Kupte si Bugatti EB110 SS po Michaelu Schumacherovi, jen za 15 milionů Kč

Žijící a aktuálně dokonce i závodící legenda formule 1, sedminásobný mistr světa Michael Schumacher, není znám tím, že by dával na odiv své bohatství. O jeho majetku se sotva něco pořádného ví, tedy krom toho, že musí být ohromný - Schumacher se dlouhá léta pohyboval mezi nejlépe placenými sportovci světa s příjmy v řádu mnoha desítek milionů dolarů ročně. A když říkám dlouhá léta, mám na mysli opravdu spoustu času, Schumacher je na vrcholu v podstatě od počátku devadesátých let, i když od prvních let jeho příjmy pochopitelně tak vysoké nebyly.

Byly ale dost vysoké na to, aby si již v roce 1994 pořídil Bugatti EB 110 SS, jehož cena tehdy začínala na 690 tisících německých marek. Vůz tehdy znovuzrozeného Bugatti (ovšem ještě nikoli pod křídly Volkswagenu) s výkonem 611 koní zrychloval na stovku za 3,3 sekundy a svou pouť za rychlostí zakončil na metě 351 km/h, takže to tehdy určitě nebyl špatný „kauf”. Schumacher si navíc verzi SS (Sport Stradale) nechal vybavit luxusnějším interiérem verze GT a má se za to, že jde o jediný takto provedený exemplář z celkem 33 vyrobených.

K pleti ale Schumacherovi žlutý vůz zřejmě příliš nešel, a tak s ním za 16 let najel pouhých 4 627 km. Dnes je nabízen k prodeji za cenu 600 000 Eur (tedy něco přes 15 milionů Kč) ve stavu, který je označován za „lepší než nový”. Těžko říci, co to znamená v německé bazaristické hantýrce, v českých podmínkách totiž znamená „top stav” běžný vrak a „stav nového vozu” cokoli ještě jezdícího bez ohledu na najeté kilometry. Tak že by v Německu „lepší než nový” znamenalo alespoň opravdu zachovalý vůz? Těžko říci, pokud však tato nabídka vzbudila váš zájem, můžete kontaktovat prodejce z Kolína nad Rýnem skrze jeho inzerát na webu Jameslist.com.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Schumacherovo Bugatti EB110 SS
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků