Žijící a aktuálně dokonce i závodící legenda formule 1, sedminásobný mistr světa Michael Schumacher, není znám tím, že by dával na odiv své bohatství. O jeho majetku se sotva něco pořádného ví, tedy krom toho, že musí být ohromný - Schumacher se dlouhá léta pohyboval mezi nejlépe placenými sportovci světa s příjmy v řádu mnoha desítek milionů dolarů ročně. A když říkám dlouhá léta, mám na mysli opravdu spoustu času, Schumacher je na vrcholu v podstatě od počátku devadesátých let, i když od prvních let jeho příjmy pochopitelně tak vysoké nebyly.
Byly ale dost vysoké na to, aby si již v roce 1994 pořídil Bugatti EB 110 SS, jehož cena tehdy začínala na 690 tisících německých marek. Vůz tehdy znovuzrozeného Bugatti (ovšem ještě nikoli pod křídly Volkswagenu) s výkonem 611 koní zrychloval na stovku za 3,3 sekundy a svou pouť za rychlostí zakončil na metě 351 km/h, takže to tehdy určitě nebyl špatný „kauf”. Schumacher si navíc verzi SS (Sport Stradale) nechal vybavit luxusnějším interiérem verze GT a má se za to, že jde o jediný takto provedený exemplář z celkem 33 vyrobených.
K pleti ale Schumacherovi žlutý vůz zřejmě příliš nešel, a tak s ním za 16 let najel pouhých 4 627 km. Dnes je nabízen k prodeji za cenu 600 000 Eur (tedy něco přes 15 milionů Kč) ve stavu, který je označován za „lepší než nový”. Těžko říci, co to znamená v německé bazaristické hantýrce, v českých podmínkách totiž znamená „top stav” běžný vrak a „stav nového vozu” cokoli ještě jezdícího bez ohledu na najeté kilometry. Tak že by v Německu „lepší než nový” znamenalo alespoň opravdu zachovalý vůz? Těžko říci, pokud však tato nabídka vzbudila váš zájem, můžete kontaktovat prodejce z Kolína nad Rýnem skrze jeho inzerát na webu Jameslist.com.
Schumacherovo Bugatti EB110 SS