Kupte si BMW Isetta pick-up. Unikát se nabízí v aukci

BMW Isetta bylo vozítko, které skomírajíc mnichovskou automobilku postavilo na nohy. Vznikla i řada unikátních verzí

Již jen poslední desítky hodin má případný zájemce možnost přihodit do aukce, ve které se prodává unikátní verze minivozítka BMW Isetta

Automobil se momentálně nachází v kanadském městě Calgary. Původně se samozřejmě jednalo o klasický osobní mikroautomobil vyrobený v roce 1957. Vůz vlastnil jeden z techniků značky BMW, který pracoval v Mnichově. Poté se ale přestěhoval do Kanady. Potřeboval nějaký vůz pro přepravu nákladů do své dílny, a tak vymyslel tuto přestavbu.

Edag Fuldamobil: Isetta se vrací?

Edag Fuldamobil: Isetta se vrací?

U zadní nápravy má automobil uložený plochý čtyřválec Volkswagenu o objemu 1,6 litru. Spojený je se čtyřstupňovou manuální převodovku, aby se k motoru mohlo, lze nákladní plošinu zdvihnout směrem vzhůru.

Současný majitel tohoto vozu, jehož aktuální dražební cena je 8950 dolarů, ho získal před dvěma lety a provedl důkladnou rekonstrukci. Například odstranil žlutý nátěr karoserie a nahradil ho hráškovou zelení. Navíc musel vyměnit zapalovací svíčky, baterii a dvě přední pneumatiky. V interiéru získaly sedačky nový koženkový potah, vyměnil se také koberec. Na ložné ploše jsou teď zbrusu nová prkna z tvrdého brazilského dřeva Balau. Vypadá to opravdu nádherně.

BMW řady 8 E31 (1989 – 1999): Nejlepší propadák všech dob

BMW řady 8 E31 (1989 – 1999): Nejlepší propadák všech dob

Počet ujetých kilometrů je velkou neznámou.  Příslušné počítadlo chybí. Rychloměr a otáčkoměr však jsou plně funkční.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4 AllGrip: Chcete ho? Ano, chcete ho!

Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4

Když na vás Jimny pohlédne svým roztomilým kukučem, není ani třeba klást onu známou otázku „Chcete mě?“. Tehle roztomilej kříženeček je totiž moc hodnej, má rád projížďky po lese, ale umí se chovat i ve městě, hodí se k dětem i na práci, moc toho nespapá a vejde se skoro všude. Toho prostě chcete, o tom není sporu. Ale zaprvé není všechno jen a jen růžové, a pak je tu ještě jedna zásadní otázka: Automat, nebo manuál? Pečlivě jsme vyzkoušeli oba.

14.  12.  2019 | Petr Schnagl | 32 příspěvků
První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

10.  12.  2019 | Svět motorů | 59 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků