Kupte si Porsche 912 s výkonem 600 koní. Zatím nestojí ani 400 000 Kč

Porsche 912 z roku 1966 ve velmi dobré kondici a hlavně v závodní úpravě s osmiválcovým motorem, to zní jako hodně lákavá věc. A co teprve když přidáme informaci, že se tohle auto prodává zatím v přepočtu pouze za necelých 400 tisíc korun?

Porsche 914 (1969-1976): Volks-Porsche

Porsche 914 (1969-1976): Volks-Porsche

Zajímavá věc se objevila v aukci na ebay.com. Na prodej je Porsche 912 s pestrou minulostí. Nabízený automobil byl vyroben v roce 1966, nedlouho poté byl odcizen a kromě několika částí z něj byl vymontován také motor. Vůz se nakonec dostal k závodnímu jezdci Dennisu Aase, který do něj dal motor z Porsche 911 a úspěšně objel několik závodů. Auto si následně koupil Rod Simpson, nicméně opět bez motoru.

Test Porsche 911 Carrera S: turbo s malým T

Test Porsche 911 Carrera S: turbo s malým T

Rod Simpson se pustil do práce a za necelý rok se mu podařilo do vozu implantovat osmiválec Chevrolet. Údajně tak vznikla vůbec první osmiválcová přestavba Porsche. Auto prošlo řadou různých dalších úprav, včetně výměn bloku motoru. Tak, jak je k prodeji, nabízí 447 kW (608 k), přičemž hmotnost dosahuje pouze na 898 kg.

Nabízené Porsche bude pekelně rychlé, což dokazuje prodávající faktem, že byla tomuto automobilu na Riverside Raceway oficiálně naměřená maximální rychlost 333 km/h. Jenže to se stalo v době, kdy byl motor naladěn na 373 kW (507 koní).

Zájemci mohou nabízet svou cenu v aukci na ebay.com. Začínalo se na symbolické částce 200 dolarů, aktuální nejvyšší nabídka zní 15 200 dolarů (zhruba 380 000 Kč), což je za takhle zajímavý vůz pořád dost lákává cena. Tak co, přihodíte? 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků