Kumho představuje pneumatiky s nejnižším profilem

Kumho představuje pneumatiky s nejnižším profilem

Americký výrobce pneumatik Kumho přinesl na autosalon SEMA do Las Vegas svou horkou novinku, kterou chce posunout hranice svého průmyslu směrem vpřed. Konstruktéři této společnosti si dlouho kladli otázku, jak vytvořit ultranízkoprofilové pneumatiky tak, aby mohly být běžně využívány na sportovních vozidlech a aby se přitom nepoškodil disk nebo samotná pneumatika. Nyní známe odpověď v podobě zcela nových pneumatik s rozměrem 385/15Z R22, které hned na první pohled zaujmou svou šířkou. 

Při jejich vývoji využívali konstruktéři řadu počítačových simulací, přes které zjišťovali aktuální parametry pneumatiky. Hlavním důležitým parametrem bylo, aby neztratila své vlastnosti na rozpáleném asfaltu a aby zvládla nároky sportovních jezdců, když se rozhodnou vyjít si na okruh. Nicméně, jiné využití těchto 22-ti palcových pneumatik, než na okruhu skutečně nevidíme a už i po krátké městské projížďce by to bylo minimálně na výměnu disků a o nekomfortní jízdě už ani nemluvě. Za zmínku však stojí, že novinka disponuje i technologii run-flat, což znamená, že i v případě defektu nebo poklesu tlaku gumě, zůstane pneumatika připevněna k disku a poslouží alespoň na bezpečný dojezd do boxů.

Společnost Kumho, která se již v minulosti podepsala pod několik zajímavých řešení, jako třeba „voňavý“ barevný kouř, má letos za cíl dostat se mezi pět nejlepších výrobců pneumatik a nové nízkoprofilové pneu ji k tomu, coby imageová záležitost, mají patřičně dopomoci.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Kumho 385/15Z R22
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků