porsche 911 Carrera S: turbo s malým T

Rod Simpson se pustil do práce a za necelý rok se mu podařilo do vozu implantovat osmiválec Chevrolet. Údajně tak vznikla vůbec první osmiválcová přestavba Porsche. Auto prošlo řadou různých dalších úprav, včetně výměn bloku motoru. Tak, jak je k prodeji, nabízí 447 kW (608 k), přičemž hmotnost dosahuje pouze na 898 kg.

Nabízené Porsche bude pekelně rychlé, což dokazuje prodávající faktem, že byla tomuto automobilu na Riverside Raceway oficiálně naměřená maximální rychlost 333 km/h. Jenže to se stalo v době, kdy byl motor naladěn na 373 kW (507 koní).

Zájemci mohou nabízet svou cenu v aukci na ebay.com. Začínalo se na symbolické částce 200 dolarů, aktuální nejvyšší nabídka zní 15 200 dolarů (zhruba 380 000 Kč), což je za takhle zajímavý vůz pořád dost lákává cena. Tak co, přihodíte? 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků