Kupte si hodinky inspirované Bugatti Chiron. Uvnitř mají motor W16, ale co ta cena?

Poctivá mechanická práce rozhodně má svou cenu. Dali byste ale za hodinky osm milionů korun?

Šperkaři z Jacob & Co. se pustili do výroby unikátních náramkových hodinek, které vznikli ve spolupráci s automobilkou Bugatti a cílí zejména na majitele sporťáku Chiron. Ten je poháněn šestnáctiválcovým motorem W-16 a jeho miniaturní podobu se podařilo implementovat i do samotných hodinek.

Podívejte se do zákulisí produkce Bugatti Chiron. Značka oslavuje výrobu 200. kusu

Podívejte se do zákulisí produkce Bugatti Chiron. Značka oslavuje výrobu 200. kusu

Hodinky jsou ukázkou obdivuhodné mechanické práce. Motor je zde sice jen na ozdobu, ale válce se mohou po stisknutí tlačítka rozpohybovat. Impuls trvá jen několik sekund, ale i to stačí na „pokochání“ tím, jak 16 miniaturních válečků poskakuje v průhledném bloku skla, jako by to byl skutečný motor.

Jak vznikalo pojízdné Bugatti Chiron z Lega? Hračka to teda nebyla!

Jak vznikalo pojízdné Bugatti Chiron z Lega? Hračka to teda nebyla!

Konstrukce hodinek je vyrobena z titanu. Shora, zespodu a dokonce i po stranách jsou safírová skla, která umožní nahlédnout dovnitř. Vedle modelu motoru je tu také neméně zajímavý hodinový strojek.

Tento VW Golf má dva motory a výkonem přesáhne i Bugatti Chiron

Tento VW Golf má dva motory a výkonem přesáhne i Bugatti Chiron

Jacob & Co. sice nejsou hodináři ze Švýcarska, ale z New Yorku, nicméně už se jim některými kousky podařilo zapsat mezi hodinářskou elitu. Jejich novinka vyjde po přepočtu a přičtení DPH na cca 8 milionů korun. Bugatti Chiron se prodává přibližně za sto...

Článek připravila redakce VTM.cz

Za volantem Škody Octavia RS Combi 2.0 TSI: Kabel nechte Bruselu, berte tuhle!

Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI

Vyzkoušeli jsme Škodu Octavia RS. Tu správnou Škodu Octavia RS. A tady je pár důvodů, proč byste se měli zajímat právě o verzi, o které si dnes budeme povídat.

včera | Jan Mička | 63 příspěvků
Za volantem Škody Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): To nejlepší z Mladé Boleslavi?

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

S novou Škodou Octavia Scout jsme poprvé jezdili už v pondělí, o dojmy se však můžeme podělit až teď. Jak jezdí s nejsilnějším a v současnosti jediným dostupným motorem v Česku?

3.  12.  2020 | Jan Mička | 105 příspěvků
TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků