Kupte si Bugatti EB110 SS po Michaelu Schumacherovi, jen za 15 milionů Kč

Žijící a aktuálně dokonce i závodící legenda formule 1, sedminásobný mistr světa Michael Schumacher, není znám tím, že by dával na odiv své bohatství. O jeho majetku se sotva něco pořádného ví, tedy krom toho, že musí být ohromný - Schumacher se dlouhá léta pohyboval mezi nejlépe placenými sportovci světa s příjmy v řádu mnoha desítek milionů dolarů ročně. A když říkám dlouhá léta, mám na mysli opravdu spoustu času, Schumacher je na vrcholu v podstatě od počátku devadesátých let, i když od prvních let jeho příjmy pochopitelně tak vysoké nebyly.

Byly ale dost vysoké na to, aby si již v roce 1994 pořídil Bugatti EB 110 SS, jehož cena tehdy začínala na 690 tisících německých marek. Vůz tehdy znovuzrozeného Bugatti (ovšem ještě nikoli pod křídly Volkswagenu) s výkonem 611 koní zrychloval na stovku za 3,3 sekundy a svou pouť za rychlostí zakončil na metě 351 km/h, takže to tehdy určitě nebyl špatný „kauf”. Schumacher si navíc verzi SS (Sport Stradale) nechal vybavit luxusnějším interiérem verze GT a má se za to, že jde o jediný takto provedený exemplář z celkem 33 vyrobených.

K pleti ale Schumacherovi žlutý vůz zřejmě příliš nešel, a tak s ním za 16 let najel pouhých 4 627 km. Dnes je nabízen k prodeji za cenu 600 000 Eur (tedy něco přes 15 milionů Kč) ve stavu, který je označován za „lepší než nový”. Těžko říci, co to znamená v německé bazaristické hantýrce, v českých podmínkách totiž znamená „top stav” běžný vrak a „stav nového vozu” cokoli ještě jezdícího bez ohledu na najeté kilometry. Tak že by v Německu „lepší než nový” znamenalo alespoň opravdu zachovalý vůz? Těžko říci, pokud však tato nabídka vzbudila váš zájem, můžete kontaktovat prodejce z Kolína nad Rýnem skrze jeho inzerát na webu Jameslist.com.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Schumacherovo Bugatti EB110 SS
Minitest Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro: Oko potěší. Ale co další smysly?

Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro

Trh SUV-kupé se rychle rozrůstá. Svého dalšího zástupce teď sype z rukávu Audi.

16.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 19 příspěvků
TEST Renault Clio 1.0 TCe 100: Nový vrchol třídy? I Fabia může tiše závidět!

Renault Clio 1.0 TCe

Pravidlem je vyměnit nárazníky a tvářit se, že máte úplně nové auto. Renault na to šel s pátou generací Clia obráceně. Od základů nově vyvinutý vůz zabalil do povědomého tvaru a chce s ním navázat na předchůdce. V zájmu Francouzů by nicméně mělo být, aby se jim to v případě tříválcové pohonné jednotky raději nepovedlo.

14.  1.  2020 | Miro Mihálik | 69 příspěvků
Minitest Lexus RC 300h F Sport: Mohl být skvělý, ale doplatil na zvrácenost doby

Lexus RC 300h F Sport

Nejkratší cesta do srdce chlapa nevede mezi žebry, ale skrze krásné auto. A tohle si vás prostě získá!

11.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 147 příspěvků