Kupte si Porsche 912 s výkonem 600 koní. Zatím nestojí ani 400 000 Kč

Porsche 912 z roku 1966 ve velmi dobré kondici a hlavně v závodní úpravě s osmiválcovým motorem, to zní jako hodně lákavá věc. A co teprve když přidáme informaci, že se tohle auto prodává zatím v přepočtu pouze za necelých 400 tisíc korun?

Porsche 914 (1969-1976): Volks-Porsche

Porsche 914 (1969-1976): Volks-Porsche

Zajímavá věc se objevila v aukci na ebay.com. Na prodej je Porsche 912 s pestrou minulostí. Nabízený automobil byl vyroben v roce 1966, nedlouho poté byl odcizen a kromě několika částí z něj byl vymontován také motor. Vůz se nakonec dostal k závodnímu jezdci Dennisu Aase, který do něj dal motor z Porsche 911 a úspěšně objel několik závodů. Auto si následně koupil Rod Simpson, nicméně opět bez motoru.

Test Porsche 911 Carrera S: turbo s malým T

Test Porsche 911 Carrera S: turbo s malým T

Rod Simpson se pustil do práce a za necelý rok se mu podařilo do vozu implantovat osmiválec Chevrolet. Údajně tak vznikla vůbec první osmiválcová přestavba Porsche. Auto prošlo řadou různých dalších úprav, včetně výměn bloku motoru. Tak, jak je k prodeji, nabízí 447 kW (608 k), přičemž hmotnost dosahuje pouze na 898 kg.

Nabízené Porsche bude pekelně rychlé, což dokazuje prodávající faktem, že byla tomuto automobilu na Riverside Raceway oficiálně naměřená maximální rychlost 333 km/h. Jenže to se stalo v době, kdy byl motor naladěn na 373 kW (507 koní).

Zájemci mohou nabízet svou cenu v aukci na ebay.com. Začínalo se na symbolické částce 200 dolarů, aktuální nejvyšší nabídka zní 15 200 dolarů (zhruba 380 000 Kč), což je za takhle zajímavý vůz pořád dost lákává cena. Tak co, přihodíte? 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

včera | Jan Mička | 20 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků
S VW Touareg napříč Marokem: Existuje vůbec něco, co nezvládne?

S VW Touareg napříč Marokem

Čtyři dny v autě, skoro 1300 ujetých kilometrů a mraky různorodých zážitků, které bych jinak nepochytil za celý rok. Nějak takto by se dalo ve zkratce shrnout putování Marokem za volantem jednoho z nejlepších SUV dnešní doby.

6.  1.  2019 | Jan Mička | 43 příspěvků