Kupte si ojeté italské auto za šest milionů

Seznam kapitol
  1. Lamborghini Diablo SE
  2. Fotogalerie: Lamborghini Diablo SE

Pokud přijde řeč na výhodnost nákupu ojetiny, obvykle nefiguruje v rozhovoru o neprůstřelné spolehlivosti a výhodné investici vůz vyrobený v Itálii. Ovšem tentokrát by se přeci jen mohlo jednat o docela zajímavou investici, i když budete potřebovat trochu větší finanční obnos než na nákup běžného ojetého auta.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Dnes už klasické nůžkové dveře, poctivý mechanický dvanáctiválec a oldschoolový interiér s klasickou mechanickou převodovkou. Chcete snad od starého Lamborghini něco víc?

Lamborghini Diablo SE 6.0 V12, které je teď na prodej v americkém Lynnwoodu ve státě Washington, vzniklo pouze ve dvaceti exemplářích a jedná se o poslední edici tohoto ikonického dvanáctiválcového supersportu, než přišlo moderní Murcielago.

Octavia 2.0 TDI najela 500 000 km. Víme, kolik to majitele stálo

Octavia 2.0 TDI najela 500 000 km. Víme, kolik to majitele stálo

Zajímavé je, že i když je vůz v provozu ve Spojených státech, jedná se částečně o evropskou specifikaci včetně osvětlení. Takže budete mít s případným přihlášením o trochu méně práce a ušetříte nějakou tu korunu. Vedle sériového provedení dostalo auto výfukový systém Larini vyrobený na zákazku a třeba i couvací kameru, která přijde vhod, až pojedete do obchoďáku koupit brambory ve slevě. Se starým Lamborghini bylo vždycky docela těžké zaparkovat...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Auto je v plné výbavě a ještě má spoustu věcí dodělávaných na zakázku, například výfuk Larini či praktickou couvací kameru. Nechybí ani kompletní sada originálního nářadí

Toto Lamborghini Diablo má najeto pouze něco málo přes 16 000 km. Navíc je po kompletním servisu a má nejen nové náplně, ale i pneumatiky, karbon-keramické brzdy, podvozek a spojku. Prodejce za něj ale chce přes 298 000 dolarů, tedy něco přes šest milionů korun. Za takovou cenu koupíte třeba nové Lamborghini Huracan a ještě vám zbyde pár drobných na gumy a benzín.

Poslední edice Diabla pochází už z doby, kdy značku vlastnilo Audi. Pod kapotou je nicméně tradiční dvanáctiválec (jeho historie sahá až k Miuře a 350GT) o objemu šesti litrů a výkonu 410 kW (558 koní), který sílu posílá přes pětistupňovou převodovku na všechna kola. Automobilka nicméně na přání postavila i klasickou zadokolku, která ušetřila více než 100 kg hmotnosti z původních 1625 kg.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Lamborghini Diablo SE
  2. Fotogalerie: Lamborghini Diablo SE
TEST Mercedes-Benz A 180 d: Opravdu potřebujete naftu?

Mercedes-Benz A 180 d

Nová generace Mercedesu třídy A dostala svěží vnější tvary a doslova revoluční interiér. Otestovali jsme jedinou vznětovou verzi nabídky a příjemně překvapila nejenom reálnou spotřebou.

včera | Jan Mička | 16 příspěvků
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 21 příspěvků
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků