Kupte si Porsche 912 s výkonem 600 koní. Zatím nestojí ani 400 000 Kč

Porsche 912 z roku 1966 ve velmi dobré kondici a hlavně v závodní úpravě s osmiválcovým motorem, to zní jako hodně lákavá věc. A co teprve když přidáme informaci, že se tohle auto prodává zatím v přepočtu pouze za necelých 400 tisíc korun?

Porsche 914 (1969-1976): Volks-Porsche

Porsche 914 (1969-1976): Volks-Porsche

Zajímavá věc se objevila v aukci na ebay.com. Na prodej je Porsche 912 s pestrou minulostí. Nabízený automobil byl vyroben v roce 1966, nedlouho poté byl odcizen a kromě několika částí z něj byl vymontován také motor. Vůz se nakonec dostal k závodnímu jezdci Dennisu Aase, který do něj dal motor z Porsche 911 a úspěšně objel několik závodů. Auto si následně koupil Rod Simpson, nicméně opět bez motoru.

Test Porsche 911 Carrera S: turbo s malým T

Test Porsche 911 Carrera S: turbo s malým T

Rod Simpson se pustil do práce a za necelý rok se mu podařilo do vozu implantovat osmiválec Chevrolet. Údajně tak vznikla vůbec první osmiválcová přestavba Porsche. Auto prošlo řadou různých dalších úprav, včetně výměn bloku motoru. Tak, jak je k prodeji, nabízí 447 kW (608 k), přičemž hmotnost dosahuje pouze na 898 kg.

Nabízené Porsche bude pekelně rychlé, což dokazuje prodávající faktem, že byla tomuto automobilu na Riverside Raceway oficiálně naměřená maximální rychlost 333 km/h. Jenže to se stalo v době, kdy byl motor naladěn na 373 kW (507 koní).

Zájemci mohou nabízet svou cenu v aukci na ebay.com. Začínalo se na symbolické částce 200 dolarů, aktuální nejvyšší nabídka zní 15 200 dolarů (zhruba 380 000 Kč), což je za takhle zajímavý vůz pořád dost lákává cena. Tak co, přihodíte? 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

včera | Jan Mička | 1 příspěvek
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků