Kupé Infiniti Q60 s výkonem přes 400 koní jde proti BMW řady 4

Kupé BMW řady 4 má nového soupeře. Infiniti Q60 nabízí v nejsilnějším provedení výkon přes 400 koní.
Seznam kapitol
  1. Infiniti Q60
  2. Fotogalerie: Infiniti Q60

Kupé Infiniti Q60 míří přímo proti BMW řady 4, jak už naznačil loňský koncept. Letos zamíří nový model do prodeje a dokonce bude k mání i s inteligentním pohonem všech kol, který v normálních podmínkách posílá všechnu sílu na zadní kola, ale v případě potřeby umí rozdělit výkon mezi nápravy v poměru 50:50.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Pokud je na vás šestiválec s výkonem přes 400 koní moc, můžete zvolit slabší 300k verzi nebo dokonce jen čtyřválec. Vždy ale dostanete sedmistupňový automat

Pod kapotou kupé Infiniti Q60 najdete dva motory. Základ tvoří přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec Mercedes-Benz o výkonu 155 kW (211 k) v 5500 ot./min. a točivém momentu 350 Nm v 1500 ot./min. Nad ním pak stojí motor V6 3,0 l bi-turbo ve dvou výkonových verzích.

Test Infiniti Q50 2.2d Sport: japonský exot s Němcem v těle

Test Infiniti Q50 2.2d Sport: japonský exot s Němcem v těle

Ta slabší nabízí výkon 224 kW v 6400 ot./min. a točivý moment 400 Nm v rozsahu 1600 až 5200 ot./min. Pokud vám to přijde málo, objednejte si prozatím nejsilnější provedení tohoto motoru o výkonu 298 kW (405 k) v 6400 ot./min. a točivém momentu 475 Nm v 1600 až 5200 ot./min. Podle Infiniti se jedná o jejich vlastní motor označený jako VR30, ne o jednotku od Mercedesu.

Zajímavostí nového kupé od Infiniti je nastavitelné elektrické řízení s proměnným převodem. To si může řidič upravit podle svých preferencí, nebo může zvolit některý z přednastavených režimů. Nové řízení má prý působit sportovně a poskytovat více zpětné vazby. Čtyřválec má standardní elektromechanický posilovač.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nové kupé Infiniti Q60 představil na autosalonu ve Detroitu sám šéf aliance Renault-Nissan Carlos Ghosn

Vybrat si můžete ze dvou podvozků, zda chcete standardní nebo sportovní. Ten sportovní pak může být vybaven elektromagnetickými tlumiči. Samozřejmě dostanete také celou škálu bezpečnostních asistentů včetně adaptivního tempomatu a podobně.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Infiniti Q60
  2. Fotogalerie: Infiniti Q60
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků